It's rainy men...
Fra : Martin Withus

Dato : 08-03-03 15:30

Weee så kom der endelig lidt seriøs regn - i hvertfald i Århus :)

Det lader til at ville forsætte i denne dur til og med torsdag, hvor DMI så
desværre lover lidt nattefrost. Meeen mon ikke de snart har fattet hvor
meget vi MC-folk lider og finder ud af at aflyse det på den ene eller anden
måde :)
Det håber jeg sgu... Madam Blå trænger til at blive luftet!

Ses forhåbenligt snart derude...
\Martin

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/martin

Fra : Maria & Anders

Dato : 08-03-03 16:26

Det regner i hvert tilfælde også her! (20 km syd for Ålborg)
Og ja det er skønt at vi kan få noget af alt det lorte salt af vejene! Jeg
var dog lige et smut ude på små 70 km i dag, så nu ligner
kværen noget der har været trukket igennem en mudderpøl. Men hvad fanden jeg
skal til randers i morgen, så jeg gider ikke gøre noget før i morgen aften.

--
A. Ziegler
Yamaha XT600E (2000)

Fra : RacerNiels

Dato : 08-03-03 17:18

"Martin Withus" <Martin@[spam]NoeRD.dk> wrote in message
> Det håber jeg sgu... Madam Blå trænger til at blive luftet!

*HOST HOST*

Godt nok er Madam Blå en 650ccm, men sq ikke sårn en sløv slæde!

Niels
SV650 - Madam Blå mk. II
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=158
www.sqzuki.subnet.dk
XS400 - Madam Blå mk. I :
http://www.sqzuki.subnet.dk/the_original_madam_blaa.jpg
http://www.sqzuki.subnet.dk/MB1_in_action.jpg

Fra : Martin Withus

Dato : 08-03-03 18:24

"RacerNiels" <d991793@student.dtu.SKRID.MAKKER.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> *HOST HOST*
>
> Godt nok er Madam Blå en 650ccm, men sq ikke sårn en sløv slæde!

Nå for søren, var ikke lige klar over at der var andre der kaldte deres kære
for Madam Blå. Hun er hermed omdøbt til Det Blå Lyn med stor risiko for at
der er nogle af racerfolkene kommer efter mig :)

\Martin

Fra : Moe

Dato : 08-03-03 18:46

Hmm... desværre kommer vi ned omkring frysepunktet igen... så skal fjolserne
nok smide deres lorte-salt over det hele igen...

Mvh. Martin (også med en dragstar der trænger til at blive luftet...)
http://home20.inet.tele.dk/moe
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=68