Ghost Rider
Fra : Søren Møller

Dato : 26-02-03 12:40

Hejsa

Det er vist slet ingen der har kommenteret filmen Ghost Rider fra Sverige.
Der må da være nogen som har set den og synes den er bare lidt fed, eller
hvad?? Ihvert fald får han snørret politiet i den grad og laver burner foran
slottet i Stockholm og filmer det samtidigt. Svenskerne mugger lidt på NG,
over at køre så vildt på en GSX-R1000 blandt alm. trafikanter på motorvej,
det går stærkt og han er god til det. Han kører 68 km. 15 min. Man kunne jo
også køre fra Aalborg til Kruså på godt en time og hvad med en burner på
slotspladsen på Amalienborg!!
Hvad synes man i Danmark om at eksperimentere med at lave film med så vildt
et indhold er vi enige med Svenskerne at mugge lidt eller er det bare fedt
nok??

Søren
Aalborg

Fra : Kenneth S

Dato : 26-02-03 12:43

> [...]
vildt
> et indhold er vi enige med Svenskerne at mugge lidt eller er det bare fedt

Er du en trold?

Kenneth
R1

Fra : Claus Rittig

Dato : 26-02-03 13:17

"Kenneth S" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> skrev i en meddelelse

> vildt

> Er du en trold?

Ja, enten det eller ikke ret gammel?

Rittig

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 26-02-03 13:34

> Er du en trold?
>
> Kenneth
> R1

I så fald - så kommer troldeskiltet lige

--------------------------
/| /| |
||__|| | Please don't
/ O O\__ feed
/ \ the trolls
/ \ \
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

Fra : Freddy Lang

Dato : 26-02-03 20:16

Okay, jeg er nok ikke heeelt med på noderne... Hvor f*nden kommer det med
trolden ind i billedet? Jeg læste først Kenneths indlæg "Er du en trold?",
og det virkede så fuldstændigt helt igennem plat og totalt off-anything, at
jeg bare ikke kunne lade være med at grine... Og troldeskiltet er da helt
tåbeligt (men ret nuttet).
Men jeg har jo en enkelt gang eller to tidligere lagt mærke til at der er
blevet bragt en trold på banen... Så hvad ER det lige, der er med den trold?

Mvh
Freddy

Fra : Michael K. S.

Dato : 26-02-03 20:32

On Wed, 26 Feb 2003 20:15:48 +0100, "Freddy Lang"
<freddy.lang@tdcadsl.dk> wrote:

>Men jeg har jo en enkelt gang eller to tidligere lagt mærke til at der er
>blevet bragt en trold på banen... Så hvad ER det lige, der er med den trold?

Egentlig er det heller ikke trold men troll og har en lidt anden
betydning - En troll er en person på usenet som sådan set ikke er
specielt interesseret i at søge/give oplysning og viden,men derimod at
fremkalde et ganske forudsigeligt respons fra dem som ikke erkender
det som et troll-indlæg,de "fisker" med andre ord efter f.eks en
flamewar og lign. og det er derfra ordet troll stammer fra,nemlig
angiveligt fra den specielle type fiskeri der hedder trolling.

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på :

Fra : Freddy Lang

Dato : 26-02-03 21:06

Michael K. S. wrote:

> [...]
> flamewar og lign. og det er derfra ordet troll stammer fra,nemlig
> angiveligt fra den specielle type fiskeri der hedder trolling.

Nå, sådan at forstå. Så giver det jo lige pludselig mening.

Mange tak for det fyldestgørende svar.

Mvh
Freddy

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 26-02-03 20:29

"Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk> writes:

> Men jeg har jo en enkelt gang eller to tidligere lagt mærke til at der er
> blevet bragt en trold på banen... Så hvad ER det lige, der er med den trold?

Det er fordi folk ikke kan stave

Det er ikke en trold, men en 'troll'. En troll er en der bevidst
pisker en stemning op. Det er forklaret lidt mere uddybende på
<http://www.dickalba.demon.co.uk/usenet/guide/faq_trol.html>.

I øvrigt ville det være rart om du også ville læse lidt på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.

--
Jacob - www.bunk.cc
Rarely do people communicate; they just take turns talking.

Fra : Freddy Lang

Dato : 26-02-03 21:03

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> I øvrigt ville det være rart om du også ville læse lidt på
> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.

