Fælleskørsel til bakken
Fra : Brian Mikkelsen

Dato : 17-03-01 18:22

Hejsa!

Er det kun fra Fyn der trilles i samlet flok (Touring Nyt). Jeg kommer da
til at kede mig bravt på turen ned gennem Jylland fra Århus. Er der nogle
der kan hjælpe?

Brian Mikkelsen
CB650 '81

Fra : heecom

Dato : 17-03-01 22:59

Hej Brian, og alle i andre gæve ved håndtagene.

Vi har snakket om en fællestur startende fra Århus mod Øerne kl. 10.00, hvor
vi mødes
ved motorvejdsafkørslen Århus V. ('Aros Vest') ved Årslev Kro
(Silkeborgvej/E45)

Målet er rastepladsen Kildebjerg på Fyn, hvorfra som du nok ved, fællesturen
som
annonceret i Touring Nyt starter kl. 14.00.

Håber vi ses.

Venlig AROS hilsen

Hans Erik :)
RF900R

www.amck.dk

Fra : Armand

Dato : 18-03-01 01:53

Brian Mikkelsen <mi2kelsen@hotmail.com> skrev i en

> Er det kun fra Fyn der trilles i samlet flok (Touring Nyt). Jeg kommer
> da til at kede mig bravt på turen ned gennem Jylland fra Århus.

Hæ!
Så det tror du?
Bakkeåbningen er efterhånden ved at være et tilløbsstykke af
dimensioner, så hvis du blot kører afsted med 110 km/t bliver du
garanteret ædt af en mindre flok på vej til hovedstaden inden at du når
Horsens :-/
Alternativt: Afvent den første/største flok fra en motorvejsbro
(ventetid est. á 10 minutter!), og kobl dig derefter på den!

Altsammen under betragtning af arrangementets "rush-hour", som kan
beregnes ud fra de tider der er at finde for samlingspunkterne
(Kildebjerg minus 1½ time = Århus!?)

Endvidere var der også et samlepunkt ved transportsenteret/Mc Donalds
nord for Vejle sidste år.

--
Armand.