Flere billeder fra Bella (81 stk.)
Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 15-02-03 14:05

http://dfm.nathue.dk/Bandit600R/MC%20i%20Bella/MC%20bella/

Og ja, det er mig der sidder på ZX6-R'en og savler
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Morten dahl

Dato : 15-02-03 15:54

"Rune (Bandit600R)" <REMOVETHISRune.Romdal@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> http://dfm.nathue.dk/Bandit600R/MC%20i%20Bella/MC%20bella/
>
> Og ja, det er mig der sidder på ZX6-R'en og savler

Hej Rune, ellers en masse flotte billeder. Hvis du er intresseret har jeg
130 stk. liggende. Men grundet mine manglende (læs:fraværende) kendskab til
HTML er jeg ikke selv i stand til at smide dem op på en side og dele dem..

Så hvis du vil have dem op og ligge, så sig til..

-
Morten Dahl

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 15-02-03 16:01

> [...]
> HTML er jeg ikke selv i stand til at smide dem op på en side og dele dem..
>
> Så hvis du vil have dem op og ligge, så sig til..

Du kan bare gå ind på: http://dfm.nathue.dk/ og oprette dig som bruger, så
kan du overføre din billeder til et galleri som du selv opretter, ellers kan
du bare sende dem til mig, så skal jeg nok smide dem op. Jeg vil meget gerne
se dem!

Fra : Morten dahl

Dato : 15-02-03 18:14

> [...]

kan
> du bare sende dem til mig, så skal jeg nok smide dem op. Jeg vil meget

Kanon.. det er hermed gjort.. hvor meget plads må man bruge. Jeg har nemlig
en masse andre (efter min mening) fede billeder jeg har taget rundt omkring,
de fleste i forbindelse med DFM eller motortosse arrangementer..

-
Morten Dahl

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 15-02-03 18:37

> [...]
omkring,
> de fleste i forbindelse med DFM eller motortosse arrangementer..

Fede billeder!
Jeg tør ikke sige hvor meget plads man må bruge, da det ikke er mig der står
for serveren. Men jeg har efterhånden brugt en hel del plads både film og
billeder så prøv da bare at smide lidt op

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 15-02-03 18:41

Hvis der er nogen tvivl så spørg på webmaster@nathue.dk så får du
garanteret et pænt svar

Fra : Morten dahl

Dato : 15-02-03 18:38

"Morten dahl" <nyheder@dahl.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
omkring,
> de fleste i forbindelse med DFM eller motortosse arrangementer..

nåja og linket til dem der er intresseret..

http://dfm.nathue.dk/MortenDahl/Motorcykler%20i%20Bella%202003/

-
Hilsen MOrten

Fra : Bjørn S

Dato : 15-02-03 19:08

Morten dahl wrote:
> nåja og linket til dem der er intresseret..
>
> http://dfm.nathue.dk/MortenDahl/Motorcykler%20i%20Bella%202003/

Flotte fotos ! Du har været der mens der var mulighet for at se en cykkel
uden mennesker rundt Jeg var der ude idag, men det var et kaos af
mennesker alle vegne, opgav at tage nogle billeder, men fik nu set en hel
del aligevel.
/Bjørn

Fra : bo-gsx-R

Dato : 15-02-03 19:26

> Jeg var der ude idag, men det var et kaos af
> mennesker alle vegne,

Det er blevet optalt til 13.000 personer idag.
Samt 23.000 ialt indtil videre.

bo www.VFR.dk har en stand på messen. hal b.

Fra : Armand

Dato : 15-02-03 22:30

bo-gsx-R <gsx-r@ofir.dk> skrev i en news:b2m0g4$5sh$1@sunsite.dk...

