kåbereparation
Fra : Uth

Dato : 24-02-03 14:36

Hej Lidelsesfæller.

Nu står forået for døren, og det samme gjorde en meget stor jernstang også,
som væltede over i min FJ1100. Det medførte desværre en skade på min Pickler
kåbe, som jeg har svært ved at finde ud af at udbedre. Der er slået et hul i
kåben, som viser siog at være lavet af hård plast. Hvor søren får man sådan
noget lavet. KS motor's bedste råd er at købe en ny købe til 12.000 - det
synes jeg lyder helt vildt for et lille, men ikke særlig pænt hul i kåben.
Er der nogen der ved, hvad man skal gøre, så modtages gode råd med kyshånd.

Vh

Gert

Fra : Ole Larsen

Dato : 24-02-03 14:42

Uth <gert@uth.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:%cp6a.199$om.159@news.get2net.dk...
> kåben, som viser siog at være lavet af hård plast. Hvor søren får man
sådan
> noget lavet> Vh
>
> Gert
Lav en søgning på google, grupper. Emnet er endevendt for ganske nyligt
2-3 uger).
Mvh
Ole

Fra : Claus Rolsted

Dato : 25-02-03 13:08

Ole Larsen wrote:
> Lav en søgning på google, grupper. Emnet er endevendt for ganske
> nyligt 2-3 uger).
> Mvh
> Ole

Hej Ole,
din Outlook Express skriver Sv. forrest i emne-feltet, hvilket gør, at en hel
del herinde ikke kan læse dine indlæg.

Du bør nok lige overveje at hente et patch til den, så der automatisk skrives
Re først (eller du kan vælge at gøre det manuelt i hvert indlæg). Jeg kan
ikke lige huske hvor man kan få den, men Jes Snapsevang har vist en liggende
på sin hjemmeside..... (Jes?)

--
Claus Rolsted

Honda CX 500 std.
Vespa ET2

Fra : Jes Vestervang

Dato : 25-02-03 13:58

Claus Rolsted wrote:

> [...]
>
> Jeg kan ikke lige huske hvor man kan få den, men Jes Snapsevang har vist
> en liggende på sin hjemmeside..... (Jes?)

Den er ikke på min side, men google fandt den hurtigt
<http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/Download/oefix.exe>

--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : Claus Rolsted

Dato : 05-03-03 12:05

Jes Vestervang wrote:

> Den er ikke på min side, men google fandt den hurtigt
> http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/Download/oefix.exe

Tak for det, Jes.
Jeg kan blot huske at du havde den på en af dine hedengange hjemmesider

--
Claus Rolsted

Honda CX 500 std.
Vespa ET2

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-03-03 00:42

Claus Rolsted wrote:

> Tak for det, Jes.
> Jeg kan blot huske at du havde den på en af dine hedengange hjemmesider

Jep SOL købte desværre det webhotel jeg brugte, hvorefter du
popsmartificerede og destruede det :-/
Så nu har jeg bare min egen server, men der er ikke så meget hjemmeside på
den.
--
mvh Jes Vestervang - http://royal.adsl.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-03-03 00:50

Jes Vestervang wrote:

> Jep SOL købte desværre det webhotel jeg brugte, hvorefter du

Æhh, ikke du, men de

Fra : Hans Paulin

Dato : 24-02-03 14:45

Uth wrote:
> Er der nogen der ved, hvad
> man skal gøre

....glasfiber og polyester - køb et repsæt hos farvehandleren: 1 m2
måtte, flydende polyester, dertil beregnet hærder, Lesonal
spartelmasse - og maling...
Hans
Suzuki 1100 E(Z) -82

Fra : BoS

Dato : 24-02-03 15:15

"Uth" <gert@uth.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> synes jeg lyder helt vildt for et lille, men ikke særlig pænt hul i kåben.
> Er der nogen der ved, hvad man skal gøre, så modtages gode råd med

Hej Gert

Jeg skulle lige til at anbefale Winston inde på Følager 5 i Valby, men da
han ikke som lovet har min egen kåbe parat som han ellers havde lovet for
tre uger siden skulle være færdig til idag, synes jeg, han er en nar..!

"Der går 14 dage til den er klar. Vi er ikke startet på den. Vi har simpelt
hen ikke haft tid."
"Jamen jeg skal jo bruge den til d. 1 marts"
"Jamen så må du komme og hente den"

Fed kundeservice...

mvh Bo