FODHVILER
Fra : Jens Olesen

Dato : 13-03-01 19:12

Hej Allesammen.

Jeg er blevet den forhåbentlige lykkelige ejer af en gammel sag nemlig en
Suzuki GS 550E årgang 78 dette er min første og ja jeg er en fattigrøv men
lidt er vel bedre end ingenting*GG*

Nu har jeg så lige det problem at da jeg skulle hoppe skidtet igang så
sparkede jeg min fodhviler af (RØV OG NØGLER) Så nu søger jeg en ny/brugt
fodhviler til højre side på sådan en fætter, håber at der er en der kan
hjælpe mig (vil jo gerne med til bakken d. 29

Mange hilsner
Jens

En helt grøn MC IST

Fra : Morten Juel

Dato : 13-03-01 21:57

> Jeg er blevet den forhåbentlige lykkelige ejer af en gammel sag nemlig en
> Suzuki GS 550E årgang 78 dette er min første og ja jeg er en fattigrøv men
> lidt er vel bedre end ingenting*GG*
Tillykke med den, nej vi kan jo ikke alle ha råd til sprit ny racer, selv om
vi gerne ville

> [...]
> fodhviler til højre side på sådan en fætter, håber at der er en der kan
> hjælpe mig (vil jo gerne med til bakken d. 29

Prøv rønne mc ophug, de har da sikkert en liggende
http://www.lc-racing.subnet.dk/

Mvh
Morten
XS400 Seca

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 14-03-01 00:24

Morten Juel <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en

> Prøv rønne mc ophug, de har da sikkert en liggende
> http://www.lc-racing.subnet.dk/

Ikke Rønne !! men Rønnede Mc ophug, der er _lidt_ forskel geografisk

--
Hilsen
Dennis Pedersen