Utroligt hvad man kan få for en 1000-lap
Fra : Andrew

Dato : 10-03-03 00:01

Hej

Hos Louis.de fik jeg for 1000 kroner dette:

2x500 ML Castrol forgaffel olie
4 x 300 ml DELO kædespray
1 par FastWay handsker ->
http://www.louis.de/?topic=empfehlung&artnr_gr=771121
1 tanktaske
4 tændrør fra NGK
10x1 liter 15W50 fuldsynt. olie fra BP
1x4 liter DELO 10W50 fuldsynt. olie
1 "MC-regnfrakke" til når den står udenfor og fryser eller blir' våd

Jeg er sgu tilfreds, og de forlanger ikke mere end 6,5 EURO for portoen
(indtil videre)

Hvor lang tid er de om at ekspedere!? Jeg ville MEGET MEGET MEGET gerne
have den inden fredag, da mc'en skal til mekker, og jeg ville forfærdeligt
gerne have skiftet olien og filteret før dette besøg.

Mvh Anders

Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 10-03-03 07:28

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 1 "MC-regnfrakke" til når den står udenfor og fryser eller blir' våd
>
> Jeg er sgu tilfreds, og de forlanger ikke mere end 6,5 EURO for portoen

Jamne prisen på porto er fast! Og deres kvalitet er ok. Jeg har selv været
godt tilfreds med minne køb. Det eneste er, hvis du returnere skal du selv
betale portoen til Tyskland og det kan blive dyrt med det danske postvæsen!

> Hvor lang tid er de om at ekspedere!? Jeg ville MEGET MEGET MEGET gerne

Normalt er de meget hurtige.. måske torsdag men hlet sikkert fredag, hvis du
har bestilt varerne her i week-enden.

mvh

Hans

Fra : BoS

Dato : 10-03-03 11:31

> Jeg er sgu tilfreds, og de forlanger ikke mere end 6,5 EURO for portoen
> (indtil videre)

Hej

Er Louis begyndt at opkræve dansk moms? Mener, der varn en grænse for, hvor
meget de måtte sælge for til DK med tyks moms. Mener, den var 250.000,-

mvh Bo

Fra : Michael K. S.

Dato : 10-03-03 11:50

On Mon, 10 Mar 2003 11:30:45 +0100, "BoS" <elskak@hotmail.com> wrote:

>Er Louis begyndt at opkræve dansk moms? Mener, der varn en grænse for, hvor
>meget de måtte sælge for til DK med tyks moms. Mener, den var 250.000,-

Forbrugere, der køber varer eller tjenesteydelser via internettet hos
en forretningsdrivende i et andet EU-land, skal som udgangspunkt
betale moms af varen med den sats, der gælder i det pågældende
EU-land. Da momssatserne i størstedelen af de øvrige EU-lande typisk
er lavere end den danske momssats,kan man ofte gøre en god forretning
ved at købe via internettet. Såfremt den forretningsdrivende sælger
for mere end 280.000 kr. årligt til danske kunder, er han imidlertid
forpligtet til at opkræve dansk moms og danske punktafgifter, og han
skal momsregistreres i Danmark.

Når det så er sagt,så enten kender mange udenlandske internetshops
ikke denne regel eller vælger at ignorere den efter princippet går den
så går den

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på :

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 10-03-03 12:03

Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> writes:

> [...]
>
> Når det så er sagt,så enten kender mange udenlandske internetshops
> ikke denne regel eller vælger at ignorere den efter princippet går den

....Og det er under alle omstændighederne ikke forbrugeren, i dette tilfælde
os, der hænger på den hvis det skulle være tilfældet.

--
Mikkel
motortosse.dk - Save the Whales -- Harpoon a Honda.

Fra : Armand

Dato : 10-03-03 16:31

Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> skrev i en

> [...]
>
> Når det så er sagt,så enten kender mange udenlandske internetshops
> ikke denne regel eller vælger at ignorere den efter princippet går den

Hæ!
Akkurat som omkring olien:
HG véd, og henholder sig til at de ikke må sælge (sende?) olie, hvilket
Louis ikke gør!

--
Armand.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 10-03-03 21:18

> HG véd, og henholder sig til at de ikke må sælge (sende?) olie,
> hvilket Louis ikke gør!

Og det er da rart nok, når Louis har så gode tilbud på olie ind imellem.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 10-03-03 21:23

> Og det er da rart nok, når Louis har så gode tilbud på olie ind imellem.

Ja. De almindelige 25 Euro for 4L Castrol RS Superbike i Delo dunke er jo
horribelt. Så kan man nemmere sluge prisen 18 Euro. Prisen i Danmark er
omkring 400kr

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Andrew

Dato : 10-03-03 18:33

> [...]
> have den inden fredag, da mc'en skal til mekker, og jeg ville forfærdeligt
> gerne have skiftet olien og filteret før dette besøg.

Får man en bekræftende mail når pakken er sendt fra louis.de`?

Mvh Anders

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 10-03-03 18:53

> Får man en bekræftende mail når pakken er sendt fra louis.de`?

Hej Anders

Nej, men de trækker penge fra din konto tidligst en dag før de sender
pakken.

Fra : Jesper Klitsgaard

Dato : 10-03-03 18:55

Der går ca. 3 hverdage, fra du har bestilt, til du har pakken.
Alt fungerer iøvrigt perfekt, når man bestiller hos Louis.

mvh. Jesper ( Bandit 600 & GS 425 E ( konekværn ))