Cobra Microtalk
Fra : vmx

Dato : 09-03-03 13:48

Jeg er interesseret i at høre jeres erfaringer med
Cobra Microtalk samtaleanlæg. Gode som dårlige,
hvilke modeller, samt hvilket tilbehør der er
anvendeligt / ubrugeligt.

Thx

--
Robert
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=194

Fra : assassin

Dato : 09-03-03 15:59

Jeg har lige købt et sæt MT-700 med headset til indbygn. i hjelm, jeg vender
tilbage når jeg har fået det prøvet ordentligt igennem.. Sæsonen skal lige
igang først..

Fra : Freddy Lang

Dato : 09-03-03 17:54

assassin wrote:
> Jeg har lige købt et sæt MT-700 med headset til indbygn. i hjelm, jeg
> vender tilbage når jeg har fået det prøvet ordentligt igennem..
> Sæsonen skal lige igang først..

Hvad koster de der MicroTalk, og hvor kan man få dem? Er der nogem, som
ligger inde med nogle links?

Mvh
Freddy

Fra : assassin

Dato : 09-03-03 20:42

> Hvad koster de der MicroTalk, og hvor kan man få dem? Er der nogem, som
> ligger inde med nogle links?

Jeg har som sagt lige købt et sæt MT-700 incl headset(s) til integralhjelme
i Tyskland for ca 1450 incl. forsendelse og efterkravsgbyr mv. Købte hos
www.neuner.de

Fra : Allan Bojesen

Dato : 09-03-03 22:20

assassin wrote:

> Jeg har som sagt lige købt et sæt MT-700 incl headset(s) til
> integralhjelme i Tyskland for ca 1450 incl. forsendelse og
> efterkravsgbyr mv. Købte hos www.neuner.de

T. Hansen har et sæt MT 700, ekskl. headset, til 898,- best nr. 26100.

Allan Bojesen

Fra : Ole Baun

Dato : 09-03-03 22:53

"Allan Bojesen" <aboje@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse

> T. Hansen har et sæt MT 700, ekskl. headset, til 898,- best nr. 26100.
>
> Allan Bojesen

Jep, og linket er www.thansen.dk

Ole Baun

Fra : assassin

Dato : 10-03-03 15:40

De har een slags headset til 398 pr. stk, skal ikke kunne sige om det er den
samme slags som jeg har købt, der findes flere forskellige typer..

--
Martin - CBR-1100XX
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=214

Fra : Freddy Lang

Dato : 10-03-03 16:18

assassin wrote:
> [...]
>
> De har een slags headset til 398 pr. stk, skal ikke kunne sige om det
> er den samme slags som jeg har købt, der findes flere forskellige

Har kigget lidt på det... Deres hjemmeside er for det første temmelig sløv,
og for det andet mangler der info ved nogle af produkterne, blandt dem lige
netop ovennævnte headset... Der står eks. ikke, om det er et enkelt headset,
eller om det er et sæt á 2 styk... (men det er sikkert kun for een... suk)

Fra : Jesper Klitsgaard

Dato : 10-03-03 18:40

prøv at kigge hos www.comitel.dk

Fra : Freddy Lang

Dato : 10-03-03 20:00

Jesper Klitsgaard wrote:
> prøv at kigge hos www.comitel.dk

Der er ingen priser... ævs...

Fra : Allan Bojesen

Dato : 10-03-03 20:16

Freddy Lang wrote:

> Der er ingen priser... ævs...

Så prøv www.brinck.dk og gå ind under "produkter" / "walkie Talkie". De
fører godt nok ikke MT 700, men kun MT 110 og 220.

Allan Bojesen

Fra : assassin

Dato : 11-03-03 07:05

Jeg kan igen kun opfordre til at kigge på
http://www.pmr-funkgeraete.de/shop/ (neuner.de) under PMR446, der står
omfattende beskrivelser af produkterne (Hvis det kniber lidt med det tyske
så kan man til nød bruge http://world.altavista.com som hjælp). Jeg har gode
erfaringer med dem, de svarer hurtigt på mail og pakken ankom hurtigt.