Husk det nu..SBK
Fra : -oxxxxxo-

Dato : 26-02-03 15:47

Husk det nu... Superbikesæssonen starter på søndag kl. 12:00 og det kan
følges på Eurosport...

.... go' underholdning, så længe der stadig er salt på vejene

Fra : Martin Sørensen

Dato : 26-02-03 16:14

> Husk det nu... Superbikesæssonen starter på søndag kl. 12:00 og det
> kan følges på Eurosport...
> ... go' underholdning, så længe der stadig er salt på vejene

Hvis der var is på banen, ville det være underholdende.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 26-02-03 16:19

> Hvis der var is på banen, ville det være underholdende.

"Hjem is" ?
--
Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Martin Sørensen

Dato : 26-02-03 16:24

Rune (Bandit600R) wrote:
> "Hjem is" ?

Måske, det ville da være anderledes at se dem skøjte rundt i vanilleis..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 02-03-03 14:25

Martin Sørensen wrote:

> Måske, det ville da være anderledes at se dem skøjte rundt i vanilleis..

*GRILL*
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R - der nu kan køre igen!

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 26-02-03 16:21

> Husk det nu... Superbikesæssonen starter på søndag kl. 12:00 og det kan
> følges på Eurosport...
>
> ... go' underholdning, så længe der stadig er salt på vejene

JaaaaaH tak for påmindelsen, jeg havde (næsten) glemt det selv

Fra : Stefan, Honda Driver~

Dato : 26-02-03 21:33

Ja eller hvad med en tur ned gennem en bobslædebane

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 27-02-03 10:35

> Ja eller hvad med en tur ned gennem en bobslædebane

Dem er der ikke mange af dk.

/A - har prøvet den i lillehammer.

Fra : Michael K. S.

Dato : 01-03-03 11:37

On Wed, 26 Feb 2003 15:46:46 +0100, "-oxxxxxo-"
<holst@indsæt_stofanet_her.dk> wrote:

>Husk det nu... Superbikesæssonen starter på søndag kl. 12:00 og det kan
>følges på Eurosport...

Men uha-uha hvor serien er papirtynd i år,ingen Honda,ingen Kawa,ingen
Yamaha,ingen Edwards,ingen Bayliss,ingen Haga,ingenting faktisk )

Hvis ikke Kawa (med den nye ZX10),Honda med (RCB1000'eren eller en
1000 V4/V5) og Yamaha vender tilbage i 2004 så er det vist sidste mand
lukker og slukker.

Derimod bliver MotoGP nok noget af det mest spændende vi længe har
set.

En lille kommentar fra Foggy om SBK's situation :

"Foggy: Future looks bleak

The departure of a host of top riders and manufacturers has left the
world superbike championship facing the most difficult season in its
16-year history when it starts this weekend in Valencia. "It's
probably one of the worst seasons for manufacturers in its history,"
said Carl Forgarty.

World champion Colin Edwards and 2001 champion Troy Bayliss, who
fought out a thrilling duel for the title last year, have both
defected to the rival MotoGP championship along with Noriyuki Haga,
who was fourth last season.

The championship has shrunk from 13 to 12 rounds with only Ducati, who
have won 11 of the 15 manufacturers' titles, running a factory team
for the 2003 season.

Carl Fogarty, who won four world titles, is realistic about the health
of the championship.

"I'd be lying if I said it was perfectly healthy when it's lost its
four biggest names in the last year in Haga, Bayliss, Edwards and
(Ben) Bostrom and another manufacturer in Honda," he told Reuters.
"It's probably one of the worst seasons for manufacturers in the
history of the championships. Now we'll see what happens in 2004 and I
think it could come back up again."

The demise of world superbikes has been caused in large part by the
decision by the rival grand prix championship to do away with the old
500cc limit on their top category before the start of last season.

"It's a bit sad I think," Fogarty added. "It's just unfortunate and I
think it was going to happen when you get another championship with
almost the same rules.

"I said the manufacturers will decide which (championship) will be the
biggest one and the balance is now with MotoGP," he continued. "But I
think superbikes could come back next year. If Honda don't come back
next year with a 1000cc and Kawasaki and Suzuki with theirs, then it
doesn't look good. I think they will but if they don't then it's not
good for the championship."

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på :

Fra : John Jensen

Dato : 01-03-03 12:14

Da min antenneforening har været så flinke at fjerne Eurosport fra nettet er
jeg ikke i stand til at følge med i hvad der foregår,
er der en homepage for SBK ligesom der er for GP. (www.motogp.com)

/ John

NSR250SP

Fra : Michael K. S.

Dato : 01-03-03 12:13

On Sat, 1 Mar 2003 12:14:05 +0100, "John Jensen"
<John-G-J@Jensen.tdcadsl.dk> wrote:

>Da min antenneforening har været så flinke at fjerne Eurosport fra nettet er
>jeg ikke i stand til at følge med i hvad der foregår,

Samme her - pænt irriterende,når man gerne vil se MotoGP og så må ud i
byen...

>er der en homepage for SBK ligesom der er for GP. (www.motogp.com)

Naturligvis,den officielle er :

http://www.superbike.it

>/ John
>NSR250SP

Lækker cykel - en MC21 eller MC28 med creditcard ?

Fra : John Jensen

Dato : 01-03-03 12:27

> MC21.....S'føli.
Det hele er lidt lettere at have med at gøre uden kreditkortet.

Fra : Armand

Dato : 02-03-03 00:26

Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> skrev i en

> Men uha-uha hvor serien er papirtynd i år,ingen Honda,ingen Kawa,ingen
> Yamaha,ingen Edwards,ingen Bayliss,ingen Haga,ingenting faktisk )

Så må vi jo blot focusere så meget desto mere på SS600, som heller ikke
lader
noget tilbage hvad angår slingrende udbremsninger, powerslides og masser af
kampgejst!!

--
Armand.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 03-03-03 09:28

"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> writes:

> [...]
> lader
> noget tilbage hvad angår slingrende udbremsninger, powerslides og masser

Det må man da håbe...
Jeg så det meste af første løb i Ducati Cuppen, og besluttede mig så
for at kigge igen til sommer engang. Måske nogle af de få andre mærker
der er til stede så har fået lidt mere styr på deres sager.

--
Mikkel
motortosse.dk - Save the Whales -- Harpoon a Honda.