Årh, I og jeres forpulede citatteknik.... (pardon my French). Hellige
skiderik. Forøvrigt var det også dig, som var efter Rune i et svar til
posten "Hurtigt eller hvad". Du er fandengalemig noget emsig, synes jeg. Kan
du ikke finde ud af at læse? Eller har du bare ikke andre ting at gå op i?
Lad mig ikke tage dig i een eneste fejl nogensinde...

Freddy

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 26-02-03 22:21

Freddy Lang wrote:
> [...]
> jeg. Kan du ikke finde ud af at læse? Eller har du bare ikke andre
> ting at gå op i? Lad mig ikke tage dig i een eneste fejl nogensinde...

_________________________

Tag den lidt med ro Freddy. Der er ikke tradition for at skrive sådan til
hinanden i denne gruppe! :-/
Godt nok generer det ikke mig synderligt at folk ikke er så hårde til deres
citatteknik, men når en gut som Jacob Bunk Nielsen pænt beder dig læse
hvordan man rigtigt skal gøre, bør du ikke tage det som et personligt
angreb. Det er jo sådan set bare for at vise dig, hvordan du kan gøre, for
at lette læseriet for dig selv og alle andre.
Hvad med at snakke lidt om motorcykler, istedet for denne her storm i et
glas vand?? Glæd dig dog for pokker over at mc-sæsonen snart begynder!

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 26-02-03 21:15

> Årh, I og jeres forpulede citatteknik.... (pardon my French).

Ja, og du kan endda også godt finde ud af det. Hvorfor gør du så ikke
som det nu er bedst accepteret her på den danske del af usenet?

> Hellige skiderik.

Tør øjnene og drik et glas mælk.

> Forøvrigt var det også dig, som var efter Rune i et svar til
> posten "Hurtigt eller hvad".

Ja! Når nu man vejleder (hvilket Rune gjorde), så bør man altså feje
for egen dør først. Jeg synes faktisk at jeg gjorde det i en
venskabelig tone, og det var også sådan det var ment. Det håber jeg
ikke Rune er i tvivl om.

> Du er fandengalemig noget emsig, synes jeg.

OK - ta' en kiks til mælken.

> Kan du ikke finde ud af at læse?

Jo.

> Lad mig ikke tage dig i een eneste fejl nogensinde...

Hvad så? Så kommer din far og tæver mig? Helt ærlig, slap dog af!

.... vi er totalt off-topic her, så jeg sætter FUT til
news:dk.admin.netikette, hvor debat om citatteknik er on-topic. Det
betyder at svar på dette indlæg havner i den gruppe.

Ja, du kan også flytte debatten til news:dk.snak.mudderkastning, for
det er vel næsten det plan vi befinder os på, men den følger jeg ikke.

--
Jacob - www.bunk.cc
Memory fault - where am I?

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 26-02-03 22:18

[ Freddy og jeg skrev grimme ting til hinanden ]

Freddy og jeg har lige snakket sammen via mail, og er blevet gode
venner igen. Vi må jo lige holde den gode tone her i gruppen.

--
Jacob - www.bunk.cc
Today is the first day of the rest of the mess.

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 26-02-03 22:24

Jacob Bunk Nielsen wrote:
> [ Freddy og jeg skrev grimme ting til hinanden ]
>
> Freddy og jeg har lige snakket sammen via mail, og er blevet gode
> venner igen. Vi må jo lige holde den gode tone her i gruppen.
______________________________

Nå, okay... Så kom mit indlæg sq lidt sent.
Vi kan heller ikke have uvenner i gruppen - det lader vi sq dem med store
grumme rygmærker om!

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-02-03 00:12

Psycho Cowboy wrote:

> ______________________________
>
> Nå, okay... Så kom mit indlæg sq lidt sent.
> Vi kan heller ikke have uvenner i gruppen - det lader vi sq dem med store
> grumme rygmærker om!

Hovhov, pas nu på med ikke at fornærme nogen!
Bare fordi 'the bad guys' render rundt med rygmærke betyder det jo ikke at
de mange andre almindelige klubber er bad guys! :-|
Men ok, nu skrev du jo "grumme" rygmærker hvilket nok redder den lidt
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 27-02-03 09:06

Jes Vestervang wrote:
> [...]
> de mange andre almindelige klubber er bad guys! :-|
> Men ok, nu skrev du jo "grumme" rygmærker hvilket nok redder den lidt
_______________________________

Jeg troede ikke den kunne misforstås, men okay... Rockerfjolserne så!

