Her er jo ofte en del diskussion om at handle lokalt kontra postordre.
Så her er lige en hurtigt resume af en af slagsen.
I oktober 2001 køber jeg en Rukka R-tech jakke på tilbud ved
www.touring.se (og sparer 1500-2000kr i forhold til hvad jeg kan købe
den for lokalt - 3 månede senere har flere danske forhandlere (og
www.louis.de) dem også på tilbud så havde jeg kunnet vente var en stor
del af besparelsen væk.)
Efter knapt et års dagligt brug er tryklåsense begyndt at skære sig ind
i stoffet og jeg skriver til dem med et billede af en af skaderne. Jeg
skal bare sende den så vil de kigge på det. Jeg får den så først sendt
kort før jul.
Efter en måned (uge 3) skriver jeg for at få en status. De undskylder
sig med ferie omkring jul, men mener jeg vil modtage den i uge 4. Efter
2 måneder skriver jeg så igen (uge 7) og de svarer at den er sendt og
jeg har netop modtaget den dd.
Alle tryklåse er skiftet og de har lagt noget forstærkning ind bag dem.
Arbejdet ser godt ud - dvs man kan ikke se at de har rep'et på jakken.
Konklusion. En reklamation til
www.touring.se tog 2 måneder og det
arbejdet er iorden.
(Arbejdet skulle også gerne være iorden - Det er udført af Gore-Tex
service i Veddige (12/2))
/A
PS jeg har tidligere skrevet om reklamation til
www.louis.de - Der var
det bare en ombytning og det tog en uge