MC i bella
Fra : Allan Nielsen

Dato : 14-02-03 12:35

Hvad koster det at komme ind?
Kan det betale sig at tage derud for at prøve en masse forskellige hjelme?
Allan
RF600R

Fra : Thomas Hjort

Dato : 14-02-03 12:54

"Allan Nielsen" <abagern@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad koster det at komme ind?
> Kan det betale sig at tage derud for at prøve en masse forskellige hjelme?
> Allan
> RF600R

80 kr pr. snude.

Mvh Thomas
*som er på vej og specielt glæder sig til at se duc 999, cbr600, sv650s og
sv1000s med de kantede halvkåber*

Fra : Carl Henning Riel

Dato : 14-02-03 13:06

Der er masser af hjelme og andet udstyr.

Fra : Allan Nielsen

Dato : 14-02-03 13:12

"Carl Henning Riel" <chriel@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Der er masser af hjelme og andet udstyr.

Jammen så kan det da godt være man skulle daffe derud i morgen, det er ikke
nemt at finde fede hjelme når man har et ordenligt grødhoved.
Allan
RF600R

Fra : Søren Lindholt

Dato : 14-02-03 13:51

Allan Nielsen <abagern@hotmail.com> wrote in article
<b2imer$g66$1@sunsite.dk>...
det er ikke
> nemt at finde fede hjelme når man har et ordenligt grødhoved.
*******
***********

Godt det ikke er omvendt

Og godt det er fredag...
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Richard

Dato : 14-02-03 23:14

Allan Nielsen wrote:

> Jammen så kan det da godt være man skulle daffe derud i morgen, det er ikke
> nemt at finde fede hjelme når man har et ordenligt grødhoved.

Jeg vil ikke skuffe dig, men forvent ikke, at der er prøver af alle
hjelme i de store størrelse (62-) - det er gerne bestillingsvarer for de
mærker, der laver dem overhovedet. (Var i Øksnehallen og rundt omkring
hos forhandlerne i samme ærinde sidste år for at finde en klaphjelm i
str. 63-64. Endte med at grave indmad ud på en BMW System 4 Evo den
største 62'er. Uden klap er chancen dog større).

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : Armand

Dato : 15-02-03 22:22

Richard <richardPUNKTUMpade@mail.dk> skrev i en

> [...]
> mærker, der laver dem overhovedet. (Var i Øksnehallen og rundt omkring
> hos forhandlerne i samme ærinde sidste år for at finde en klaphjelm i

Nu er det jo (tilbehørs-)importørerne og ikke blot forhandlere, som
representerer deres varesortiment i Bella. dét burde gøre en forskel :-/
Men ikke desto mindre kunne man tidligere læse at f.eks SIDI ikke havde en
simpel 44'er med i Vertebra-modellen
Hvis det også skulle være tilfældet for hjelm-importørerne, synes jeg at det
skal frem her, for det sgu' rent amatørmageri og lige til at lokke folk ud
over landets grænser (hvad jeg derfor slet ikke ser noget odiøst i!) :-|

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-03 01:30

> Jammen så kan det da godt være man skulle daffe derud i morgen, det er
ikke
> nemt at finde fede hjelme når man har et ordenligt grødhoved.

Ordentligt grødhovede?!
Jeg har det samme... Mit svar var Schubert Concept... Men hoveder er jo
forskellige

Mvh
Allan

Fra : Allan Nielsen

Dato : 15-02-03 11:00

> Ordentligt grødhovede?!
> Jeg har det samme... Mit svar var Schubert Concept... Men hoveder er jo
> forskellige
>
> Mvh
> Allan

Jeg har prøvet Schubert Concept selvom den var stor, havde den ikke den
rigtige form
I øjeblikket bruger jeg en carberg størrelse 62 (XXL), det er en billighjelm
men det var den eneste jeg kunne passe, da jeg sidst var på hjelm jagt.
mvh
Allan
RF600R

Fra : Jan Strandgaard

Dato : 15-02-03 19:25

Jeg har også prøvet Schubert Concept, men selv den største var for kort til
mit hoved. Jeg kunne godt få den på, men den kunne ikke lukkes......

Løsningen for mig blev Shoei XR-900 i XXL ( fås ikke nord for Flensborg
*hint* )

Jan Strandgaard