Ørepropper, status.
Fra : Michael

Dato : 11-03-03 13:40

Hejsa.

Der er sket lidt af en katastrofe.

Vores leverandør af høreværn (ørepropper) på jobbet kan ikke længere
skaffe den type som vi har brugt de sidste 3-4 år.

Jeg har sat himmel og jord i bevægelse for at løse problemet. I sidste
ende kan det blive nødvendigt at impotere dem fra et andet EU land,
eller i sidste instans fra USA.

Jeg forventer at have nyt om et par ugers tid, i hører nærmere.

Mvh.
Michael Skouw

XV 1100 Virago.

Fra : Niels S.

Dato : 11-03-03 14:40

Michael skrev

> Vores leverandør af høreværn (ørepropper) på jobbet kan ikke længere
> skaffe den type som vi har brugt de sidste 3-4 år.

Skræmmende!!! Jeg håber virkelig det lykkes for dig. Kanont at du gør en
indsats for os alle.

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Andrew

Dato : 11-03-03 15:49

Hej

For os knap så garvede mc'ister i denne ng, hvad er det for ørepropper?
jeg er interessert!! meget interesseret! (ved 15000 rpm begynder det sgu at
blive højt

Mvh Anders
GSX-R 250

Fra : Michael K. S.

Dato : 11-03-03 16:10

On Tue, 11 Mar 2003 15:48:32 +0100, "Andrew" <andvalen@post.tele.dk>
wrote:

>Hej
>
>For os knap så garvede mc'ister i denne ng, hvad er det for ørepropper?

Sådan nogle her :

http://www.howardleight.com/cgi-bin/WebObjects/HLSite.woa/wa/product?key=multimax

Som Michael i et anfald af vanvid tidligere har solgt non-profit (=
billigt) til mange d.f.m'ere der generelt har været begejstret for
dem....

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på :

Fra : KT

Dato : 11-03-03 17:13

"Michael K. S." <MichaelKS@image.dk> wrote in message

> [...]
>
> Som Michael i et anfald af vanvid tidligere har solgt non-profit (=
> billigt) til mange d.f.m'ere der generelt har været begejstret for

De ser ganske gode ud! Hvis du finder ud af noget vil jeg gerne købe
posefuld af dem.

Mvh
Kim Thomsen
Yamaha XV750

Fra : Andrew

Dato : 11-03-03 17:50

http://www.howardleight.com/cgi-bin/WebObjects/HLSite.woa/wa/product?key=mul
timax

> De ser ganske gode ud! Hvis du finder ud af noget vil jeg gerne købe
> posefuld af dem.

Sådan nogle vil jeg MEGET gerne lægge billet ind på!!!

Mvh Anders

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-03-03 19:16

Andrew wrote:

> Sådan nogle vil jeg MEGET gerne lægge billet ind på!!!

Også mig!
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : Martin Sørensen

Dato : 11-03-03 19:26

> Også mig!

Tja, jeg har stadig nogle liggende fra sidste gang han solgte, men jeg er
med på nogle flere.

Jeg har faktisk 5 par liggende, men de bliver jo brugt hurtigt, når min
cykel kommer på gaden til april..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : anrs

Dato : 11-03-03 20:20

Jes Vestervang wrote:

> Også mig!

og mig
anrs
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=25

Fra : Thomas

Dato : 11-03-03 23:18

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Også mig!
Jamen.. nu vi er igang ligger jeg lige billet ind på et par pakker også.

--
Med Venlig Hilsen

Thomas
Check mig og kværnen ud her::
www.flashking.dk
Eller hos DFM

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-03-03 00:11

Thomas wrote:
> Jamen.. nu vi er igang ligger jeg lige billet ind på et par pakker også.

Jeg tilslutter mig flokken ... det er nok en god ide når man af og
til ta'r nogle halvlange ture på RD'en i et højt(forholdsvist) tempo (den kan
jo ikke køre langsomt;)

// Hans, ringdingding.mp3
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Jonas Holt

Dato : 13-03-03 09:00

> Også mig!

Hej Jes
Hvis du skynder dig (indenfor lovens grænser naturligvis:) kan du komme til forpremiere - jeg har et par
stykker tilbage fra forrige år og kan forsikre dig om at Multimaxerne ER så gode som folk siger

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-03-03 12:19

Jonas Holt wrote:

> [...]
> til forpremiere - jeg har et par stykker tilbage fra forrige år og kan
> forsikre dig om at Multimaxerne ER så gode som folk siger

Æhm, ok Hvordan og hvor?

Fra : Jonas Holt

Dato : 14-03-03 12:57

> Æhm, ok Hvordan og hvor?

Hvordan? man nulrer dem og propper dem i ørene. Deraf navnet ørepropper

Hvor? Det er vist nemmest hvis du kigger til Vadum - send en mail privat og husk at lave BINDESTREG om
til en '-'!

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-03-03 23:30

Jonas Holt wrote:

> Hvordan? man nulrer dem og propper dem i ørene. Deraf navnet
> ørepropper

Høhøhø

> Hvor? Det er vist nemmest hvis du kigger til Vadum - send en mail
> privat og husk at lave BINDESTREG om til en '-'!

Tak, tak Jvf. Michaels nye post ser det ud til ikke engang at være
nødvendigt, men tak for tilbuddet
Hey, nu skal vi da også snart ud at køre nogle ture igen, ikke?