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Eddy Folder

Dato : 26-02-03 12:46

> [...]
vildt
> et indhold er vi enige med Svenskerne at mugge lidt eller er det bare fedt

Uansvarligt... Sindsygt... Manden hører til i en celle.. en fejl og han kan
dræbe mange familier

Men ud over det så syntes jeg at det er for vildt Jeg skal ikke ud på
min MC´er lige efter jeg har set den video

mvh.

Eddy Folder

Fra : lange

Dato : 26-02-03 13:56

> Hvad synes man i Danmark om at eksperimentere med at lave film med så
vildt
> et indhold er vi enige med Svenskerne at mugge lidt eller er det bare fedt
> nok??

Det er set andre steder i verden, at jo mere der der sker af den slags på
vejene jo flere restriktioner bliver vi andre udsat for.

Så vi kommer måske til at vælge mellem at kunne se sådanne klip ELLER have
mulighedden for at køre selv.

Lange

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 26-02-03 12:59

Han er sgu en tumpe. Han må være yderst egoistisk, da han tilsyneladende er
parat til at sætte så mange menneskers liv på spil, for at få sig et
adrenalinkick. Sygt!
-Jacob

Fra : Andrew

Dato : 26-02-03 14:49

> [...]
vildt
> et indhold er vi enige med Svenskerne at mugge lidt eller er det bare fedt

Jeg synes at det er fuldstændigt uansvarligt og totalt hjernedødt!!! Fyrene,
som laver dette skulle fratages retten til at føre motorkøretøj for livet!
Men når det så er sagt må jeg indrømme at jeg er fascineret af deres totale
dødsforagt og deres evner til at kontrollere deres mc under de forhold de
udsætter sig selv for.

så summasumarum --> hjernedødt og sindssygt, men dog en smule fascinerende
på den dårlige måde... (c;

Mvh Anders

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-02-03 15:17

Andrew wrote:
> Jeg synes at det er fuldstændigt uansvarligt og totalt hjernedødt!!! Fyrene,
> som laver dette skulle fratages retten til at føre motorkøretøj for livet!

Og det vil hjælpe hvor meget?

> Men når det så er sagt må jeg indrømme at jeg er fascineret af deres totale
> dødsforagt og deres evner til at kontrollere deres mc under de forhold de
> udsætter sig selv for.

Det må man jo så sige ...
Iøvrigt, er det mest sindsyge ikke i selve filmen, men i noget af
ekstra-matrialet på DVD'en, hvor han blandtandet er ved at køre
frontalt ind i en lastbil med +250km/t.

Rygtet vil iøvrigt vide at temmelig mange af disse personer dør en
voldsom død.

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Janner

Dato : 26-02-03 15:18

LOOOL Alle dem der har svaret indtil er sgu da helt humor forladt .... eller
bare gået i vinterhi .....

Og til min kære næsten Nabo Søren jeg er klar

/Onkel Jan

CBR929 RR
Gugmc

Fra : Jens Didriksen

Dato : 26-02-03 17:23

Janner wrote:
> LOOOL Alle dem der har svaret indtil er sgu da helt humor forladt
> .... eller bare gået i vinterhi .....

Heller humorforladt end hjernedød...

Principelt nægter jeg at lægge både tid og hjerneceller til at se dens slags
egotrip som disse folk udøver på offentligt vej i den bedste mylretid.

Gad vide om du også syntes det er fedt at jeg en dag står med mit haglgevær
og skyder hen over hovedet på dig når du kommer kørene - selvfølgelig bare
fordi det giver mig et adranalinkick...

Tænk over hvorfor mange ikke-mc kører der mener at flertallet af dem der
køre mc er både hjernedøde og rockertyper der er ude på at slå alt med en
puls ihjel. Mon det blot skyldes deres fantasi blot løber af med dem eller
mon de har noget at have deres frygt i...?

Vi lader billedet stå et øjeblik.

Didrik

Fra : g-mc

Dato : 26-02-03 19:03

Hvor kan man lige finde den film???
Det lyder som noget ala ham psykoen Pascal fra Paris?

Mvh Jeppe.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-02-03 20:24

g-mc wrote:
> Hvor kan man lige finde den film???
> Det lyder som noget ala ham psykoen Pascal fra Paris?

