Re: bandit vs sv650
Fra : Brian W.

Dato : 19-02-03 10:29

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse
news:0klai-th.ln1@vissen.vandhane...
> Jes Vestervang wrote:

Det der afholdte mig fra at købe en Hornet var en kombination af at jeg
ville have en kåbe (Hornet'en med kåbe ser lidt kikset ud),

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT !!!!!

okay det er self ikke standardcykler, men tag nu alligevel lige et kik her
og sig at der ikke bare er en enkelt der er ret fed ????

http://www.hondahornet.co.uk/

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://dfm.divvy.dk/?id=155

Fra : RacerNiels

Dato : 19-02-03 11:41

"Brian W." <Brian.wX@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> [...]
>
> okay det er self ikke standardcykler, men tag nu alligevel lige et kik her
> og sig at der ikke bare er en enkelt der er ret fed ????

Klap lige hesten, hva?!
Forklaring: Tysk når det er "bedst"....
http://www.hondahornetownersclub.com/galleryimages/kamikaze4.jpg

*SUK*

Niels *var også ude og prøve Hornet... lææækker ged, men 33% dyrere end
S FAU*

Fra : Hans Joergensen

Dato : 19-02-03 11:53

RacerNiels wrote:
> Klap lige hesten, hva?!
> Forklaring: Tysk når det er "bedst"....
> http://www.hondahornetownersclub.com/galleryimages/kamikaze4.jpg

Den må da være blevet ramt af en bil, siden den er så højrøvet? :)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 19-02-03 21:14

Brian W. wrote:

> [...]
Hmm, hvorfor er svaret ikke endt i tråden?

> Det der afholdte mig fra at købe en Hornet var en kombination af at jeg
> ville have en kåbe (Hornet'en med kåbe ser lidt kikset ud),
>
> NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT !!!!!

Hornet S'eren gør!
....imo

> okay det er self ikke standardcykler, men tag nu alligevel lige et kik her
> og sig at der ikke bare er en enkelt der er ret fed ????

Jeg har vist være inde på siden og snuse før Jow, de er da ikke så
ringe, men til gengæld koster plastik også penge :-/ ...og derudover er
hornet'erne imho ufortjent dyrere end fazerne, så jeg kunne jo lige så godt
bare købe en Fazer

Er Hondaen forresten ikke 'Made In Italy'? Det kan man jo ikke tage seriøst!

--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : Brian W.

Dato : 20-02-03 13:54

he du ved jo hvad man siger om billiger japanske motorcykler *gggg* ved
ikke om den er fabrikeret i italien, eller japan. ????
Men jow plastic er dyrt, så køb du dig en fazer istedet. med mindre du er i
samme situation som Megas er i ?????

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://dfm.divvy.dk/?id=155

Fra : Jes Vestervang

Dato : 20-02-03 17:53

Brian W. wrote:

> he du ved jo hvad man siger om billiger japanske motorcykler *gggg*

Jeg ved ihvertfald at de japanske mærker der produceres hos risgnaskerne
generelt har suzuki-finish eller ringere.

> Men jow plastic er dyrt, så køb du dig en fazer istedet.

Jeg har skam allerede en

> med mindre du er i samme situation som Megas er i ?????

Besat af en zx12'er? Nope

Fra : Brian W.

Dato : 21-02-03 17:26

ymerhakken styrer !!!