Nårh ja. men der var da ikke flere end at jeg fik mødt på indtil flere
D.F.M.'ere og andre bekendte.
Allerede lige indenfor indgangen blev jeg på det groveste antastet af et
stort brød der påstod at HAN var Bageren [ham havde jeg aldrig spottet
selvom jeg havde forsøgt at orientere mig lidt på forekommende billedsider -
det var ligesom at dimensionerne ikke matchede billed-mediet ]

> bo www.VFR.dk har en stand på messen. hal b.

- - - - Hvor det på det nærmeste løb op til et helt lille D.F.M.-møde!
Tak for samværet jungs!
--
Armand.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 15-02-03 23:48

Armand wrote:

> Nårh ja. men der var da ikke flere end at jeg fik mødt på indtil flere
> D.F.M.'ere og andre bekendte.

Hvor hvor hvor? Rune (TDM850) og jeg selv forsøgte at spotte folk men fik
ikke set nogle af jer andre... Vi var der ellers i godt og vel 5 timer! :-/

Hilsner,

Tony
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tony_lorentzen

Fra : bo-gsx-R

Dato : 15-02-03 23:54

> Hvor hvor hvor?

Det skriver han faktisk også! hvis du læser medd. en gang
til.

bo- www.VFR.dk............ i bella

Fra : Denise

Dato : 16-02-03 10:47

"Tony Lorentzen" <tonylorentzenFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvor hvor hvor? Rune (TDM850) og jeg selv forsøgte at spotte folk men fik
> ikke set nogle af jer andre... Vi var der ellers i godt og vel 5 timer!
:-/

> Hilsner,
>
> Tony
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tony_lorentzen

Hej
Jeg tullede rundt med 3 andre tøser fra gamle dage og blev varm på Triumph
TT600, som både var flot og noget man kunne betale sig fra - 130K.
Ja, det havde været nemmere at spotte folk, hvis man kunne genkende dem på
eet eller andet
Fik hilst på 3 fra DFM. Steen Gruby, som jeg kunne genkende fra vores
galleri og i VFR standen gik jeg hen og spurgte om der fra nogle fra DFM og
her hilste jeg på Niels S og en jeg ikke lige kan huske navnet på.
Til gengæld mødte jeg en del gamle venner.
Jeg var der fra kl. 1300 til ca. 1730. I starten var der godt nok varmt, men
senere var mange folk gået og der var til at være, så tog vi lige en runde
til.
Prøvede støvler hos en weird forretning fra Gävle i Sverige, med alle mulige
indianer ting. De havde de støvler jeg gerne ville have, bare ikke i min
størrelse, og de ville godt sende fra Sverige, men så var prisen en helt
anden. Så det ville jeg lige vente med og se om jeg kan finde noget
herhjemme først. Men jeg fandt ud af, at størrelsen var 1 nummer mindre end
jeg havde forventet, hvis jeg senere vil bestille hos Louis, for det er nok
de samme, de har.
Men en dejlig dag, det var det .

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, www.dkfritidmotorcykel.dk/Denise_Reindel

Fra : bo-gsx-R

Dato : 16-02-03 00:01

> Allerede lige indenfor indgangen blev jeg på det groveste
> antastet af et stort brød
hmm

> - - - - Hvor det på det nærmeste løb op til et helt lille D.F.M.-møde!
> Tak for samværet jungs!
> Armand.

I lige måde Armand, det var sku hygligt. som så mange andre
sikkert har sagt, så er det sku godt at se ansigtet på
folk man "snakker" med her i DFM.
( altså lige bortset fra Rene og Kenneth B ) ( ironisk ment )

bo - med kort blond afro hår og render rundt ved
www.VFR.dk Hal B i Bella centret.

Fra : Niels S.

Dato : 17-02-03 08:16

Armand skrev

> - - - - Hvor det på det nærmeste løb op til et helt lille D.F.M.-møde!
> Tak for samværet jungs!

Selv tak. Det var hyggeligt at få sat ansigt på nogle flere dfm'er, blot
synd at ikke flere vovede at vise sig frem.

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-02-03 23:09

bo-gsx-R wrote:
> bo www.VFR.dk har en stand på messen. hal b.