Den afdøde psyko endda... og ja, det er ca. det samme..
(men optaget med noget bedre cam's)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Jakob D

Dato : 26-02-03 19:55

"Jens Didriksen" <jens@didriksen.dk> wrote in message
> [...]
> puls ihjel. Mon det blot skyldes deres fantasi blot løber af med dem eller
> mon de har noget at have deres frygt i...?

Nu har jeg ikke lige set den film, men set meget............
Bliver der ikke malet lige lovligt meget Fanden på væggen.
Mvh Jakob D
www.supermotard.dk

Fra : -oxxxxxo-

Dato : 26-02-03 20:17

> Nu har jeg ikke lige set den film, men set meget............
> Bliver der ikke malet lige lovligt meget Fanden på væggen.
> Mvh Jakob D
> www.supermotard.dk

In short: Nej.

Nu er det jo selvfølgelig en subjektiv vurdering, men jeg mener det er mere
ekstrem end "Paris"-rundturen og Las Vegas Extremes.

Fra : Jakob D

Dato : 26-02-03 20:57

"-oxxxxxo-" <holst@indsæt_stofanet_her.dk> wrote in message

> In short: Nej.

Jeg bliver da helt interesseret.
Ser lige om den er til at hente ned nogensteder.......

Jakob D
www.supermotard.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 27-02-03 19:07

"-oxxxxxo-" <holst@indsæt_stofanet_her.dk> skrev i en meddelelse

> In short: Nej.

Enig.

> Nu er det jo selvfølgelig en subjektiv vurdering, men jeg mener det er
mere
> ekstrem end "Paris"-rundturen og Las Vegas Extremes.

Las Vegas Extremes er jo professionelle stuntmen der laver opvisninger - de
spiller ikke hasard med andres førlighed, de udsætter allerhøjst sig selv
for moderat fare. Jeg synes ikke det er helt fair at sætte dem i bås med den
afdøde psykopat fra Paris-rundturen.

Rittig
(Stor fan af The Extremes)

Fra : -oxxxxxo-

Dato : 27-02-03 20:20

> [...]
> for moderat fare. Jeg synes ikke det er helt fair at sætte dem i bås med

Hmmm... Delvis enig, men der er altså nogle scener, hvor LVX også tager
chancer på andres bekostning.... Eksempelvis blæser afsted på et fortov, som
helt tydeligt ikke er afspærret... eller laver "omvendt christ" på en
offentlig motorvej.

Men ellers er jeg enig.... Det er ikke i samme boldgade som Ghost Rider.

Mvh.

Henrik, Aalborg.

Fra : Jakob D

Dato : 27-02-03 21:41

"-oxxxxxo-" <holst@indsæt_stofanet_her.dk> wrote in message

> In short: Nej.

Ok, nu har jeg set den, alt det er der tidstagnings-pis
er jo ligesom med den "sorte prins" fra Paris, og egentligt ikke værd at se
på mere en et minuts tid.
Derimod er der da andre sjove passager, hvor jeg sad og skreg af grin.Bla.
wheelie og rollin` burnout inde i byen.Og ved "brostugan" hvor han laver en
stoppie lige ved siden af en røvfuld politibiler og hilser med hånden.
Desuden ser Kameraet der filmer ved baghjulet fedt ud.
Meeen alt der der køren over for rødt og shit.....næe nej. Den holder sq
ikke!!
Mvh Jakob D

--
Supermotard is the fastest growing motorsport in Europe.
At www.supermotard.dk you will find nice stuff considering Street and Race

Fra : vmx

Dato : 26-02-03 20:36

"Søren Møller" <ynos@get1net.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Hvad synes man i Danmark om at eksperimentere med at lave film med så
vildt
> Søren
> Aalborg

for lamt!

Robert
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=194

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-02-03 00:15

Søren Møller wrote:
> [...]
> Hvad synes man i Danmark om at eksperimentere med at lave film med så
> vildt et indhold er vi enige med Svenskerne at mugge lidt eller er det

Hvis du tænker dig om kan du sikkert selv regne svaret ud.

Næh du, lad os da hellere få nogle ordentlige og veludførte fede stunts med
folk der gør imponerende ting på deres mc ...sådan noget med at stå på
hænder på styret og køre på baghjul på samme tid

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 27-02-03 00:23

Nå, trolden (ja, med d, vi er jo i Danmark!!) fik alliwl lidt at æde

Kenneth
R1

Fra : Keld

Dato : 27-02-03 16:21

jeg har engang kørt fra Rødovre til Valby ( ca. 6 km. ) på UNDER 20 min.
er der nogen der kan stikke den .......................

lidt omvendt psyk.

