Nye potter til CBR1000
Fra : pjs

Dato : 13-03-01 07:13

Så er det snart sæson igen og dælme nej.. - ikke etn sæson mere med en cykel
der ikke si´r noget..
I år skal man ( af sikkerhedsmæssige hensyn...!) kunne høre når jeg
kommer, - derfor skal der nogle nye potter på.

Jeg havde forestillet mig et sæt slip-on Titanium rør med lidt bulder i a´la
"Leo Vinci" - men kan ikke umiddelbart finde et sæt til min CBR1000 ( SC24 )
Når man gerne vil ha´ 4-2 lader det til at være begrænset med udvalget til
en CBR1000.

Hvad anbefaler i.. - hvad er godt og hvad er skidt, - Leo Vinci, Scorpion
etc.?
Titanium eller aluminium ?
"Godkendt til gadebrug" - eller er den for tam ? ( jeg mener at kunne huske
at man har kunne få en " regulerbare råberør" - hvem har dem ?)

På forhånd tak

Per
CBR1000

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 13-03-01 13:06

jeh er glad for min 4-2-1 cobra, den lyder godt...synes jeg...og så gav den
6 hk på toppen, og ca 10 i mellem området

Lasse
CBR1000f & KArin

Fra : Mads Lund

Dato : 13-03-01 17:38

> [...]
huske
> at man har kunne få en " regulerbare råberør" - hvem har dem ?)

Hvorffor vil du have 4-2 ?? Normalt har man også et vægt motiv bag
udskiftning af udstødningen, og så er 4-2 ikke lige sagen.

Nu er jeg ikke lige mærke kender til Honda, men generelt vil jeg anbefale
rustfrie forrør og en dæmper som du synes er pæn til cyklen (jeg foretrækker
carbon, men der er man jo så forskellig)

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : pjs

Dato : 14-03-01 04:38

"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk> wrote in message
> [...]
> rustfrie forrør og en dæmper som du synes er pæn til cyklen (jeg
foretrækker
> carbon, men der er man jo så forskellig)

Grunden til at jeg helst vil ha´ 4-2 er af "æstetiske" årsager, - jeg synes
der er mere...- "visuel ligevægt" ( ka´man sige det..?) med denne løsning.
Med hensyn til vægten, er det ikke noget problem. det er ikke det primære
mål med skift af potter - og desuden vil en CBR1000 ikke ane at den er
blevet lænset for et par kilo....

Hilsener

per
CBR1000