hvad er sådan en CX værd
Fra : Søren Jim

Dato : 26-02-03 12:59

Hej Alle

Efter at have solgt min Cx'er sidste år overvejer jeg at købe
men hvad skal sådan en fætter koste...?
har denne her i tankerne.....

DATA

Honda CX 500 Standard 1982
Km. 60.000
Ikke pæn
Skal Synes ( sidst synet for 10 år siden)
Skiftet Knastkæde.

Følgende ting skal laves:

Bremser både for & Bag
Renoveres Kaliber
Nyt bagdæk
Nyt ledningsnet (eller rep)
Males
Lejer i bagsvinger
Kan ikke Starte....

Der med følger den gl motor der har kørt 212.000 km

Nogle forslag mht pris...

All The Best
Søren & Siobhan (CBR 1000F på Irske plader I Belfast)

Fra : Pcman

Dato : 26-02-03 14:52

"Søren Jim" <fsgbooking@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> DATA
>
> Honda CX 500 Standard 1982
> Km. 60.000
> Ikke pæn
> Skal Synes ( sidst synet for 10 år siden)
> Skiftet Knastkæde.
>
> Følgende ting skal laves:
>
> Bremser både for & Bag
> Renoveres Kaliber
> Nyt bagdæk
> Nyt ledningsnet (eller rep)
> Males
> Lejer i bagsvinger
> Kan ikke Starte....
>
> Der med følger den gl motor der har kørt 212.000 km

Max 5000 kroner.
Mvh
Jarl
--
Honda CB 550 F 1979
Honda 350 K 1972

Fra : carlsen

Dato : 26-02-03 15:15

prøv at se priser hos : http://www.folmersmc.dk

Den du har i tankerne skal du sikkert bruge fra 10 til 15000kr + eget
arbejde, så overvej det grundigt.

Mvh.
Carlsen