DB killer
Fra : BoS

Dato : 16-03-03 20:23

Hej

Min VTR har en dejlig lyd, men på lange ture er det lidt i overkanten.

Er der nogen der ved, om Leo Vince laver en dB-killer som på dette link.
http://www.performanceracingparts.co.uk/db_killer.htm

Disse skulle passe alle udstødninger, hvis diameteren er mellem 47 - 51mm.,
men jeg er ikke helt sikker på, de passer ned i mine, fordi åbningen er en
lillle smule skråtstillet i forhold til resten af potten.

Hvis andre har forslag til en effektiv dB dæmpning - andet end grydesvampe-
, hører jeg gerne fra dem

Ok. Jeg ved godt, jeg kan sætte de originale potter på, men jeg har kun den
ene..!

mvh Bo

Fra : Anders Dragsdahl

Dato : 16-03-03 20:49

Den er jo beregnet til fuld gennemgangs udstødninger... altså uden dæmpere
på... tvivler på at du får noget dæmpning ud af den, men forelæg dem
spørgsmålet på forummet på www.hi-speed.dk De ved hvad det drejer sig om
:)

Mvh Anders Dragsdahl

Fra : Anders Dragsdahl

Dato : 16-03-03 20:51

Sorry,,, kunne lige se at jeg havde trykket galt.. det var jo ikke en Saxo
vtr du mente men en motorcykel... beklager... se bort fra mit indlæg :)

Fra : Richard

Dato : 16-03-03 22:06

BoS wrote:
> Er der nogen der ved, om Leo Vince laver en dB-killer som på dette link.
> Disse skulle passe alle udstødninger, hvis diameteren er mellem 47 - 51mm.,

Hmm, interessant, men:
Diameter indvendig i pottens afgangsrør? - eller i selve potten?
Fløjtens endestykke ser ikke så bred ud - hvordan gøres den fast?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : BoS

Dato : 17-03-03 09:49

> Hmm, interessant, men:
> Diameter indvendig i pottens afgangsrør? - eller i selve potten?
> Fløjtens endestykke ser ikke så bred ud - hvordan gøres den fast?

Det må være diameteren i afgangsrøret. Men hvordan de gøres fast, er jeg
knap så sikker på. Jeg er bange for, at de bliver "skudt ud" ved første
lyskryds.

Men nu prøver jeg at bestille et par hjem. Min nabo er ved at købe
udstødninger hos samme firma, så hvis de ikke passer til mine, kan han jo
bruge dem.

Så kommer jeg med en tilbagemeldning.

mvh Bo