Der må jeg jo hellere møde op imorgen så, med min TV Glad-kasket på
;)

Pæne billeder som folk har lagt op :) jeg supplerer med nogle
stykker imorgen også:)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Morten dahl

Dato : 15-02-03 19:32

"Bjørn S" <bjosko@REmoVEyahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> uden mennesker rundt Jeg var der ude idag, men det var et kaos af
> mennesker alle vegne, opgav at tage nogle billeder, men fik nu set en hel

Tak tak.. (har også gjort mig umage).

Jeg gav den en skalle torsdag morgen, så jeg med god samvittighed kunne
overlade det sidste til de andre, og så ellers lige tage en rundtur før
messen åbnede. Det gav mig mulighed for at få uforstyrrede billeder af
cyklerne, uden fedtefingre og savleklatter

-
Morten Dahl

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-02-03 22:18

Morten dahl wrote:
> Kanon.. det er hermed gjort.. hvor meget plads må man bruge. Jeg har nemlig
> en masse andre (efter min mening) fede billeder jeg har taget rundt omkring,
> de fleste i forbindelse med DFM eller motortosse arrangementer..

Du lægger bare op, jeg skal nok sige til hvis det bliver for
voldsomt
Bare det er MC-relateret indhold så går det nok :)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Lars Hansen

Dato : 16-02-03 00:22

Ja jeg har også overføret nogen billeder til galleri, så her er adr.
http://dfm.nathue.dk/graasten/Mc%20i%20Bella

Lars H
ER5

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-02-03 00:29

Lars Hansen wrote:
> Ja jeg har også overføret nogen billeder til galleri, så her er adr.
> http://dfm.nathue.dk/graasten/Mc%20i%20Bella

Herlige :) jeg glæder mig godt nok til at komme derud imorgen... :)

Det er også rart at se at min service bliver brugt lidt mere :)

// Hans, RD350, med nye tændrørshætter og luftfilter.. men stadig
uden udstøding i højre side.
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Hekto

Dato : 16-02-03 21:07

In article <slrnb4tj92.6q.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> // Hans, RD350, med nye tændrørshætter og luftfilter.. men stadig
> uden udstøding i højre side.

ØØØØØHHHHH!??? Hvorfor har du skiftet luftfilter??? Det var sgu' da
helt nyt?? De 80,- kunne du godt have sparet, og brugt på flere
tændrørshætter! ;0)
--
/Hekto

Suzuki LS650 - Kawasaki KR-1 - Who Knows?
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah - Yamaha SZR
www.dk.fritidmotorcykel.dk/hekto
http://dfm.nathue.dk/Hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-02-03 22:05

Hekto wrote:
> ØØØØØHHHHH!??? Hvorfor har du skiftet luftfilter??? Det var sgu' da
> helt nyt?? De 80,- kunne du godt have sparet, og brugt på flere
> tændrørshætter! ;0)

Det vidste jeg jo ikke :) det kostede vist iøvrigt kun en 50'er ..
:) og jeg har gemt det gamle, da de jo bare kan renses og smøres på
ny.

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Hekto

Dato : 16-02-03 23:06

In article <slrnb4vv7b.1ht.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> Det vidste jeg jo ikke :) det kostede vist iøvrigt kun en 50'er ..

Jeg fortalte dig jo, da du købte den, hvad der var lavet; men det er jo
så længe siden, at du snart skal have en ny MC??? ,0)

- bemærk iøvrigt at temperaturen stiger en heeel grad, henover ugen!
Det må snart være sommer!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-02-03 23:13

Hekto wrote:
> Jeg fortalte dig jo, da du købte den, hvad der var lavet; men det er jo
> så længe siden, at du snart skal have en ny MC??? ,0)

Jeg har en hukommelse som en si.. :)

Hey! jeg synes iøvrigt den ene støttebolt ved venstre udstødning er
lidt små-forskruet! *brok brok brok*

> - bemærk iøvrigt at temperaturen stiger en heeel grad, henover ugen!
> Det må snart være sommer!