--
Keld R1

Fra : Eddy Folder

Dato : 27-02-03 16:38

"Keld" <ihjelkeld@xget2net.dk> wrote in message
> jeg har engang kørt fra Rødovre til Valby ( ca. 6 km. ) på UNDER 20 min.
> er der nogen der kan stikke den .......................

Baah amatør... Papa her har taget den fra Bellahøj, ind til centrum(4-5
km) på 25 min. i myretrafik

Eddy - SV650S

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 27-02-03 16:47

"Eddy Folder" <chill@ofir.dk> writes:

> "Keld" <ihjelkeld@xget2net.dk> wrote in message
>
> Baah amatør... Papa her har taget den fra Bellahøj, ind til centrum(4-5
> km) på 25 min. i myretrafik

Det er no'en store myrer I har i Kjøvenhaun.
Jeg har jævnligt taget turen hjemmefra og på arbejde på lidt over
15 minutter. Der er 4076m (hvis jeg får en god P plads)

--
Mikkel
motortosse.dk - Save the Whales -- Harpoon a Honda.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-02-03 18:53

Keld wrote:
> jeg har engang kørt fra Rødovre til Valby ( ca. 6 km. ) på UNDER 20 min.
> er der nogen der kan stikke den .......................

Over fyn på 24 minutter i en stationcar...

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Freddy Lang

Dato : 28-02-03 23:54

Jes Vestervang wrote:

> Næh du, lad os da hellere få nogle ordentlige og veludførte fede
> stunts med folk der gør imponerende ting på deres mc ...sådan
> noget med at stå på hænder på styret og køre på baghjul på samme tid

Prøv at kigge denne her:

http://www.teamtwistedreality.com/videos/firstvideo.wmv

Det er godt nok ikke nogen speciel film, det er blot et forholdsvis kort
klip. Men jeg synes det er ekstremt fedt at kigge på.

Mvh
Freddy

Fra : Michael K. S.

Dato : 01-03-03 00:18

On Fri, 28 Feb 2003 23:54:09 +0100, "Freddy Lang"
<freddy.lang@tdcadsl.dk> wrote:

>Det er godt nok ikke nogen speciel film, det er blot et forholdsvis kort
>klip. Men jeg synes det er ekstremt fedt at kigge på.

Ja den er da også fin,meeeen det er nu ikke så længe siden vi har set
den )

Fra : Freddy Lang

Dato : 01-03-03 10:45

Michael K. S. wrote:

> Ja den er da også fin,meeeen det er nu ikke så længe siden vi har set
> den )

Ups, det vidste jeg ikke... sorry. Har været lidt fraværende herinde et
stykke tid. Nyt arbejde og en nyfødt datter (er næsten lige så stor en
oplevelse som ny MC) tager desværre meget af éns tid.

Freddy

Fra : Michael K. S.

Dato : 01-03-03 11:02

On Sat, 1 Mar 2003 10:45:07 +0100, "Freddy Lang"
> [...]

>stykke tid. Nyt arbejde og en nyfødt datter (er næsten lige så stor en
>oplevelse som ny MC) tager desværre meget af éns tid.

Så har du muligvis ikke set denne her før,hvor de lige tager den "den
anden vej":

http://www.asphaultburners.com/Videos/stopieMadness.wmv
(musikken er rædselsfuld matchet i modsætning til den første)

Anyway - Tillykke med datteren

Fra : Freddy Lang

Dato : 01-03-03 12:46

Michael K. S. wrote:

> [...]
>
> http://www.asphaultburners.com/Videos/stopieMadness.wmv
> (musikken er rædselsfuld matchet i modsætning til den første)

De er sq ellers lidt små-dygtige... men een af dem når da alligevel lige at
"kolbøtte" modellen til sidst.

> Anyway - Tillykke med datteren

Mange tak.

Freddy

Fra : Jes Vestervang

Dato : 02-03-03 14:30

Michael K. S. wrote:

> Så har du muligvis ikke set denne her før,hvor de lige tager den "den
> anden vej":
>
> http://www.asphaultburners.com/Videos/stopieMadness.wmv

Det er en fed video - de har dælme styr på de stoppies

Fra : GRISEN

Dato : 28-02-03 13:49

On Wed, 26 Feb 2003 12:39:40 +0100, "Søren Møller" <ynos@get1net.dk> wrote:

Svenskerne mugger lidt på NG, over at køre så vildt...

