Salt :-/
Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-03-03 11:47

Hej

Så er der saltet overalt i Nordjyllands Amt og Viborg Amt :-/ Æv.
....Nå pyt, Fazeren får en smøre wd40 og så må det være fint.
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : garmin

Dato : 14-03-03 12:07

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message
> Hej
>
> Så er der saltet overalt i Nordjyllands Amt og Viborg Amt :-/ Æv.
> ...Nå pyt, Fazeren får en smøre wd40 og så må det være fint.

Hvor ser du det ?
--
Garmin

Fra : Niels S.

Dato : 14-03-03 12:25

garmin skrev

> Hvor ser du det ?

http://www.vintertrafik.dk

Prøv også at læse svarene i tråden "Man burde bo i Jylland eller København"
længere nede.

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : garmin

Dato : 14-03-03 12:33

"Niels S." <HondaVFR@krudt.dk> wrote in message
> garmin skrev

> http://www.vintertrafik.dk

Jeps, den kender jeg godt. Jeg kan godt se at siden melder om saltning den
14/3, men lige nu er jeg faktisk i Møldrup kommune i Viborg Amt og ser ingen
spor af salt nogen steder.
Er der nogen der har set saltede steder ?
Det er ret surt, der er jo ikke udsigt til regn den næste uges tid.
Kun solskin, der så evt ikke kan bruges til ret meget fornuftigt

--
Garmin

Fra : Chrille

Dato : 14-03-03 13:00

> [...]
> Det er ret surt, der er jo ikke udsigt til regn den næste uges tid.
> Kun solskin, der så evt ikke kan bruges til ret meget fornuftigt

Jep.. Jeg fik ellers samlet babygixxeren i går og fik da også rundet de 100
km. Dejligt!!

Men her til morgen lå der tydlige spor efter saltbilernes hærgen her i
Hjørring.
ØV, nu har de ellers holdt sig væk i en uge blot for at dukke frem igen lige
når jeg var forårsklar

Mvh
Christer
* Der er begyndt at tro at saltbilerne kører en personlig hetz *

Fra : garmin

Dato : 14-03-03 13:07

> [...]
>
> Mvh
> Christer
> * Der er begyndt at tro at saltbilerne kører en personlig hetz *

Trods meldingen på webben ser der ikke ud til at være salt på motorvejen fra
Randers og et godt stykke nordpå. Jeg har heller ikke kunnet finde salt et
godt stykke vest for motorvejen.
Hvor har vandalerne egentligt været ??
Det lader til at websiden bare ukritisk giver samme meldinger for hele
amtet.

--
Garmin