vz 800
Fra : ibwca

Dato : 11-03-01 18:41

Jeg har det problem at min cykle trækker baghjulet ind så kæden slæber imod
og det lyder grimt idet er især i høj hastighed det er en vz 800 Marauder
?????????

Click here for Free Video!!
http://www.gohip.com/freevideo/

Fra : Martin Sørensen

Dato : 14-03-01 16:44

> Jeg har det problem at min cykle trækker baghjulet ind så kæden slæber
imod
> og det lyder grimt idet er især i høj hastighed det er en vz 800 Marauder

Er du sikker på, at kæden har den rigtige spænding? Altså ca. 1-2cm må/skal
den kunne skubbes op på midten..

signing off.. demolition

Fra : Ian Rasmussen

Dato : 14-03-01 19:04

"Martin Sørensen" wrote:

> imod

Kan du beskrive lidt naermere. Kaeden slaeber imod hvad ?? og traekker
baghjulet ind ??
Det kunne vaere de to ekstra bolte til baghjuls-akslen der ikke er
spaendt ordentligt, men det kan jeg ikke helt faa til at passe med at
kaeden rammer hjulet, og jeg haaber ikke du har testet det ved hoej
hastighed.

Ian, nl