Yamaha XV 250 Virago
Fra : Hekto

Dato : 05-03-03 19:54

En XV 2½'er er jo en glimrende pigecykel, specielt til dem med korte
ben.

Hvis nu man skal ud og se på sådan en, er der så noget særligt, ud over
det sædvanlige, man skal være opmærksom på?
--
/Hekto

Suzuki LS650 - Kawasaki KR-1 - Who Knows?
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah - Yamaha SZR
www.dk.fritidmotorcykel.dk/hekto
http://dfm.nathue.dk/Hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : p.mariegaard

Dato : 05-03-03 23:31

Ja, du skal være opmærksom på at den er 4-takt og har 2 cylindre , og det
er vel hhv. 2 og 1 for mange
poul
FZR600, 4 i en, 2-sædet, dobbelt forlygte o.m.a.

Fra : Hekto

Dato : 05-03-03 23:57

In article <b45toc$gka$1@sunsite.dk>, p.mariegaard says...
> Ja, du skal være opmærksom på at den er 4-takt og har 2 cylindre , og det
> er vel hhv. 2 og 1 for mange

Ja, hvis det var til mig sææl! ;0)

> FZR600, 4 i en, 2-sædet, dobbelt forlygte o.m.a.
.... samt: Fastsiddende bremsecylindere og avanceret bremsevæske! *LOL*

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-03-03 10:39

Hekto wrote:
> Ja, hvis det var til mig sææl! ;0)

Hmm, er det til konen ? :)

// Hans, med nyvasket RD... :)
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Hekto

Dato : 06-03-03 12:41

In article <slrnb6e5q4.96d.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> Hmm, er det til konen ? :)

Kone, og kone ;0) ... hun vil ihvertfald tage kørekort!
--
Brian/Hekto

LS650 m. 1-1 * Kawasaki KR-1 m. KIPS & 2-2 - Til Salg * GS450 m 2-1
under genopbygning.
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Allan Bjerregaard

Dato : 06-03-03 17:07

Hvorfor specielt til dem med korte ben. Jeg havde ingen problemer med at få
plads til mine 180 cm på en 2½'er Virago.

Gennem 3 år havde jeg en Virago 250 for at få lidt rutine i mc-kørsel. Jeg
nåede at køre 18.000 km på den. Det er en gennemsolid maskine og den har
aldrig voldt mig problemer af nogen art - bortset fra at den knækkede et par
eger på bagfælgen hvert år. Konen var med bagpå med jævne mellemrum, men
nej - hendes størrelse kan ikke forklare, hvorfor egerne knækkede (eller
hedder det knak )) Såååå du må nok hellere tjekke, at egerne er der alle
sammen

Allan Bjerregaard
-der nu er vokset til en Virago 1100 med støbt fælg. Så er man ude over det
problem.

Fra : Hekto

Dato : 06-03-03 23:43

In article <3e6772d0$0$229$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Allan
Bjerregaard says...
> Hvorfor specielt til dem med korte ben. Jeg havde ingen problemer med at få
> plads til mine 180 cm på en 2½'er Virago.

Nøøøøh! - Men den har jo en rimeligt lav sædehøjde!

OK, det skal jeg huske!

Fra : Finn Andersen

Dato : 09-03-03 19:18

Til Allan Bjerrgaad

Jeg kan jeg samtidig fortælle at alle egerne på bagerste fælg stadig er
intakte på din "gamle" 2½, konen på 156cm nyder hver tur på den.
-enig: 2½'er virago er en bundsolid begynder maskine.

Finn Andersen
-jeg må nok med mine 184 cm erkende at jeg mangler lidt plads til benene og
er derfor gået på en Virago 750.