-- .
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506
FZS600 og MTX125R

Fra : Jonas Holt

Dato : 15-03-03 08:18

> Høhøhø

> Hey, nu skal vi da også snart ud at køre nogle ture igen, ikke?

Jo da! Denne gang er det vist din tur til at føre an

Lige en lille reminder - en enkelt ting I skal vide i forbindelse med ørepropper. Noget af
fartfornemmelsen sidder i ørene, så hvis der ingen larm er, så kører man heller ikke særlig hurtigt!!!
Første gang jeg kørte med propper opdagede jeg pludselig at det gik noget hurtigere end normalt men i
løbet af et par dage vænner man sig til at køre og kunne høre sin tinnitus.

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-03-03 20:29

Jonas Holt wrote:

> Jo da! Denne gang er det vist din tur til at føre an

Hmm, i så fald kommer vi sandsynligvis bare til at køre i en masse
forskellige retninger

> [...]
> med propper opdagede jeg pludselig at det gik noget hurtigere end normalt

Du modsiger jo dig selv Men jo, du har da ret i at fartvindstøjen har
det med at få en til at køre langsommere
Nu du siger fartvind, så var der dæleme modvind på motorvejen fra Hobro
igår. Det blæste så meget at vindstøjen var på sit maximum selv ved 100
km/t. Så tænkte jeg at jeg vist lige så godt bare kunne få det overstået,
så de 55 km tog ikke meget mere end små 20 minutter Man kan egentlig
godt sige at jeg kørte 160% lovligt
Irriterende blæsevejr, men det hjælper alligevel en del at køre med et
halstørklæde, som lukker lidt op under hjelmen.

> men i løbet af et par dage vænner man sig til at køre og kunne høre
> sin tinnitus.

Sådan en har jeg heldigvis ikke.

Fra : Morten Juel

Dato : 11-03-03 17:04

Michael hvis jeg ikke er på listen vil jeg meget gerne komme det, jeg er ved
at løbe tør også og gerne 2 pakker.. nu ved jeg jo ikke hvor mange der er
hver portion du sælger !

Men jeg kan ikke undvære dem de er GULD vær !

Og så lige, 1000 tak for dit arbejde Michael.. både jeg og tøsen er eminent
glade for de ørepropper ! )

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Allan Bojesen

Dato : 11-03-03 22:31

Michael wrote:
> [...]
> eller i sidste instans fra USA.
>
> Jeg forventer at have nyt om et par ugers tid, i hører nærmere.

Vibeke og jeg vil også gerne skrives på listen over aftagere af et parti.

Allan Bojesen

Fra : Shsj

Dato : 11-03-03 22:43

Hvorfor tager i ikke ned på apoteket og køber et par af de gule? De
virker efter hensigten, de er godt nok ikke så fansy at kigge på, men hvem
ser også det når først motoren spinder.

VH.
Shsj

Fra : Martin Sørensen

Dato : 11-03-03 23:01

> Hvorfor tager i ikke ned på apoteket og køber et par af de gule?
> De virker efter hensigten, de er godt nok ikke så fansy at kigge på,
> men hvem ser også det når først motoren spinder.

Jeg har prøvet dem, og jeg synes de er ubehagelige at bruge. MultiMax kan
jeg have i ørerne helt uden jeg kan mærke det, selv om jeg har kørt i 2
timer. Apotekets kan jeg ikke holde ud at bruge i mere end en ½ time. Sidst,
men ikke mindst, så dæmper MultiMax mere end dem fra apoteket.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Morten Juel

Dato : 11-03-03 23:11

MultiMax kan
> jeg have i ørerne helt uden jeg kan mærke det, selv om jeg har kørt i 2
> timer.

ja det kan jeg godt bekræfte og så kan de bruges af store/små pga formen
tøsen bruger f.eks. den tynde ende af proppen !

Fra : Martin Sørensen

Dato : 11-03-03 23:28

> ja det kan jeg godt bekræfte og så kan de bruges af store/små pga
> formen tøsen bruger f.eks. den tynde ende af proppen !

Ja, det gør jeg også, ellers strammer de jo.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Shsj

Dato : 12-03-03 08:51

Ok. fair nok, hver sine behov

VH
Shsj

Fra : Hans

Dato : 12-03-03 14:53

Michael <ms@sport.dk> skrev:
> [...]
>de sidste 3-4 år.
>
>Jeg har sat himmel og jord i
>bevægelse for at løse problemet. I sidste

Jeg plejer at bruge
http://products3.3m.com/catalog/dk/da000/sikkerhed/personlig_sikker
hed/node_GS1HC3JTPQbe/root_K3BHNB8005gv/vroot_4FXCM2ND30ge/gvel_R36
8QNB3XLgl/theme_dk_ohes_3_0/command_AbcPageHandler/output_html
og er godt tilfreds. Er MultiMax bedre? Har nogen evt. et sæt i
overskud jeg kan købe, inden jeg hopper med på bestillingen?

Hans

Fra : Poul Tyrrell

Dato : 13-03-03 19:55

Hej, Jeg er absolut også med på en portion, hvis det lykkes dig at skaffe
nogen hjem.

--
M.v.h.
Poul Tyrrell