Ehh.. Anderledes ZX12R?
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 23-02-03 12:45

Man plejer at sige voldsom volvo. Her fristes jeg til at sige Giftig frø.

Billederne er smidt i binaer.motor under "Kawa ZX12R"

Teksten til billederne er her :

"Check ot the Muzzy Kawasaki ZX-12R Pro Stock drag bike and what
Dragbike.com writes about it:

The engine of course is based on a production ZX-12R. It is a 1427cc 4-valve
with Muzzys billet 87mm block, billet crankshaft and custom pistons. The
engine will use Fast by Gast Lectron carburetors. The transmission is a six
peed auto. Clutch and MSD ignition system are under development.

The engine features a dry sump oil system. In this configuration, the engine
can run without a traditional oil pan which allows the engine to sit lower
in the Kosman chassis. Also, with the dry sump system oiling to engine is
controlled and insures a constant supply of oil without concern for
un-porting the oil pressure pump pickup.

"The engine development process takes time," said Meyer. "This is not
something that has been done with this engine before. In its' street form it
has a broad power range. A single purpose engine has very specific power
requirements. We need to build the maximum power at a high RPM with less
concern for the midrange. That said, in this development process we learn a
lot that can be applied to our product line for the high performance street
rider."

"The bike will be debuted at the earliest race for which we think it is
ready", continued Meyer"

MVH Thomas
GSX-R 250

Fra : Megas

Dato : 23-02-03 14:38

Herligt.. Så ved man hvor man skal handle stumper når kwacken en dag bliver
lidt sløv i betrækket :D

--
Megas
---

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 23-02-03 15:00

"Megas" <Megas-NOSPAM-@email.dk> wrote in message
> Herligt.. Så ved man hvor man skal handle stumper når kwacken en dag
bliver
> lidt sløv i betrækket :D

Skal du ikke have en først ??
)

/KXE

Fra : Megas

Dato : 23-02-03 22:42

Kenneth Egholm wrote:
> "Megas" <Megas-NOSPAM-@email.dk> wrote in message
>
> Skal du ikke have en først ??
>
> /KXE

Nåårhjow.. Jeg er allerede mentalt ejer af den i Valby ;-D

Fra : bo-gsx-R

Dato : 23-02-03 22:55

> Nåårhjow.. Jeg er allerede mentalt ejer af den i Valby ;-D

har du været der ude og sidde/savle på den endnu?

bo-gsXr

Fra : Megas

Dato : 24-02-03 04:05

bo-gsx-R wrote:

> har du været der ude og sidde/savle på den endnu?
>
> bo-gsXr

Yep, nåede det lige inden de lukkede i lørdags.. Per (ejeren af Mc-hjørnet)
var så "venlig" at fortælle at Nordea tilbyder 5% lån med fast rente, men
han påstod at det var sidste chance mandag aften, ellers er det til 8% Jeg
skal lige høre hvad min egen bank kan tilbyde i løbet af dagen, men jeg kan
sgu mærke presset nu *G*

Kan da lige fortælle at ZX12 er formstøbt til én på min størrelse
(186cm/89kg.) Man skulle tro den var bygget til mig

--
Megas
---

Fra : bo-gsx-R

Dato : 24-02-03 11:09

> [...]
Jeg
> skal lige høre hvad min egen bank kan tilbyde i løbet af dagen, men jeg

jeg har tidligere set på enghaves side at de tilbød
lån til 6,75 hos nordea finance.
jeg fik presset min nordea fillial ned på 8% p.a. i årlige omk.
for den nominelle renter bliver hurtigt lidt højere, når de
har lagt div. opr. gebyr mv på.
jeg sagde blot at jeg gerne ville blive hos dem, men ville have
lånet til samme pris som i nordeas datterselskab "finance".
og sagde ellers måtte jeg jo flytte bank....

