NITRO 3000
Fra : Charlotte Petersson

Dato : 01-03-03 18:05

Da jeg engang fyldte nitro 3000 på min kværn '(virago 750 fra 85) virkede
det somom den var ved at eksplodere. Er der nogen der har erfaringer med
nitro 3000?

Hilsner
charlotte

Fra : Morten Juel

Dato : 01-03-03 18:34

> Da jeg engang fyldte nitro 3000 på min kværn '(virago 750 fra 85) virkede
> det somom den var ved at eksplodere. Er der nogen der har erfaringer med
> nitro 3000?
Jeg hældte det på min Golf II GTI og efter små 30km døde topstykket, om det
var benzinen ved jeg ikke, men jeg har ikke siden hældt andet end alm benz
på mine biler/mc !! jeg skal sq ikke ha testet noget i mine motorer !

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
Nissan Micra 1.2 Aut. <- Til salg Nysynet 9250,-
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Mikkel Y. K.

Dato : 01-03-03 23:01

jeg mener helt bestemt at der var en del skriveri om det sidste år, og det
var kun dårlige ting så vidt jeg husker.
der var vist en der havde fået ødelagt sin kobling ved det fordi Nitro3000
indeholder et anti-friktions midel som var gået i olien.

Fra : Morten Lange

Dato : 02-03-03 19:56

> [...]
> der var vist en der havde fået ødelagt sin kobling ved det fordi Nitro3000
> indeholder et anti-friktions midel som var gået i olien.

Anti friktions middel og afbrændt kobling pgra benzin?????
Den var ny.

Lange

Fra : Olesen

Dato : 02-03-03 09:14

> [...]
> det somom den var ved at eksplodere. Er der nogen der har erfaringer med

Der har kørt debatter i dk.fritid.bil om Nitro3000.

De færreste har mærket forskel i økonomien/ydelsen,
så mon ikke det er et tilfælde med din mc, at den
ligefrem ter' sig sådan ????

Ligeså med ham med Golfen ???

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 02-03-03 16:45

"Charlotte Petersson" <egersundvej@hotmail.com> writes:

> Da jeg engang fyldte nitro 3000 på min kværn '(virago 750 fra 85) virkede
> det somom den var ved at eksplodere. Er der nogen der har erfaringer med
> nitro 3000?

Jeg prøvede det en enkelt gang på min Bandit 600 fra '98. Den blev en
ren traktor at køre på. Den trak slet ikke så godt som den plejer, og
lød traktor-agtig.

Normalt kører jeg bare på 92 oktan fra Hydro/Texaco (det er der jeg
har benzinkort). Det er også en smule billigere, og så kører Banditten
altså en del bedre på det end det der Nitro 3000.

--
Jacob - www.bunk.cc
You never get a second chance to make a first impression.

Fra : Brian W.

Dato : 03-03-03 08:03

> [...]
> det somom den var ved at eksplodere. Er der nogen der har erfaringer med

Touring Nyt testede det samme med ProBike i en af deres udgaver. Først tog
de CX`er og tankede med alm. benzin, og trillede den op på rullefeltet...

Derefter tankede de den med Nitro3000.. og rullede den op på rullefeltet
igen. DEt samme resultat som første gang uden nitro3000. Ingen forskel på
kurverne.
Konklusion: Du kan sagtens Tanke den billige JET eller OK enzin. Der er
ingen foreskel ? ( måske bortset fra dem den fik en dårlige
motorgang......??? )

Brian W.

" Tanker billigt."