lidt OT: er motograndprix.com og død hos j~
Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 15-03-03 11:30

Nu har Moto GP siden været nede snart en uge ihvertfald på min PC, er det
ligeså hos jer ?

http://motograndprix.com

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
Harro læderdragt i størrelse 58 til salg, :
http://www.dethlefsens.dk/salg_mc/laedertoej/harro.htm

Fra : Holger Danske

Dato : 15-03-03 11:34

D@n Dethlefsen wrote:
> Nu har Moto GP siden været nede snart en uge ihvertfald på min PC, er
> det ligeså hos jer ?
>
> http://motograndprix.com

Det har en forward på til

http://motograndprix.tiscali.com/en/motogp/index.html

prøv det link i stedet for !!

Allan
--
-- Som aldrig har hørt om dårlige tabere i Russisk roulette --
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 15-03-03 21:45

Holger Danske <holger_danske@msn.net> skrev

> Det har en forward på til
>
> http://motograndprix.tiscali.com/en/motogp/index.html
>
> prøv det link i stedet for !!

Prøvede lige på Win98 fra værsteds-PC`en, der virkewr begge link fint.
Så det er åbenbart min XP maskine der fuck`er up ;>(

Fra : Allan Bojesen

Dato : 15-03-03 21:48

D@n Dethlefsen wrote:
> Holger Danske <holger_danske@msn.net> skrev

> Prøvede lige på Win98 fra værsteds-PC`en, der virkewr begge link fint.
> Så det er åbenbart min XP maskine der fuck`er up ;>(

Det virker fint på min XP´er.

Allan Bojesen

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 15-03-03 21:56

Allan Bojesen <aboje@post9.tele.dk> skrev

> Det virker fint på min XP´er.

Det gjorde det også på min, indtil for en 10 dages tid siden, hvorfor ved
jeg ikke endnu.
Win p.. !

Fra : Holger Danske

Dato : 17-03-03 09:29

D@n Dethlefsen wrote:
> [...]
>
> Prøvede lige på Win98 fra værsteds-PC`en, der virkewr begge link fint.
> Så det er åbenbart min XP maskine der fuck`er up ;>(

Du skal nok indstille din Explorer til at modtage Cookies, det lyder som om
at det er der problemet ligger !

Allan