Endnu en gang billeder fra Bella..
Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-02-03 23:11

Dog er der ikke så mange der er blevet rigtig gode, lyset var lidt
åndsvagt synes jeg :)

Og billederne af AirBag-demoen er blevet lidt mørke, da de absolut
skulle træde ud af spotlyset når de hev i snoren :(

http://dfm.nathue.dk/Hajen/MC%20i%20Bella

Der var jo ikke en eneste DFM'er på VFR-standen da jeg var derovre..
det synes jeg er for dårligt )))

// Hans, der ikke fandt så meget idag som jeg havde håbet på..
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Armand

Dato : 17-02-03 00:31

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> skrev i en

> Der var jo ikke en eneste DFM'er på VFR-standen da jeg var derovre..
> det synes jeg er for dårligt )))

Man kunne måske også nok have lavet en aftale f.eks. om "hver lige
klokkeslet" :-/
På den anden side: Sidste gang i Herning havde DMC stillet en "varm stol"
til rådighed for tilstedeværende D.F.M.'ere at samles omkring; men dét var
en kæmpe fiasko Jeg oplevede den efterfølgende snak her i gruppen som at
mange havde været tilstede, men at ingen tilsyneladende havde ønsket at
træde
frem (måske ligefrem havde større nysgerrighed omkring "de andre" end
ønske om selv at blive set :-/ )

Ud fra andre lignende erfaringer, bl.a. et forsøg på at stable et
skruekursus på benene, har jeg tildraget mig stor skepsis omkring folks
vilje til at bryde grænsen imellem net-anonymiteten og personligt møde :-|
MC-chaufførernes X-dags fester burde dog løsne lidt op for denne :-/

--
Armand.
(for hvem det til sidst lykkedes at få hilst på Moller)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-02-03 01:03

Armand wrote:
> [...]
> træde
> frem (måske ligefrem havde større nysgerrighed omkring "de andre" end

jeg havde jo TV-glad kasket på som jeg havde luftet et par gange i
gruppen jeg ville ha', dem var der sgu ikke andre af i Bella-centret
:)

> [...]
> vilje til at bryde grænsen imellem net-anonymiteten og personligt møde :-|
> MC-chaufførernes X-dags fester burde dog løsne lidt op for denne :-/

Hvis det lykkes mig at komme til Herning burde jeg vel kunne finde
motortosserne i det mindste ... :)

// Hans, der synes at det vil være herligt med dfm-badges, kasketter
// og lign.
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Denise

Dato : 17-02-03 12:14

> Ud fra andre lignende erfaringer, bl.a. et forsøg på at stable et
> skruekursus på benene, har jeg tildraget mig stor skepsis omkring folks
> vilje til at bryde grænsen imellem net-anonymiteten og personligt møde :-|

Hej Armand
Jeg er ikke sikker på du har helt ret, jeg ved godt du har sagt det
tidligere ifm persongalleriet. Da vi diskuterede det herinde, var der også
mange meninger, indtil Tony tog sagen i egen hånd og bare lavede det, sådan
. Nu er der så alligevel kommet næsten 200 personer i det. Jeg tror bare
det tager sin tid at komme over sin generthed eller hvad det er. Når nogle
ser andre gør det, så tænker de "nå, så kan jeg jo også ligeså godt gøre
det". Og så er der jo også reklameværdien i vores signaturer for alle
nytilkomne.
Det er egentligt underligt, hvis folk skulle have skepsis omkring at møde
hinanden. I har jo så meget at snakke om (motorcykler om ikke andet ,
den mulighed har jeg jo ikke, men alligevel har dem jeg har snakket med, da
bare talt om andet - ja, enddog om katte .
Selvfølgelig vil der være nogle, der ikke vil mødes, dem om det. Men jeg
synes da alle andre skal have en chance, f.eks. hvis Tony lavede nogle
badges som man kunne tage på. Så kunne dem der gerne ville snakke med andre
tage en på, og dem der ikke ville kunne så lade være. Man kunne jo teste
det, når Bakken åbner. Man kunne måske samtidig aftale hvor man stod, hvis
det var muligt, jeg plejer f.eks. altid at stå på pladsen ved 211
(cafeteriaen). Vi har over 1 måned til at få det i stand, og jeg tror det
ville virke positivt. Nu kommer alle fra Jylland vel ikke herover, men der
holdes jo også træf dér, hvor det kunne være anvendeligt. Prøv det, prøv det

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, www.dkfritidmotorcykel.dk/Denise_Reindel

Fra : Niels S.

Dato : 17-02-03 08:42

Hans Joergensen skrev

> Der var jo ikke en eneste DFM'er på VFR-standen da jeg var derovre..
> det synes jeg er for dårligt )))

Æv - så er du kommet på et meget uheldigt tidspunkt. Vi må prøve en anden
gang så.

--
Niels S. (på standen fredag eftermiddag, hele lørdagen og søndag til først
på eftermiddagen)

Fra : Henrik Mønster

Dato : 17-02-03 10:20

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:
<klip>
> Der var jo ikke en eneste DFM'er på VFR-standen da jeg var derovre..
> det synes jeg er for dårligt )))
<klip>

Hmm - min VFR var der da! ..... men dk.fritid.motorcykel-skiltet var ikke
- en fejl.

--
M.v.h. Henrik

Fra : Morten Lange

Dato : 17-02-03 21:26

> Der var jo ikke en eneste DFM'er på VFR-standen da jeg var derovre..
> det synes jeg er for dårligt )))

Så har du været uheldig. Jeg var der torsdag og fredag fra åbningstid til
lukketid. Lørdag fra 12 til lukketid og søndag fra 13 til lukketid minus
smut-ture ud for at se på resten af showet. Der var i hvertfald 2 andre fra
dfm der også var på standen i rigtig mange timer.

Lange

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-02-03 22:59

Morten Lange wrote:
> [...]
> smut-ture ud for at se på resten af showet. Der var i hvertfald 2 andre fra
> dfm der også var på standen i rigtig mange timer.

Jah, det må jeg have været, men ellers er der jo bakke-turen.

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)