Hej Søren,

Hvad hedder den svenske NG ???
Jeg kan ikke finde den.

mvh Jan

Fra : Michael K. S.

Dato : 28-02-03 14:06

On Fri, 28 Feb 2003 13:48:54 +0100, GRISEN <grisen@pornotrold.dk>
wrote:

>Hej Søren

Nu er jeg ganske vist ikke Søren,men hvis det kan tilgives sååå...

>Hvad hedder den svenske NG ???
>Jeg kan ikke finde den.

En iøvrigt jævnt kedelig og lidet aktiv NG sammenlignet med d.f.m.

Og skulle du være interesseret i læse svenskernes
Ghostrider-kommentarer (der er omtrent som dem du kan læse her) så
starter et par tråde med :

Fra : GRISEN

Dato : 28-02-03 15:56

On Fri, 28 Feb 2003 14:06:23 +0100, Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> wrote:

>Nu er jeg ganske vist ikke Søren,men hvis det kan tilgives sååå...

Du er tilgivet.

Tak, jeg ledte efter en se. gruppe. Hvad betyder fordon?

>Og skulle du være interesseret i læse svenskernes Ghostrider-kommentarer....

Nej, egentligt ikke... mange brokker sig over psykotisk kørsel, men de fleste har alligevel set filmene.

mvh Jan

Fra : Thomas Veber

Dato : 28-02-03 16:22

"GRISEN" <grisen@pornotrold.dk> wrote in message

> Tak, jeg ledte efter en se. gruppe. Hvad betyder fordon?

Køretøj.

Hilsen Thomas-som-arbejder-i-Sverige
Cagiva Mito

Fra : Hekto

Dato : 28-02-03 16:18

In article <bvtu5v8ihh3afpe49j1ug18pmme3486e7e@4ax.com>,
grisen@pornotrold.dk says...
> Hvad betyder fordon?

'køretøj'
--
Brian/Hekto

LS650 m. 1-1 * Kawasaki KR-1 m. KIPS & 2-2 * ??? GS450 m 2-1 ???
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Søren Møller

Dato : 28-02-03 18:39

Hej Jan

Den Svenske NG hedder: swnet.fordon.motorcyklar

Mvh. Søren
Barske GugMC

Fra : Rapper

Dato : 28-02-03 19:34

Ved ikke om det er blevet skrevet herinde. Men Halløjsabussen med 417 HK
blev stjålet sammen med ti sæt dæk og den trailer den stod på efter de var
ved at pakke sammen efter tohjulsmessen i Stockholm

Men så må han jo benytte lejligheden til at få sig en ordentlig kværn

Ang. Ghostrider, så mener jeg egentlig personligt at han har mere mellem
ørerne end dem fra LVX. Det er hjernedødt at de laver de stunts uden hjelm
og beskyttelse af nogen art, hvilket også resulterer i at en af gutterne
derfra får et knap så kønt hovede efter et wheelie-kiks...

Det er rigtigt at han kører ekstremt hassaderet, men indrøm at I er lidt
imponeret over hans kontrol af den kværn. Jeg er i hvert fald

--
Mvh Rasmus
ICQ# 54047619

Fra : Claus Rittig

Dato : 01-03-03 11:12

"Rapper" <unvalid@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det er rigtigt at han kører ekstremt hassaderet, men indrøm at I er lidt
> imponeret over hans kontrol af den kværn. Jeg er i hvert fald

Det, der gør den store forskel her, er at LVX udsætter egen førlighed for
fare, mens Ghostrider udsætter alle andre i nærheden for voldsom fare! Når
LVX optræder kan de selv risikere knubs, og sikkert også større skader, men
den der vælger at køre på marginalerne ude i trafikken, udsætter specielt
svage trafikanter for en helt urimelig risiko. Børn, gamle, og - ja helt
almindelige mennesker.
Det kan _virkelig_ bringe mit pis i kog, og derfor rangerer den slags
mennesker i mit univers på lige fod med spritbilister.

Hans "kontrol" (eller er det bare dumdristighed?) ville jeg hellere se
demonstreret på et lukket område.

Rittig