Q: Dæktryk på Honda CB 550`79
Fra : Pcman

Dato : 17-03-03 23:23

Jeg skal til syn med Hondaen på torsdag og vil gerne have det rigtige tryk i
dækkene. Er der nogen her der kender det præcise dæktryk, både til for og
baghjul?

Siger synsmændene iøvrigt noget til at der ikke er lys i speedometeret?

--
Honda CB 550 F 1979 - der gerne vil vises frem for en synskvinde på torsdag
MB 207

Fra : Michael K. S.

Dato : 17-03-03 23:38

On Mon, 17 Mar 2003 23:23:09 +0100, "Pcman"
<jarl.fjerndetteolsen@mail.dk> wrote:

>Jeg skal til syn med Hondaen på torsdag og vil gerne have det rigtige tryk i
>dækkene. Er der nogen her der kender det præcise dæktryk, både til for og
>baghjul?

1.7 bar i fordækket - 2.0 bar i bagdækket.

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 18-03-03 08:18

Pcman wrote:
> [...]
> til for og baghjul?
>
> Siger synsmændene iøvrigt noget til at der ikke er lys i

Prøv kig på hvad www.Louis.de siger på deres motobase. Den kan man have
meget glæde af at kigge på.

<http://www.louis.de/_3272652db4bab501c547b41d6d3753ccb0/motobase/motobase_d
ispatch.php?article_context=motobase&CONTENT=technik&MARKEN_ID=6&CCM=4&typ_i
d=CB550F>

--

MVH Rune Rohleder
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Rune_Rohleder

Fra : Pcman

Dato : 18-03-03 13:34

"RuneR (TDM850)" <ruro@get3net.dk> wrote in message
> Prøv kig på hvad www.Louis.de siger på deres motobase. Den kan man have
> meget glæde af at kigge på.

Perfekt. Takker for hjælpen.
Mvh
Jarl
--
Honda CB 550 F 1979
MB 207

Fra : Michael K. S.

Dato : 18-03-03 13:40

On Tue, 18 Mar 2003 08:18:20 +0100, "RuneR \(TDM850\)"
<ruro@get3net.dk> wrote:

>Prøv kig på hvad www.Louis.de siger på deres motobase. Den kan man have
>meget glæde af at kigge på.

Men desværre med ret mange fejl også....

Fra : Pcman

Dato : 18-03-03 18:48

"Michael K. S." <MichaelKS@image.dk> wrote in message

> Men desværre med ret mange fejl også....

Så kan jeg måske ikke stole på at trykket er
For: 1,8 bar
Bag: 2,0 bar
???
Mvh
Jarl
--
Honda CB 550 F 1979 - på vej til syn
www.pcman.dk

Fra : Michael K. S.

Dato : 18-03-03 18:56

On Tue, 18 Mar 2003 18:48:27 +0100, "Pcman"
<jarl.fjerndetteolsen@mail.dk> wrote:

>"Michael K. S." <MichaelKS@image.dk> wrote in message

>Så kan jeg måske ikke stole på at trykket er
>For: 1,8 bar
>Bag: 2,0 bar

Jow i dette tilfælde kan du.Har tjekket det med andre kilder og der
angives 1.7 eller 1.8 bar for og 2.0 bar bag,brug du bare det.Men
generelt skal man ikke stole for meget på Louis' database...

Fra : Pcman

Dato : 18-03-03 19:01

> Jow i dette tilfælde kan du.Har tjekket det med andre kilder og der
> angives 1.7 eller 1.8 bar for og 2.0 bar bag,brug du bare det.Men
> generelt skal man ikke stole for meget på Louis' database...

Fint, mange tak for det.
Mvh
jarl
--
Honda CB 550 F 1979 - der glæder sig vildt meget til at få plader på

Fra : Armand

Dato : 18-03-03 23:15

Gældende for min gamle XS500 med nærmest identiske dækbetykninger er
trykket:
- Foran 1,6 - 2,0 bar
- Bag: 2,0 - 2,3 bar

Regn blot med det!