sidespejle glider
Fra : Lars Bonde

Dato : 15-03-03 01:48

Jeg her et lille problem. Min spejler glider. Er der nogle her som her en
ide til hvor dan man kan undgå det.

Fra : Hekto

Dato : 15-03-03 08:29

In article <3e7277bc$0$24616$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Lars Bonde
says...
> Jeg her et lille problem. Min spejler glider. Er der nogle her som her en
> ide til hvor dan man kan undgå det.

Nogle spegle kan med held skilles ad, sa man kan stramme skruen der
spænder fjederen. - men det kan tage sin tid at mokke gummipakningen i
igen.
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450 * Kawasaki KR-1 Til Salg!
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah - Yamaha SZR
www.dk.fritidmotorcykel.dk/hekto
http://dfm.nathue.dk/Hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Martin Sørensen

Dato : 15-03-03 12:44

> Jeg her et lille problem. Min spejler glider. Er der nogle her som
> her en ide til hvor dan man kan undgå det.

Hvis det er den slags spejl der ikke kan skilles ad, og spejlene har fået
WD-40 el. lign på et tidspunkt, så er der desværre ikke så meget andet at
gøre end at skifte dem ud.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Brian Lænø

Dato : 15-03-03 16:55

"Martin Sørensen" skrev

> Hvis det er den slags spejl der ikke kan skilles ad, og spejlene har fået
> WD-40 el. lign på et tidspunkt, så er der desværre ikke så meget andet at
> gøre end at skifte dem ud.

Det burde et bad i rensevæske/motorvask da kunne kurerer, det kan da fjerne
olie/fedt fra leger.

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Fra : Martin Sørensen

Dato : 15-03-03 17:44

> Det burde et bad i rensevæske/motorvask da kunne kurerer, det kan da
> fjerne olie/fedt fra leger.

Ja, man kan da prøve, men jeg har prøvet noget lignende med de spejle der
sad på den knallert jeg havde engang. De var meget løse, og jeg kunne ikke
gøre så meget ved det udover at udskifte dem.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 15-03-03 18:54

> [...]
ikke
> gøre så meget ved det udover at udskifte dem.

Hvad med noget harpiksbaseret sprøjt, injektet med en kanyle, det burde
da øge friktionen. ..bare en idé.

Kenneth
R1

Fra : Lars Bonde

Dato : 15-03-03 19:54

"Kenneth Sørensen" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med noget harpiksbaseret sprøjt, injektet med en kanyle, det burde
> da øge friktionen. ..bare en idé.

Den vil jeg prøve.

Jeg her nu ikke smurt dem med W40 eller noget andet.

Lars