Køb af mc-støvler ??
Fra : Psycho Cowboy

Dato : 14-02-03 19:49

Davs alle

Kommer lige fra Bellacentret, hvor jeg bl.a. fik prøvet mine ønskestøvler
"Sidi Vertreba II".
Jeg har set på www.louis.de at der er en del penge at spare på dem, men jeg
er lidt i tvivl med pasformen. Jeg prøvede str. 43 inde i Bella, og de
passede sådan set fint nok, pånær at de er en anelse for smalle til min fod
ude i spidsen. Giver sådan nogle støvler sig, eller skal jeg prøve med en
str. 44 fra louis ?? ...dem havde de nemlig desværre ikke nogen af på
udstillingen.

Foresten en rigtig fed udstilling, de har stablet på benene i Kbh! ...alle
80 kr værd!

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Armand

Dato : 14-02-03 23:03

Psycho Cowboy <chrijac@hotmail.com> skrev i en
> [...]
> ude i spidsen. Giver sådan nogle støvler sig, eller skal jeg prøve med en
> str. 44 fra louis ?? ...dem havde de nemlig desværre ikke nogen af på

Sådan nogle amatører :-|

--
Armand.

Fra : Janus

Dato : 15-02-03 02:57

Tag str 44, for de giver sig ikke. Om ikke andet så kan du tage 2 par sokker
ind under

Janus

Fra : Mads Stetter

Dato : 16-02-03 22:06

"Psycho Cowboy" <chrijac@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Davs alle
>
> Kommer lige fra Bellacentret, hvor jeg bl.a. fik prøvet mine ønskestøvler
> [...]

Hejsa

Støvlerne er billigere på den her side...

har købt hjelm dernede og det gik helt smertefrit

MVH MAds Stetter

Fra : FooBar

Dato : 16-02-03 23:50

> [...]

> ude i spidsen. Giver sådan nogle støvler sig, eller skal jeg prøve med en
> str. 44 fra louis ?? ...dem havde de nemlig desværre ikke nogen af på

Jeg har selv et par Vertebra II Tepor og er rigtig glad for dem. Dog skulle
jeg have et helt nummer over mine største sko. Tror det er noget med
flad-vristede italienere der laver for små støvler, men hvis man kan
abstrahere fra størrelserne, så fejler de bestemt ikke noget.

Jeg prøvede størrelser i en dansk forretning (Haasum) og købte dem på
internettet - og ved godt at det ikke er særlig "pænt", men nu er det jo
ikke mig der har tvunget MC-forretninger til at tage en røverisk overpris i
årtier...

Kan iøvrigt med sindsro anbefale http://www.moto-plus.de - som vist oven i
købet er billigere end Lois?!

/Claus

Fra : Bjørn S

Dato : 17-02-03 00:12

"FooBar" <noone@nowhere.invalid> skrev
> Kan iøvrigt med sindsro anbefale http://www.moto-plus.de - som vist oven i
> købet er billigere end Lois?!

Stedet er ok, men prisene behøver ikke altid være billigere, så tjeck
forinden. Louis har nogle ganger pangtilbud på endel varer.
For mit vedkommende var der 50 euro at hente i Louis favør på et par
Dytona-støvler.
/Bjørn