Endelig 1ste Marts
Fra : Peter Nielsen

Dato : 01-03-03 21:51

hej!
Så blev det endelig den 1ste Marts, og jeg har glædet mig i flere uger på at
hjemhente min Honda vt750, da den var opstaldet hos Sand Jensen. Jeg købte
den sidste år, og det er min første mc. Måske derfor glædede jeg mig som en
"bette knejt" (det er jeg ikke) til at få den hjem. ig Den skulle have et
stort eftersyn (12000km.), så derfor valgte jeg at den ligesågodt kunne
overvintre hos Sand Jensen. Jeg tog en taxa derned, da jeg vurderede, at det
ville nok se noget idiotisk ud, hvis jeg kørte derned iført mc tøj og
styrthjelm, på min racercykel.
Vi fik ordnet betalingen, porten blev åbnet og jeg kørte ud i det fri.
(dejlig fornemmelse) Men jeg kørte kun 30 m.
Så lå jeg ned med motorcyklen og gloede op i luften.
Det var godt nok træls. Der var nogle sf sten og her var det isslag, som
havde faldet tidligere på dagen, ikke helt forsvundet, som det ellers var
alle andre steder. Jeg var noget chokeret og fik hjælp til at rejse mcen
igen. Det var gået lidt maling af forskærmen, sidespejlet og udstødningen
var blevet ridset. Og så var bremsepedalen blevet bøjet. Vi trak den tilbage
til værkstedet og fik den rettet op igen. Da det var gjort, var jeg klar til
at køre igen. Selvom jeg blev tilbudt at lade den stå, og så hente den en
anden dag, men fandeme nej, nu skulle hjem, om det så betød, at jeg skulle
køre med begge fødder slæbende på asfalten. Det blev nu ikke nødvendigt, da
det kun var de skide sf sten der var lumske.
Nu står den herhjemme og venter på bedre vejr, for det blev den eneste tur
den har fået idag. Der er iøvrigt stadigvæk saltet på vejene, så jeg måtte
lige vaske den da jeg var kommet hjem. Det var ikke den start på sæsonen
jeg havde forventet, men den skal nu nok blive god alligevel. Vi ses derude,
og kør forsigtigt.

Mvh. Peter

--
med venlig hilsen
Peter Broberg Nielsen

Fra : Nicolaj C.

Dato : 02-03-03 00:33

ja, sikke dog en historie. Jeg føler med dig.
/Nic - som tyv startede fredag eftermiddag.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=127

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 03-03-03 02:40

Træls, rigtig træls. Men man siger at MC'ister skal vælte en gang, for at
blive en god MC'ist. Så din "tur" er overstået og så kan du da glæde dig
over at det trods ikke ikke gik værre....

Det hjalp nok ikke på dit humør, for det er f..... træls at ligge sin MC
ned.

Held og lykke i fremtiden.

Vi ses derude.

--