Ducati vinterservice
Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 17-03-03 19:33

Hej NG

Jeg har smidt et par billeder af mit vinterservice check af duc`en

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=85&pid=644

more to follow

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
Harro læderdragt i størrelse 58 til salg, :
http://www.dethlefsens.dk/salg_mc/laedertoej/harro.htm

Fra : Richard

Dato : 17-03-03 22:26

D@n Dethlefsen wrote:
> Jeg har smidt et par billeder af mit vinterservice check af duc`en

Vinterservice... det ligner nærmest genopbygning ;)

Du går til den, Dan og det ser rigtig godt ud. Hvornår når du M-spjæt'en?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 17-03-03 22:57

"Richard" <richardPUNKTUMpade@mail.dk> skrev

> Vinterservice... det ligner nærmest genopbygning ;)
>
> Du går til den, Dan og det ser rigtig godt ud. Hvornår når du M-spjæt'en?

Jo tak, men sådan et vinterservice har jeg altid givet min cykler min. hvert
andet 2 år, en helt ren Mc kører bare bedre ;>)
Og jo, MZ`en skal havde samme tur, jeg er så småt startet, men for mit
vedkommen haster det ikke så meget iøjeblikket, men lige pludselig tager
fanden ved mig, også bor jeg nærmest i værkstedet en 14 dages tid og det er
normalt noget der rykker.