SB Fiberdesign?
Fra : Kenneth

Dato : 03-03-03 14:05

Hej

Er der nogle, der har købt et flip up kåbeglas hos SB Fiberdesign? Hvordan
er kvaliteten, og hvordan synes I ellers om det?

Kenneth
www.ziax.dk

Fra : Janner

Dato : 03-03-03 15:15

"Kenneth" <kenneth@REMOVEziax.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogle, der har købt et flip up kåbeglas hos SB Fiberdesign? Hvordan
> er kvaliteten, og hvordan synes I ellers om det?

Prøv forhør dig om leverings tiden , med de ting jeg har forhørt mig omkring
incl. et kåbeglas var der over en måned på .... Og det kan man jo ikke bruge
til en hel masse.

Køb det på www.mandp.com ,det er billigere og kvaliteten er der intet sætte
fingre på

Hygge

Onkel Jan
CBR929RR stadigt i vinterhi suuuk

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 03-03-03 16:23

Kenneth wrote:
> [...]
>
> Er der nogle, der har købt et flip up kåbeglas hos SB Fiberdesign?
> Hvordan er kvaliteten, og hvordan synes I ellers om det?

______________________________

Hej Kenneth

Jeg har lige netop modtaget et alm. kåbeglas til min gixxer fra SB
Fiberdesign, og kvaliteten fejler ikke noget. Til gengæld gik der over 2
måneder(!!) og det originale glas har en sort kant på ca. 3 cm hele vejen
rundt, hvilket det nye ikke har. Han undskyldte den lange leveringstid med
at der var problemer med leverandøren.
MEN han er billig og bestemt rar at handle med, synes jeg.

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Brian W.

Dato : 03-03-03 16:24

"Kenneth" <kenneth@REMOVEziax.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogle, der har købt et flip up kåbeglas hos SB Fiberdesign? Hvordan
> er kvaliteten, og hvordan synes I ellers om det?

Hej Kenneth. Jeg har selv Flip Up kåbeglas på bulleresset og er vældig glad
for det. Jeg syntes at der hersens dobble bubble glas er " Møj let køn", og
flip effekten er fin, oxo i høj fart. Kender ikk enoget til SB´s
leveringstid, men har hørt noget om de nok er en anelse dyre????

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

flipstyle

Fra : John Jensen

Dato : 03-03-03 17:41

For et par år siden bestilte jeg hos SB en kombineret kæde /
baghjulsafdækning til en CBR600F4, som jeg
blev lovet leveret "iløbet af en måneds tid"

Da der var gået over 2 måneder uden at skærmen var dukket op og alle mine
mails & opringninger blev
besvaret med "iløbet af en god uges tid" så gav jeg ham besked på at såfremt
jeg ikke havde den inden
en given dato, så kunne han beholde den, jeg var ikke interesseret i den
mere.

Ca. 3 1/2 måned efter jeg bestilte den fik jeg så et mail at NU var den
kommet.....

Mig bekendt så køber han alle sine dele rundt omkring hos andre
fabrikanter, - og det kan man jo
ligeså godt selv gøre og så ovenikøbet måske spare hans fortjeneste.

Men som skrevet i de andre svar, han er da meget flink at snakke med....

/ John

NSR250SP

Fra : Kenneth

Dato : 03-03-03 18:30

> Mig bekendt så køber han alle sine dele rundt omkring hos andre
> fabrikanter, - og det kan man jo
> ligeså godt selv gøre og så ovenikøbet måske spare hans fortjeneste.

Hvilke "mærke" er flip up glassene? Og hvilke andre kan de købes hos?

Kenneth
www.ziax.dk

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 04-03-03 10:25

"Kenneth" <kenneth@REMOVEziax.dk> skrev i en meddelelse news:miM8a.108503$Hl6.9928328@news010.worldonline.dk...

> Hvilke "mærke" er flip up glassene? Og hvilke andre kan de købes hos?

prøv http://www.sayjes.dk/ jeg har lige bestilt et fra ham af mærket Nuevo til 450 kr kvaliteten kan jeg ikke tale om da jeg ikke har fået det hjem endnu...

Allan(fzr600us)