Fuck, og jeg har stadig ikke modtaget mit rør, gad vide om de
tyskere sover? eller om de har glemt mig?

// Hans, http://rd350.nathue.dk
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Hekto

Dato : 16-02-03 23:55

In article <slrnb5037s.1ht.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> Hey! jeg synes iøvrigt den ene støttebolt ved venstre udstødning er
> lidt små-forskruet! *brok brok brok*

Ka' du bli' ved!!!!! ;0)

> Fuck, og jeg har stadig ikke modtaget mit rør, gad vide om de
> tyskere sover? eller om de har glemt mig?

De har jo sendt dig deres nyeste vergeltungswaffe = RD'eren!!! :0)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-02-03 00:51

Hekto wrote:
> Ka' du bli' ved!!!!! ;0)

Ja, den er faktisk en ægte forskruning, eftersom gevindet er
dårligt ;) ligner lidt at en eller anden har brugt noget forkert
værktøj på den (*mobbe mobbe* Armand gi' lige en hånd her?)
(en lille tur med en gevindskærer klarer den nu nok)

> De har jo sendt dig deres nyeste vergeltungswaffe = RD'eren!!! :0)

Gad vide om de dét BMW'er politiet kører på også er et
vergeltungswaffe?

// Hans, http://dfm.nathue.dk/Hajen
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Hekto

Dato : 17-02-03 01:10

In article <slrnb508ve.1ht.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> [...]
> værktøj på den (*mobbe mobbe* Armand gi' lige en hånd her?)
> (en lille tur med en gevindskærer klarer den nu nok)

Det er nok dig selv når det kommer til stykket!!!! ;0)
> Gad vide om de dét BMW'er politiet kører på også er et
> vergeltungswaffe?

V2?????

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-02-03 01:17

Hekto wrote:
> Det er nok dig selv når det kommer til stykket!!!! ;0)

Det tror jeg ikke, bolten kom med ud da jeg pillede venstre rør af
;) og møtrikken sad pisse fast.. :)

> V2?????

Det må vel så være V3 ?

// Hans, der fik world.altavista.com til at oversætte da han ikke
fatter tysk :)
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Hekto

Dato : 17-02-03 12:48

In article <slrnb50afh.223.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> Det tror jeg ikke, bolten kom med ud da jeg pillede venstre rør af
> ;) og møtrikken sad pisse fast.. :)

Så er det fordi du ikke vedligeholder den, og smører med kobberfedt og
den slags, samt lader den stå og ruste! ;0)

Nej, jeg kan godt huske at een af dem fulgte med ud, også da jeg havde
rørene afmonteret. Jeg mener dog at der sidder nye møtrikker på? ...
sikkert rustfri?
--
Brian/Hekto

LS650 m. 1-1 * Kawasaki KR-1 m. KIPS & 2-2 * ??? GS450 m 2-1 ???
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-02-03 16:02

Hekto wrote:
> Så er det fordi du ikke vedligeholder den, og smører med kobberfedt og
> den slags, samt lader den stå og ruste! ;0)

Nåja, det er derfor der er mærker efter en vandpumpetang eller lign
på bolten ;)

> Nej, jeg kan godt huske at een af dem fulgte med ud, også da jeg havde
> rørene afmonteret. Jeg mener dog at der sidder nye møtrikker på? ...
> sikkert rustfri?

Det tror jeg de er ja... om ikke andet pga. den olie der er smuttet
ud på dem :)

Når nu rygtet om de forskruede RD'er er der, så bliver jeg jo nød
til at kommentere alt hvad jeg finder der er bare den mindste smule
i uorden ik? :)

Jeg har iøvrigt droppet at checke den YPVS-ventil nærmere, da jeg ikke
gider pille cylindrene af, jeg har nøjes med at rengøre den ordentligt så
jeg kan se om det rent faktisk kommer fra YPVS'en, og så må jeg jo
hellere gå over til noget mere brændbart olie der fedter knap så
meget.

