ENDNU EN GANG GRÆDENDE PÅ KNÆ!
Fra : Søren Dahl

Dato : 05-03-03 13:41

Hej NG

Er her virkelig ikke nogen som kører Africa Twin - jeg må og skal
altså ud og have en prøvetur. Jeg er ved at blive langhåret,
betingelserne er som tidligere nævnt den, at du (ejer af AT) kører
forrest på min Bandit 600 og ligger ruten.

MVH Søren
- Bandit 600

Fra : Soren Lindholt

Dato : 05-03-03 13:49

Søren Dahl <sorenbadhansen@mail.net4you.dk> wrote in article
<3e65efb3.351017@news.net4you.dk>...
> [...]
> betingelserne er som tidligere nævnt den, at du (ejer af AT) kører
> forrest på min Bandit 600 og ligger ruten.

Jeg mener at for nogen tid siden jeg skrev om en til salg i mit
deleværksted. Men den er jo solgt nu, desværre...
www.let7.dk var sælgeren, du kan jo prøve at forfølge det... den står på
siden som solgt...
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Marco

Dato : 05-03-03 15:22

Hey det nærmeste jeg kunne komme på dit problem er dette link til den blå
avis. men det kan da være at det kan hjælpe dig...
http://www.dba.dk/asp/Soegning/soegning.asp?Fritekst=&Medbillede=0&AntalDage
=0&Querytype=0&PrisTil=9999999&PrisFra=0&KortSogRad=0&KortSogY=0&KortSogX=0&
radX=0&radY=0&KortSogNavn=0&RegionId=0&Forhandler=0&RubrikId=905&OldNiveau=2
&FavoritNavn=&SoegningId=0&Data1=15714&Matrix1=293&MatrixType1=1&Data2=1900&
Matrix2=0&MatrixType2=99&Data3=2002&Matrix3=0&MatrixType3=99&Data4=0&Matrix4
=0&MatrixType4=99&Data5=999999&Matrix5=0&MatrixType5=99&Data6=0&Matrix6=0&Ma
trixType6=99&Data7=9999&Matrix7=0&MatrixType7=99&FirstSearch=1&Antal=1&Nivea
u=2&annoncetype=2&Sortering=1&Sorteringtype=1&CurPage=14

mvh.

Morten...

Fra : Marco

Dato : 05-03-03 15:33

Hey igen fandt lige denne side her http://www.honda-mc.dk/

Fra : Bjarke Feldt-Rasmuss~

Dato : 05-03-03 18:31

Søren Dahl wrote:

> [...]

> betingelserne er som tidligere nævnt den, at du (ejer af AT) kører
> forrest på min Bandit 600 og ligger ruten.

Prøv dog den der fra '90.

Eller, Brian Ramsing fra DORMCK har, eller har haft en AT. Du kan jo prøve
at give ham et ring 74 72 23 99, ham bor i Esbjerg.

Bare sig, at du overhovedet ikke kører ligesom mig. Det har han nemlig set

Bjarke

Fra : Claus Rittig

Dato : 05-03-03 23:06

"Bjarke Feldt-Rasmussen" <transalp-offroad@sport.dk> skrev i en meddelelse

> Eller, Brian Ramsing fra DORMCK har, eller har haft en AT. Du kan jo prøve
> at give ham et ring 74 72 23 99, ham bor i Esbjerg.
> Bare sig, at du overhovedet ikke kører ligesom mig. Det har han nemlig set

Og hils ham fra mig og sig du IKKE kender mig...

Rittig
(Som aldrig er helt klar over om det er Brian eller Allan jeg taler med. Men
jeg siger det ikke)

Fra : Pein

Dato : 05-03-03 23:29

"Bjarke Feldt-Rasmussen" skrev ...

> Bare sig, at du overhovedet ikke kører ligesom mig.
> Det har han nemlig set

Hvad var det nu der måtte give sig? TransAlp'en, knæet eller Volvoen

Mvh. Niels Pein
(med en TA der næsten aldrig har kørt offroad...)

Fra : Bjarke Feldt-Rasmuss~

Dato : 06-03-03 08:45

Pein wrote:

> "Bjarke Feldt-Rasmussen" skrev ...

> Hvad var det nu der måtte give sig? TransAlp'en, knæet eller Volvoen

> Mvh. Niels Pein
> (med en TA der næsten aldrig har kørt offroad...)

Jamen det er det geniale ved en TA. Der er jo en grund til, at den vejer
mere end fx KTM. Den er lavet af jern ikke aluminium. Så 'Alpen skete der
ikke et klap med... bortset fra rød maling på forgaffelbenet, der flænsede
hele døren op på Volvoen.
Knæ?? Næh, den ene albue slog sig lidt, og så tog jeg lige tagkanten på
Volvoen med brystet (Dainese brynje, med brystplader rules) Og så fik jeg
s'føli en til hjernerystelse m. tilhørende ondt i skallen (Treo i
hvidvin... bvadddr).

Bjarke (TA, aldrig offroad, kun sommerkørsel, står aldrig ude... )

Fra : Hans

Dato : 06-03-03 01:44

sorenbadhansen@mail.net4you.dk (Søren Dahl) skrev:
>Er her virkelig ikke nogen som kører Africa Twin - jeg må og skal
>altså ud og have en prøvetur.

prøv http://www.atic.org/
der er registreret over 1500 Africa Twin ejere...

Hans