Nordea Finans Danmark A/S
Helgeshøj Alle 21
2630 Taastrup
Tlf. 33 33 66 66
Fax 33 33 33 66
E-mail nordeafinansdk@nordea.com

eller kig her for god information om deres lån----->
http://www.enghavemotor.dk/
klik på financering ---> klik på mc-finance.
og så har du 4 forkskellige faner at læse under.

din bank ved jo ikke at du ikke vil købe suzuki........

mvh
bo-gsxR

Fra : Armand

Dato : 24-02-03 19:19

Megas <Megas-NOSPAM-@email.dk> skrev i en
> [...]
Jeg
> skal lige høre hvad min egen bank kan tilbyde i løbet af dagen, men jeg

Hold dig fra Nordea!

De koster et helvede i oprettelse og eeelsker gebyrer for dette og hint =
Under alle omstændigheder skal du kun sammenligne v.h.a. den samlede årlige
udgift (også kaldet ÅOP(?)?

--
Armand.

Fra : Megas

Dato : 24-02-03 23:48

Armand wrote:

> Hold dig fra Nordea!
>
> De koster et helvede i oprettelse og eeelsker gebyrer for dette og
> hint = Under alle omstændigheder skal du kun sammenligne v.h.a.
> den samlede årlige udgift (også kaldet ÅOP(?)?

Jeg har også kun hørt dårligt om dem, men min egen bank (Kbh Andelskasse) er
heldigvis forhandlingsvenlige & da jeg for nyligt betalte sidste afdrag på
et andelslån, er de rimelig hooked på at låne mig en ny pose penge

Pyyh det bliver svært at vente til april/maj.. Men skal alligevel vente på
at få syet nyt læder & det er for koldt/dumt at køre uden, så hvad faen skal
jeg hente den for endnu.. Andet end for at sidde & savle ud af vinduet

--
Megas
---

Fra : Armand

Dato : 25-02-03 02:02

> Jeg har også kun hørt dårligt om dem

Spies rejser lokkede mig til Nordea for at betale depositum på en bestilt
rejse, og med mit Dankort i hånden blev jeg (heldigvis) konfronteret med at
Nordea tager et gebyr for at håndtere fremmede Dankort: 150,-kr =

Alternativt kunne jeg hæve i automaten bag mig til et gebyr på (var det) 15
kr; men depositum'et til Spies oversteg hvad jeg kunne hæve dér

På den anden side: Ved at køre i min egen bank for at hæve kontanterne ville
jeg holde en timeløn på 1000 - 1500 kr skattefri!
I min egen bank var kassedamen ved at dø af grin over Nordea's omsvøb, og
istedet for at besvære mig tilbage med kontanterne overførte hun istedet dem
til Spies' Nordea-konto for mig, og til samme beløb som jeg skulle give for
at hæve med Dankortet i Nordea's automat

--
Armand.
(én gang for alle træt af store fusions-pengeinstitutter (BG) og nu meget

Fra : Brian W.

Dato : 26-02-03 10:08

> --
> Armand.
> (én gang for alle træt af store fusions-pengeinstitutter (BG) og nu meget
> tilfreds kunde i en lokal sparekasse)

Ja det er nemmere at handle med de små kasser.

Brian W. " lille sparekasse som spørger om man vil låne penge "

Fra : Armand

Dato : 26-02-03 19:19

Brian W. <Brian.wX@mail1.stofanet.dk> skrev i en

> Ja det er nemmere at handle med de små kasser.

Jup!
Lillefrøen blev impuls-købt ud fra en telefonisk henvendelse til
sparekassen:
- "Du'eh Henrik, kan jeg ikke lige overtrække med 25.000, indtil fredag om

uge hvor jeg er hjemme og vi kan snakke nærmere om det?"
- "Jo da! Hvor længe? I 3mdr's tid?"

Til forskel, senest at vores budget-konto i BG-bank var i overtræk
(budgetter SKAL være i overtræk såvel som i overflod, alt efter hvordan
regningerne falder på året! :-| ), skulle vi låne penge vedsidenaf til at
bringe budget-kontoen i +
Det blev til gengæld også hovedet på sømmet, og den lokale sparekasse
viste sig at fryde sig over den linde strøm af skuffede fusions-banks kunder
der
gled ind af deres dør!

--
Armand.