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Armand

Dato : 17-02-03 16:36

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> skrev i en

> [...]
> jeg kan se om det rent faktisk kommer fra YPVS'en, og så må jeg jo
> hellere gå over til noget mere brændbart olie der fedter knap så

Og væn dig til en (endnu) lettere gashånd (=> flere rpm!)!

Forøvrigt skulle én af argumenterne for to-taggere være at de er enkle at
adskille (hvilket man tillige ofte får brug for). Så du er lidt forkert på
den som totagger-ejer hvis du ikke gider afmontere cylindrene og pakke om
:-|

--
Armand.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-02-03 17:19

Armand wrote:
> [...]
> den som totagger-ejer hvis du ikke gider afmontere cylindrene og pakke om

Jeg gider ikke når jeg kun har et pisse koldt ikke opvarmet
værksted.. :)

Hvis den bliver ved med at spilde, så kan den sgu få turen i
sommerferien ..

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Hekto

Dato : 18-02-03 10:46

In article <b2r173$22s8$4@news.cybercity.dk>, armand@mc-
chaufforerne.dk says...
> Og væn dig til en (endnu) lettere gashånd (=> flere rpm!)!

Ved 'rolig' kørsel (!) skal man typisk ligge et gear lavere end man
synes.
Du går ikke helt galt i byen hvis du holder den på min. 6-7.000 omdr.

Fra : Hekto

Dato : 17-02-03 16:16

In article <slrnb51uap.223.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> Det tror jeg de er ja... om ikke andet pga. den olie der er smuttet
> ud på dem :)

Den med mærkerne efter en tang, synes jeg ikke jeg kan huske! Jeg
spændte den med tå møtrikker spændt kontra.

> Når nu rygtet om de forskruede RD'er er der, så bliver jeg jo nød
> til at kommentere alt hvad jeg finder der er bare den mindste smule
> i uorden ik? :)

Jeg synes du skulle lave en liste over det der var i orden!? ;0)
Nye rustfri bolte og skruer, velsmurte stikaksler og afjedring, ny
gaffelolie, alle skruer efterspændt 2 gange, med moment, og
kontrolmærket så det kunne ses .... o.s.v. o.s.v.! ;0)

> [...]
> jeg kan se om det rent faktisk kommer fra YPVS'en, og så må jeg jo
> hellere gå over til noget mere brændbart olie der fedter knap så

YPVS'en kan du da fiske, uden afmontering af cylinderne? Det kan måske
knibe lidt med at afmontere de inderste pakdåser, eller ihvertfald
forny dem; men mon ikke man kunne lave et simpelt værktøj til at
trække de nye på plads? 'Valserne' så pæne ud, og lejerne var ganske
rimelige.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-02-03 19:21

Hekto wrote:
> [...]
> gaffelolie, alle skruer efterspændt 2 gange, med moment, og
> kontrolmærket så det kunne ses .... o.s.v. o.s.v.! ;0)

Jah .. jeg har jo også kun fundet småfejl :) (og det dér rør, men det
er jo metaltræthed eller noget)
Og jeg er faktisk vældig glad.

> [...]
> forny dem; men mon ikke man kunne lave et simpelt værktøj til at
> trække de nye på plads? 'Valserne' så pæne ud, og lejerne var ganske

Så vidt jeg kan se i Haynes er de to ventiler spændt sammen fra
midten af vha. en umbraco-bolt, den kan man først få af efter
cylindrene er pillet af.. ?

Ventilerne kan vel ikke hives ud uden at de er adskildte?

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Hekto

Dato : 18-02-03 10:49

In article <slrnb529vg.223.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> Så vidt jeg kan se i Haynes er de to ventiler spændt sammen fra
> midten af vha. en umbraco-bolt, den kan man først få af efter
> cylindrene er pillet af.. ?

