MC forhandler i Århus!
Fra : BRIAN THOMSEN

Dato : 06-03-03 18:56

Hej alle

Jeg er lige flyttet til Århus, og kender desværre ingen her endnu! Men det
er begyndt at krible i fingrene, efter 3 års pause... Nu skal jeg have en
motorcykel!!
Jeg kender dog overhovedet ikke til nogle forhandlere her i Århus C, så jeg
håber på at I kunne hjælpe mig til at finde dem

Mvh.

Brian Thomsen
eks. Suzuki RF600R ´97
eks. Kawasaki ZX-6R ´98

Fra : Michael Kristensen

Dato : 06-03-03 19:18

´
Tjek www.dnmc.dk anmeldelser af forhandlere og værksteder.

Fra : BRIAN THOMSEN

Dato : 06-03-03 19:24

Linket virker desværre ikke..

Mvh.
Brian Thomsen

Fra : Bjørn S

Dato : 06-03-03 19:28

"BRIAN THOMSEN" skrev
> Linket virker desværre ikke..

Forsøg http://www.dmcn.dk/ istedet

/Bjørn

Fra : Brian Thomsen

Dato : 12-03-03 17:53

Det virkede... tak

Mvh.
Brian Thomsen

Fra : Allan Bojesen

Dato : 06-03-03 19:33

BRIAN THOMSEN wrote:
> Linket virker desværre ikke..
>
> Mvh.
> Brian Thomsen

Prøv www.dmcn.dk istedet

Allan Bojesen

Fra : Allan Bojesen

Dato : 06-03-03 19:41

BRIAN THOMSEN wrote:
> [...]
> Jeg kender dog overhovedet ikke til nogle forhandlere her i Århus C,
> så jeg håber på at I kunne hjælpe mig til at finde dem

Velkommen til Århus.

Der er frit efter huskeren:
ProBike i Lystrup - Honda
Brdr. Sejr, Randersvej - Suzuki, Aprilia
Franz Kroon, Nørrebrogade - Yamaha
Århus Scooter, Klostergade - Suzuki, Yamaha, Kawasaki, Aprilia
Caps, Risskov - HD

Held og lykke med jagten

Allan Bojesen

Fra : Peter J

Dato : 06-03-03 20:41

Allan Bojesen <aboje@post9.tele.dk> skrev i en

> [...]
> Brdr. Sejr, Randersvej - Suzuki, Aprilia
> Franz Kroon, Nørrebrogade - Yamaha
> Århus Scooter, Klostergade - Suzuki, Yamaha, Kawasaki, Aprilia

glem ikke
Classic Bikes - Lystrup - mest Honda
Vagn Jensen - Lystrup - Triumph

Peter
CBR 1K

Fra : Per Emborg

Dato : 06-03-03 22:06

Og så lige Bille MC i Skanderborg ik!!!

Men hvilken MC er du ude efter

--
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk

Fra : Brian Thomsen

Dato : 12-03-03 17:55

Jeg er på udkig efter enten Yamaha R6, Kawasaki ZX-6R eller Honda CBR 600!
Jeg er dog (indtil videre) mest interesseret i Kawasakien

Mvh.
Brian Thomsen

Fra : Brian W.

Dato : 07-03-03 09:42

"Peter J" <Peter_Laila@@Get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Classic er jo nærmest lukket. det er ihvertfald ikke et besøg værd. intet
har de der bare til forladelse kan friste, og så er de dyre.... ;oP

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Brian Lænø

Dato : 07-03-03 08:34

"Allan Bojesen" skrev
> [...]
> Brdr. Sejr, Randersvej - Suzuki, Aprilia
> Franz Kroon, Nørrebrogade - Yamaha
> Århus Scooter, Klostergade - Suzuki, Yamaha, Kawasaki, Aprilia

Hvis det er Ducati og Kawasaki du er ude efter, så er der også Feldballe Mc,
forretningen ligger godt nok ca 40km fra århus (tæt ved (Århus/Tirstrup
lufthavn)

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Fra : Brian Thomsen

Dato : 12-03-03 17:56

Tak for buddet

Mvh.
Brian Thomsen

Fra : Ole Sørensen

Dato : 07-03-03 10:55

<snip>
Franz Kroon, Nørrebrogade - Yamaha
<snip>

Vil jeg faktisk gerne anbefale...har givet mig en udsøgt service både i
butikken & på værkstedet.

Mvh /Ole

btw. Som de andre...velkommen til Århus....dejligt sted for os tilflyttere

Fra : Armand

Dato : 07-03-03 15:48

Ole Sørensen <no1@e-mail.dk> skrev i en
> <snip>
> Franz Kroon, Nørrebrogade - Yamaha
> <snip>
>
> Vil jeg faktisk gerne anbefale...har givet mig en udsøgt service både i
> butikken & på værkstedet.

Jup!
Og dé ved altså et og andet om lige netop Yamaha

--
Armand.

Fra : Brian Mikkelsen

Dato : 08-03-03 11:18

Ja der føler man sig altid i sikre hænder

Mvh Brian
SZR660

Fra : Brian Thomsen

Dato : 12-03-03 17:57

Jeg har nu snakket med Franz Kroon, og har da også kun positiv respons
derfra! Den er nye R6 er nu en lille frækkert

Mvh.
Brian Thomsen

Fra : jackjensen

Dato : 12-03-03 21:51

"Brian Thomsen" <brian-th@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har nu snakket med Franz Kroon, og har da også kun positiv respons
> derfra! Den er nye R6 er nu en lille frækkert

Hvad med den nye CBR600 - a la Valentino Rossi
- Den er da noget af det mest lækre jeg har set!
--
Med venlig hilsen / Kind Regards
Jack Jensen

Fra : Brian Thomsen

Dato : 12-03-03 22:08

Du har ret! Jeg havde bare ikke fået øjnene op for den! Den er faktisk kanon
fed, og er hermed sat på ønskesedlen

Mvh.
Brian Thomsen

Fra : Brian Thomsen

Dato : 12-03-03 17:53

En masse gode bud.... tak

Mvh.
Brian Thomsen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-03-03 02:43

Jamen velkommen til Århus. Jeg er også tilflytter som dig (fra Odense).

Det afhænger jo nok en del af hvilken MC du påtænker at købe.

Udover de allerede nævnte vil jeg da også lige nævne Rydberg. Det er godt
nok ikke i Århus C. Han er Kawasaki og Honda forhandler, dog er Honda vist
ret nyt for ham.
Jeg har kun erfaringer med Pro-bike, af de nævnte. Og ham synes jeg er go'

Måske ses vi derude.

--
Mvh.
Henrik

Fjern X ved svar på mail.

Fra : morten

Dato : 07-03-03 10:14

> [...]
>Jeg kender dog overhovedet ikke til nogle forhandlere her i Århus C, så jeg
>håber på at I kunne hjælpe mig til at finde dem

hej

Rydbergs MC i Aidt ved Hammel kan anbefales. Autoriseret Kawasaki og
Honda forhandler. Jeg har selv brugt dem til min 6'er de sidste par
år, og der har aldrig været problemer. Men nu skal 6'eren desværre
sælges .

mvh
Morten
1999 ZX6-R sælges
Se mere her
http://www.mobworld.dk/topic.asp?ID=kawa

Fra : Brian Thomsen

Dato : 12-03-03 17:52

Hej Morten

Blot af ren nysgerrighed, har du købt din ZX-6R ny eller brugt? Hvilket
forsikringsselskab bruger du i Århus??

Mvh.
Brian Thomsen