KANOOOON SØNDAG!!
Fra : Thomas Jensen

Dato : 17-02-03 21:07

Ahhhh fin søndag, vågnede op efter en fest uden hovedpine.

Fik skiftet indsugningsgummi og kædekit på yamahaén.

Og fik skam den startet og fik kørt hele 400m, men det var fandme koldt uden
handsker

Ahh og solen skinnede
Har vi det ikek godt

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11
just because you're paranoid.. don't mean they're not after you

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-02-03 02:28

Thomas Jensen wrote:
> Ahhhh fin søndag, vågnede op efter en fest uden hovedpine.

Stort! Det er længe siden jeg har prøvet det...

> Fik skiftet indsugningsgummi og kædekit på yamahaén.

Okay! Hvor købte du dit kædekit, hvad gav du for det - og var det svært at
skifte?

> Og fik skam den startet og fik kørt hele 400m, men det var fandme
> koldt uden handsker

Ja puha - men det må have været en dejlig fornemmelse alligevel

> Ahh og solen skinnede
> Har vi det ikek godt

Jo ...

Hilsner,

Tony
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tony_lorentzen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 18-02-03 08:17

> Okay! Hvor købte du dit kædekit, hvad gav du for det - og var det svært at
> skifte?

købte det nede ved svendborg mc, gav den pris der står i mc nøglen ca 800,-
mener jeg.

Har skiftet før, så det var ikke så svært, men var da ude og låne en
luftnøgle for at få forreste tandhjul af, da en psykomekanikker havde spændt
det meget hårdt fast.

Havde desuden lavet et lille stykke værktøj til at presse klipseledet med,
det dette går noget stramt.

Gearede den om, så i stedet for 48 tænder bagpå, er der nu kun 46.
Bla fordi så går antal tænder foran ikke lige op i antal tænder bagved, som
eller skulle give uens slid, hvilket jeg kunne se på tandhjulene.

> Ja puha - men det må have været en dejlig fornemmelse alligevel

YUP!