Ohhhh Bruuuummmmmmmmmmmmmmmmmmm
Fra : Ole Mogensen

Dato : 25-02-03 17:50

Jeg ved det godt , jeg er et svin.............
Nu har min gamle Guzzi , fra 78-79 ,stået i en mini garage , ikke
noget varme , siden 1/12 sidste år , jeg har været derovre et par gange
de sidste 3 måneder , men kun for at brokke mig over at rusten
ikke var forsvundet , jeg ville så lige chekke om batteriet var dødt .......
Choker på ,trykke på knappen , den starter sgu' med det samme.
Bruuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Jeg skammer mig
--
Ole

Fra : Boldreel - RaptorMC.~

Dato : 25-02-03 19:34

"Ole Mogensen" <ole.mogensen@fysik.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> Choker på ,trykke på knappen , den starter sgu' med det samme.
> Bruuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
> Jeg skammer mig
> --
> Ole

FY-FY *vifte med pegefinger*

Ikke fy for det du har gjort...... men fy fordi du skammer dig over din
handling......

mvh. Boldreel

Fra : Brian W.

Dato : 26-02-03 10:00

hmm en raptor?? det er længe siden vi har set noget til jer??

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 26-02-03 18:08

"Brian W." <Brian.wX@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> hmm en raptor?? det er længe siden vi har set noget til jer??

hov hov, vi er her skam hele tiden )))

--
MVH Kenneth Egholm
www.RaptorMC.dk

Fra : Boldreel - RaptorMC.~

Dato : 27-02-03 22:01

> "Brian W." <Brian.wX@mail1.stofanet.dk> wrote in message

Vi har jo sendt Over-Raptoren til Thailand (se indlæg ang. NG' udsendte) og
det plejer jo at være ham der er mest aktiv herinde...... men vi andre læser
jo med.....

--
mvh. Boldreel
www.RaptorMC.dk