spyball alarmer
Fra : Kim & Pia Verndal

Dato : 15-03-01 11:49

Er der nogle der har erfaringer med spyballalarmer?
Mvh Pia Verndal

Fra : Flemming Petersen

Dato : 15-03-01 11:56

> Er der nogle der har erfaringer med spyballalarmer?
> Mvh Pia Verndal

Jeg har haft en spyball på min cykel i lidt over et år nu og der er ikke
noget jeg kan brokke mig over. Man skal dog lige venne sig til den
automatiske startspærre.

Mvh
Flemming Petersen
CBR 900 RR til salg

Fra : m.grewy

Dato : 15-03-01 12:18

Den automatiske startspærre kan du selv slå fra ved at når du slår alarmen
fra.
Så skal du først trykke på den venstre knap (slå alamen fra) så skal du
trykke på den højre (slå startspærre fra)
så næste gang du skal ind og tanke så er den ikke slået til.
Den slår ikke til igen før du har haft alarmen sat til.

hilsen
Michael (CBR600F4) som har gjort sit lædertøj klar

Fra : m.grewy

Dato : 15-03-01 12:12

Jeg har fået sat model 8510 på min.
Jeg har haft et problem med den men det var forhandleren`s skyld idet at en
ledning var knækket og den var så blevet våd og havde kortsluttet min alarm.
Men der skete ikke så meget ved det ud over at jeg ikke kunne starte i 28
graders varme.
Men der var heller ikke de store problemer med at få sat en ny på uden mer
regning.

Hilsen
Michael

Fra : N/A

Dato : 17-03-01 15:47

Fra : Allan jørgensen

Dato : 17-03-01 15:47

Anders Brask <brask@pbk.dk> skrev i en news:98qpqr$ta2$1@eising.k-net.dk...
> Alarmen fungerer fint og man kan justere følsomheden således at den ikke
går
> igang ved et vindpust

okay, hvordan justerer man følsomheden.jeg har rejst min maskine fra
sidestøttebenet og trillet 30 meter og derefter sat den på sidestøttebenet
igen uden at den gik igang

Allan(fzr600us) med spyball, uden manual så hvis der er nogen der gider
scanne deres ville jeg også blive glad

Fra : Anders Brask

Dato : 18-03-01 01:42

Man justerer følsomheden ved at skrue stikket af på selve alarmen. Når
stikket er fjernet skulle man gerne kunne se en lille skrueanordning ved
siden af det uskærmede stik. Denne skrue kan man dreje på for at justere
følsomheden.

For manual prøv:

Importør Lindgaard Pedersen A/S
Tlf: 43445511
email: lp@lpas.dk
www.lpas.dk

eller

http://spyball.it

Mvh Anders
RS250

Fra : Allan jørgensen

Dato : 18-03-01 08:00

Anders Brask <brask@pbk.dk> skrev i en news:99104f$ohb$1@eising.k-net.dk...
> [...]
> stikket er fjernet skulle man gerne kunne se en lille skrueanordning ved
> siden af det uskærmede stik. Denne skrue kan man dreje på for at justere

Takker og bukker

-- Allan(FZR600US)

Fra : Niels S.

Dato : 18-03-01 19:47

Allan jørgensen skrev

> Allan(fzr600us) med spyball, uden manual så hvis der er nogen der
gider
> scanne deres ville jeg også blive glad

Har sendt scans til din mail-adresse

--
Niels S.
VFR800FI (220km 17/3-2001)

Fra : N/A

Dato : 19-03-01 12:30

Fra : Niels S.

Dato : 19-03-01 12:30

Morten Ankjær Jensen skrev

> Gider i ikke sende det til mig også.
> På forhånd tak.

Prøver at nå det i aften - ellers bliver det i morgen.

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Armand

Dato : 22-03-01 02:16

Niels S. <HondaVFR@TheRaceTrack.com> skrev i en
> Morten Ankjær Jensen skrev

> Prøver at nå det i aften - ellers bliver det i morgen.

Osse til mig - please!

/
Armand.

Fra : Niels S.