åbent hus!
Fra : Torben Hansen

Dato : 08-03-03 18:32

Til orintering holder KS Motor i Vejle åbenthus denne weekend. De har lige
lavet om, og er blevet til enn stort og flot Yamaha center, så har du ikke
været der, så besøg dem i denne weeknd.

Hilsen Torben

Fra : Moe

Dato : 08-03-03 18:49

Har været deroppe i dag. Mange fine nye cykler. Skulle have nyt fordæk,
hvilket jeg i denne weekend kunne få skiftet gratis hvis jeg købte dækket
hos KS. Om det var en god eller dårlig handel ved jeg ikke...

Mvh. Martin
http://home20.inet.tele.dk/moe
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=68