SÅ svært er det !
Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 11-03-03 00:08

Nu har næsten alle andre skrevet om foråret - så vil jeg osse være
med!

Årets første tur ad strandvejen: gennem byen: lidt la-la som altid.
Det svære afhjælpes noget af alle de røde lys.
Dog oplives turen lidt af skiltet foran Jet-tanken: 95 oktan = 6,84 !
Tegner til en god sæson....
Vel forbi Danmarks Akvarie: her bliver det RIGTIGT svært !
Solen skinner - næsten ingen trafik - næsten tør vej.
Det svære: at holde farten bare nogenlunde nede !
Selvom der kun er 500 ccm at lege med er det berusende efter et par
måneder i Volvo'en.

Alle hilser på denne årstid - herligt. Bliv dog ved med det !
Højest løftede arm (og overkrop) oplever jeg på nedkørslen mod Vedbæk:
så aldrig rigtigt hvad der kom imod mig - bortset fra et stort grin og
armen helt over hovedet. Men det var noget med to skrårstillede
kølere, en masse ledninger og slanger men ingen lygte eller kåbe !
Nogen kan bare (heller)ikke vente med lige at teste.....
Og med en lokal-temperatur på op til 12 grader - men alligevel har
ishuset ved Skodsborg stadig ikke åbent....

Tænk om dette vejr kommer igen i morgen og dagen efter og......

Lav, svævende venstre lab ud !

Jesper

>Som anser alt på 2, 4, 6, 8, 10...18 hjul og 2 ben som idioter til
andet er bevist - det har flere gange reddet min r...

Fra : Hekto

Dato : 11-03-03 00:26

In article <10473377600.183476947349842@dtext.news.tele.dk>, Jesper
Hedegaard says...
> Tænk om dette vejr kommer igen i morgen og dagen efter og......
>
> Lav, svævende venstre lab ud !

Ja, selv om det bare blev til at tanke og fylde luft på dækkene, så var
det en fed fornemmelse! Havde lige ½ time, inden det blev mørkt.

> andet er bevist - det har flere gange reddet min r...

Ja, så kan det ikke gå heeelt galt!

--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450 * Kawasaki KR-1 Til Salg!
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah - Yamaha SZR
www.dk.fritidmotorcykel.dk/hekto
http://dfm.nathue.dk/Hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : BoS

Dato : 11-03-03 09:26

> [...]
> Og med en lokal-temperatur på op til 12 grader - men alligevel har
> ishuset ved Skodsborg stadig ikke åbent....

Så har du haft æren af at være den første MC, jeg har hilst på i år.

For det var nemlig mig, der lige skulle lufte VTR'ern. Min kåbe er til rep.
Den skulle være færdig på onsdag...

Det var nemlig fedt vejr igår )))

mvh Bo