Uffe R. B. Andersen og retten?
Fra : Jakob Barfod

Dato : 19-03-01 12:05

Nå, Uffe.

Vi er nok flere, der er lidt nysgerrige efter, hvordan det gik i retten i
torsdags? Hvordan gik det?

--
Jakob (tilbage efter flere måneder uden internetadgang)
GSX750FN (endelig rask).

Fra : Thomas Makro

Dato : 19-03-01 14:31

On Mon, 19 Mar 2001 12:05:23 +0100, "Jakob Barfod"
<jbarfod_FJERNDETTEFORSPAM@ruc.dk> wrote:

>Nå, Uffe.
>
>Vi er nok flere, der er lidt nysgerrige efter, hvordan det gik i retten i
>torsdags? Hvordan gik det?

Han har ikke tid til at svare. Han har travlt med at istandsætte hus,
så han kan invitere alle DFMere til housewarming

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 19-03-01 20:02

On Mon, 19 Mar 2001 14:31:17 +0100, Thomas Makro
<makro@cyberjunkie.dk> wrote:

>Han har ikke tid til at svare. Han har travlt med at istandsætte hus,
>så han kan invitere alle DFMere til housewarming

Jeg gi'r altid gerne en kop kaffe, jeg har en af landets hurtigste
kaffemaskiner (den blev flyttet i sidetasken på BMW'en, som fik lidt
ørevrid på O4 . Og det går da fremad - stuen og køkkenet er
rengjort og malet, men der mangler at blive sat skyggelister op (der
var skyggereb, føj!!). ISDN'en fik jeg allerede dag 1 og mon ikke der
dukker en led, fed 2048/512KB ADSL op, inden længe? Computeren er
sat op - helt bogstaveligt - skærmen på en flyttekasse og tastaturet
på en anden. Så jeg er her, omend jeg oftest bare læser med.

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

'Loud pipes save lives' - sandheden om fri udblæsning.

Fra : Niels Pein

Dato : 19-03-01 20:34

Uffe R. B. Andersen skrev ...

>dukker en led, fed 2048/512KB ADSL op, inden længe?

Er du da vimmer det var meget hvis det er rent privat. =

Pein
Honda TransAlp ; Yamaha DT 125R
DMCN - MCTC - DMC - FDM - DORMCK - AORMCK - DMU
http://www.pein.dk/bike

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 20-03-01 01:01

On Mon, 19 Mar 2001 20:33:39 +0100, "Niels Pein" <niels@pein.dk>
wrote:

>Uffe R. B. Andersen skrev ...

>Er du da vimmer det var meget hvis det er rent privat. =

Firmaet betaler :) Faktisk overvejer jeg lidt at sætte en news-server
op, kun med d.f.m. og måske køb- og salgsgruppen. Jeg har jo hele
d.f.m. tilbage fra 19/12 1997 og hvis jeg kunne få det lagt på, så
ville vi have et klart bedre d.f.m. arkiv, end i dag.

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

'[Sir Stafford Cripps] has all the virtues I dislike and none of the
vices I admire.'
-- Winston Churchill

Fra : Morten Dybdal

Dato : 20-03-01 02:19

"Uffe R. B. Andersen" wrote:

> [...]
> d.f.m. tilbage fra 19/12 1997 og hvis jeg kunne få det lagt på, så
> ville vi have et klart bedre d.f.m. arkiv, end i dag.

Hey, det lyder interessant. Jeg har på grund af 2! diskcrashes og skift
af inetudbyder kun meddelelser fra d 5/7 1999.

--
Morten Dybdal

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 19-03-01 19:55

On Mon, 19 Mar 2001 12:05:23 +0100, "Jakob Barfod"
<jbarfod_FJERNDETTEFORSPAM@ruc.dk> wrote:

>Vi er nok flere, der er lidt nysgerrige efter, hvordan det gik i retten i
>torsdags? Hvordan gik det?

Hehe, hvis torsdag havde været den 19. april, så havde jeg nok hørt
det fra Maj-Britt Hvad får dig til at tro, at jeg skulle have
været i retten i torsdags?

Fra : Jakob Barfod

Dato : 20-03-01 09:29

"Uffe R. B. Andersen" <urb@twe.net> skrev i en meddelelse
> Hehe, hvis torsdag havde været den 19. april, så havde jeg nok hørt
> det fra Maj-Britt Hvad får dig til at tro, at jeg skulle have
> været i retten i torsdags?

Argh.

Jeg synes helt bestemt, jeg kunne huske noget med 15/3... Du har ændret på
datoen, har du!

--
Jakob (som måske skulle begynde at bruge sin kalender?)
GSX750FN (I depot)

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 20-03-01 12:13

On Tue, 20 Mar 2001 09:28:33 +0100, "Jakob Barfod"
<jbarfod_FJERNDETTEFORSPAM@ruc.dk> wrote:

>Argh.
>
>Jeg synes helt bestemt, jeg kunne huske noget med 15/3... Du har ændret på
>datoen, har du!

Ja da, men den oprindelige dato var den 8/3, som så blev ændret til
den 19/4.