Norwegian Camel Rally
Fra : Per G Jensen

Dato : 26-02-03 18:54

Som flere har oppdaget så har vi problemer med webserveren, men den vil
være operativ igjen torsdag formiddag. I mellomtiden har jeg lagt inn
linker til de viktigste informasjonssidene - adressen er den samme:
http://www.manu.no/ncr.

Per Gunnar
Camel Riders Mcc

Fra : John Paulsson

Dato : 27-02-03 13:18

"Per G Jensen" <per.gunnar.jensen@c2i.net> wrote in message
> [...]
> være operativ igjen torsdag formiddag. I mellomtiden har jeg lagt inn
> linker til de viktigste informasjonssidene - adressen er den samme:

Jag får:

" Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'
[Easysoft][Interbase]violation of PRIMARY or UNIQUE KEY constraint
"INTEG_15" on table "BESOK"
/ncr/index_no.asp, line 64 "
Samma som förra gången vid besöket. Knepiga saker di där datormaskinerna.

--
// jP ; r1 ; rm250
-- www: http://www.bikeproject.com/

Fra : John Paulsson

Dato : 27-02-03 13:18

"John Paulsson" <etique@hotmail.com> wrote in message
> "Per G Jensen" <per.gunnar.jensen@c2i.net> wrote in message
>
> Jag får:
>
> " Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

Aesch, nu fungerar den ju som den ska. Applåder.