Own the race track?
Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 02-03-03 14:39

He he

Alle de "nye" fik r..v i dag af den gamle Suzuki!

Hvor mange GSX-R600 skal der til at vinde et løb i supersport?
--
Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Michael K. S.

Dato : 02-03-03 15:12

On Sun, 2 Mar 2003 14:39:05 +0100, "Rune \(Bandit600R\)"
<REMOVETHISRune.Romdal@tdcadsl.dk> wrote:

>Alle de "nye" fik r..v i dag af den gamle Suzuki!

Øhhh røv og røv,var der ikke noget med at Vermeulen førte det meste af
tiden,lavede en fejl til sidst og så smuttede Fujiwara
forbi...),men da stadig godt klaret af ham.

Iøvrigt vandt den måske netop fordi den er gammel og dermed noget mere
"sorted" end de øvrige - omend Kawa's ZX6RR er betænkeligt meget
bagefter i denne første runde,når de andre får testet de nye lidt mere
så kan det hurtigt se noget anderledes ud,men bortset fra det så har
SS600 alle dage været en relativt spændende serie netop fordi den er
så tæt og de som regel skiftes til at vinde - Bedre end SBK i hvert
fald,meeen for mig starter (TV)-racesæsonen nu ikke rigtig før MotoGP
kommer igang.

>Hvor mange GSX-R600 skal der til at vinde et løb i supersport?

Da der som regel kun er en vinder så vil jeg sige een

Nu du skriver Own the racetrack som Suzuki jo bruger i deres GSX-R1000
reklamer,hvordan går det så for Gixxer1000'eren i SBK,der er jo 2 med
så de må vel så blive nr. 1 og 2 ?!?

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på :

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 02-03-03 15:34

> [...]
>
> Nu du skriver Own the racetrack som Suzuki jo bruger i deres GSX-R1000
> reklamer,hvordan går det så for Gixxer1000'eren i SBK,der er jo 2 med

He he

Ja ja det kan godt være at Vermeulen førte det meste af løbet men han vandt
ikke vel? og Fujiwara trak da klart fra da han gik forbi (jeg provokerer dig
bare lidt ) Jeg er ikke i tvivl om at lige så snart de lige får lidt mere
styr på de nyudviklede maskiner skal de nok komme op, jeg var især skuffet
over kawa'en.
GSX-R1000 er jeg squ godt nok også lidt skuffet over, havde håbet på lidt
mere kamp i toppen, det er lidt sygt at sidde og glo på den ene Duc efter
den anden...

Jeg er totalt enig (TV)-racesæsonen starter først med MotoGP, men jeg glæder
mig nu også til 600 Challenge på Zulu!

--
Rune (total Rossi/ Suzuki fan, vi er vel alle præget af det mærke vi kører)

Fra : ziras

Dato : 02-03-03 16:59

> Øhhh røv og røv,var der ikke noget med at Vermeulen førte det meste af
> tiden,lavede en fejl til sidst og så smuttede Fujiwara
> forbi...),men da stadig godt klaret af ham.

No mistake was made by Vermeu...not that I could see. Fuji was just saving
his tires, running the relaxed pace of Verm. Then with 3 to go´...not
1...the zook stuffed the Honda and ran away to the checkered. Fuji was so
confident that he didn't wait to the last lap...he decided to end it with 3
to go.

> Nu du skriver Own the racetrack som Suzuki jo bruger i deres GSX-R1000
> reklamer,hvordan går det så for Gixxer1000'eren i SBK,der er jo 2 med
> så de må vel så blive nr. 1 og 2 ?!?

The 1000 would be on the podium if the WSB intake restrictions didn't
strangle the bike in terms of BHP and torque delivery.

Z !Go Suzuki!

"May God have mercy on them...because we won't."
Senator John McCaine speaking about the guilty in WTC attack,

Chuck Norris - "If I want your opinion, I'll beat it out of you."
København, N.Y.C. F-SPAM 98 TL1000R-Killa'B 89 HawkGT Modf'd
SOLD
*Guiliani For President 2004* 95 Aprilia RS250 93
ZX-7-R.I.P. Stolen
Bad Bunny Racing NHIS 92 KLX650 89
FZR600-R.I.P. Squid
Amateur LW # 277 90 HawkGT LWSuperbike
ziras@get2net.dk

Fra : Michael K. S.

Dato : 02-03-03 17:28

On Sun, 2 Mar 2003 16:59:21 +0100, "ziras" <ziras@get2net.dk> wrote:

>No mistake was made by Vermeu...not that I could see.

Tjah - jeg så det faktisk ikke,men hørte blot den eng. kommentar og
den var at Fujiwara smuttede forbi på en fejl af Vermeulen...såååh
det.

> Fuji was just saving
>his tires, running the relaxed pace of Verm. Then with 3 to go´...not
>1...

Hvem har sagt en ?

>the zook stuffed the Honda

*LOL* - På samme måde som CBR600FS gjorde med samme Suzuki sidste år
eller.... ?? Nå ja,den vandt jo så det kan man da ikke tage fra
den (nogle vil sikkert sige Fujiwara vandt) og efter de sidste par års
manglede succes for Suzuki på racerbanerne er det jo lige før man
under dem lidt plads i solen igen - Men jeg ville nok vente et par
runder og så se hvordan det går,som sagt klassen er ultratæt og alle
mærker vil sandsynligvis vinde løb...

>and ran away to the checkered. Fuji was so
>confident that he didn't wait to the last lap...he decided to end it with 3
>to go.

*LOL*

>The 1000 would be on the podium if the WSB intake restrictions didn't
>strangle the bike in terms of BHP and torque delivery.

Tjah,det er til gengæld sikkert rigtig nok at resultatet kunne være
anderledes hvis ikke der var påført restriktioner,men det har der alle
dage været og ens for alle,men hvad beviser det lige,de vælger jo selv
om de vil stille op i klassen eller ej.Iøvrigt tror jeg nu heller ikke
de satser fuldt i SBK,det er kun Ducati og selv de næppe heller meget
længere hvis ikke de andre kommer med igen...

>Z !Go Suzuki!

Ja vi glæder os meget til at se hvad de kan (eller ikke kan) i MotoGP

Fra : ziras

Dato : 03-03-03 20:16

> Ja vi glæder os meget til at se hvad de kan (eller ikke kan) i MotoGP

Moto who? ,)

The only hope zook has for 2003 is John Hopkins. Kenny Jr.'s bike comes
with only two gears...slow...and reverse. How bout Loris on the Duck and
Max on the Honda? My money is on the favorite...the Doctor...but I'll be
rooting for Colin E. He did some respectable times on the RS3 at the IRTA
tests. We shall see...det skulle være en interresant season den år.

Go Zook! Go Aprilia!

MZ