Det er en alu-stump der med to små unbraco'er holder ventilerne
sammen. Der er endda påvulkaniseret et lag gummi, til at optage
vabrationer og temperatur/spændinger.
Når det er skruet af, kan man tage endedækslerne af, og fjerne den
lille lås der sidder og så trække valserne ud.
Skulle de være kokset meget til, hvad de nok er med din kørs ...
undskyld OLIE, så giv dem et skud Caramba rustløsende olie, så er
koksen lige til at tage af.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-02-03 17:01

Hekto wrote:
> [...]
> Når det er skruet af, kan man tage endedækslerne af, og fjerne den
> lille lås der sidder og så trække valserne ud.

Jah, den har jeg set, men Haynes viser man skal skille ventilerne af
vha. en umbraco der holder de to ventilhalvdele (i hver cylinder) ad
før man kan pille dem ud.

> Skulle de være kokset meget til, hvad de nok er med din kørs ...

grrrr ... :)

> undskyld OLIE, så giv dem et skud Caramba rustløsende olie, så er
> koksen lige til at tage af.

De føles ikke så koksede når man stikker en finger i udstødningen :)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Hekto

Dato : 18-02-03 17:25

In article <slrnb54m5g.223.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> Jah, den har jeg set, men Haynes viser man skal skille ventilerne af
> vha. en umbraco der holder de to ventilhalvdele (i hver cylinder) ad
> før man kan pille dem ud.

Det er en '½ cylinder' med to skruer i. Hver skrue går ind i
YPVS'en's 'aksel'. Når du har taget skruerne ud, kan du trække
YPVS'erne ud på hver side af cylinderen.

Der er ikke noget hokus pokus! Du kan løsne kabeltrækket i venstre
side, og skrue det helt af, uden at tage kablerne af.

Problemerne med YPVS'erne er at de kører uden rigtige lejer, så evt.
slidt tager hårdt på dem.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-02-03 19:52

Hekto wrote:
> Det er en '½ cylinder' med to skruer i. Hver skrue går ind i
> YPVS'en's 'aksel'. Når du har taget skruerne ud, kan du trække
> YPVS'erne ud på hver side af cylinderen.

Jah, men dvs. at cylindrene skal af før man kan pille YPVS'erne ud
ik? eller misforstår jeg noget?

> Problemerne med YPVS'erne er at de kører uden rigtige lejer, så evt.
> slidt tager hårdt på dem.

Det jo det.

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Hekto

Dato : 18-02-03 19:56

In article <slrnb55072.223.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> Jah, men dvs. at cylindrene skal af før man kan pille YPVS'erne ud
> ik? eller misforstår jeg noget?

NAAARJ! .... af med sidedækslet og kabeltrækket.
Fjerne den lille lås i højre side.
Af med aluminiumsdimsen.
Ud med valserne ... de trækkes simpelthen ud enkeltvis, på hver sin
side af motoren!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-02-03 20:31

Hekto wrote:
> [...]
> Fjerne den lille lås i højre side.
> Af med aluminiumsdimsen.
> Ud med valserne ... de trækkes simpelthen ud enkeltvis, på hver sin

Oh, super ... jamen det må jeg jo så hellere prøve :)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Armand

Dato : 17-02-03 01:15

> [...]
> værktøj på den (*mobbe mobbe* Armand gi' lige en hånd her?)
> (en lille tur med en gevindskærer klarer den nu nok)

Nej da!
Sådant SKAL repareres i RD-style: Find en stor bræddebolt med passende
selvskærende gevind, og knokl så den i :-|

--
Armand.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-02-03 11:40

Armand wrote:
> Nej da!
> Sådant SKAL repareres i RD-style: Find en stor bræddebolt med passende
> selvskærende gevind, og knokl så den i :-|

hehe, tak ..

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)