Ørepropper, ny status.
Fra : Michael

Dato : 14-03-03 14:22

Hejsa igen.

Jeg har nu fundet et par steder hvor man kan handle Multi Max ørepropper
over internettet..
http://www.tasco-safety.com/earplugs/earplugs.html#c

Og fortjenesten i DK må være helt god for de som hidtil har solgt
høreværn, for i USA er prisen på ca. 25 % af prisen i DK.

Og selv med fragt, told og moms er der en del penge at spare.

Nu er jeg ved at overtale mit firma til at hente en portion hjem til
medarbejderne, og så naturligvis en ekstra portion til mig, som jeg
sælger her i dk.fritid.motorcykel (Non profit). Så kan vi spare
fragten.

I hører nærmere.

God weekend.

Med tilbagelænet hilsen.

Michael

XV 1100 Virago

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 14-03-03 14:24

"Michael" <ms@sport.dk> wrote in message
> [...]
> medarbejderne, og så naturligvis en ekstra portion til mig, som jeg
> sælger her i dk.fritid.motorcykel (Non profit). Så kan vi spare

Lyder rigtigt godt..

> I hører nærmere.
>
> God weekend.

Tak og i lige måde...

--
MVH Kenneth Egholm
www.RaptorMC.dk

Fra : Morten Juel

Dato : 14-03-03 20:26

GULD lækkert Michael !

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 15-03-03 20:27

Hvad bliver ca. pris ?
hvis de er billige er jeg med på en del.. fx. 50 sæt
hvis prisen er ok.
eller kun en 20 stykker til mig selv :)

MVH

Lars Bisgaard

Fra : vmx

Dato : 17-03-03 08:46

"Michael" <ms@sport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> medarbejderne, og så naturligvis en ekstra portion til mig, som jeg
> sælger her i dk.fritid.motorcykel (Non profit). Så kan vi spare

Jeg er også med på 50 "sæt"
- går ud fra du orienterer her
omkring levering/penge etc. etc....

--
Robert
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=194

Fra : Peter

Dato : 17-03-03 13:44

Hvad er det med ørepropper? Hvor kan jeg bestille/læse mere. Jeg kunne godt
bruge nogen bedre da jeg allerede lider under støjskade fra MC kørsel.
P. Guzzi 750

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 17-03-03 12:07

"Michael" <ms@sport.dk> skrev i en meddelelse news:3E71D778.1C53B81B@sport.dk...
> [...]
> Og fortjenesten i DK må være helt god for de som hidtil har solgt
> høreværn, for i USA er prisen på ca. 25 % af prisen i DK.

jamen så vil jeg da også prøve og se om de er så gode som i siger..

10 sæt vil jeg gerne bestille

Allan(fzr600us)
www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=209