Mens der ventes 2
Fra : fen

Dato : 16-02-03 08:22

Fra : Lotte

Dato : 16-02-03 18:02

Tak for linket.

Den er både sjov og lærerig. Bestod fint i dagslys, så I skal ikke
være bange for at møde mig derude om dagen. Men natsejlads skal der
vist læses lidt op på. Altså de vest- og østmærker igen igen - godt
det bare var en computer.

mvh

Lotte

Se min båd på: http://www.geocities.com/lotte/

------------

Fra : jon

Dato : 16-02-03 19:55

"Lotte" <Lotte@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> være bange for at møde mig derude om dagen. Men natsejlads skal der
> vist læses lidt op på. Altså de vest- og østmærker igen igen - godt

du skal tænke på et ur når at mordmærker binker konsta og østmærker har et
lang og så 3 korte os sydmærker har et lange og så 6 korte og vestmærker har
et lang og så 9 korte

mvh
jon