Jørund-Espen
Fra : Johnnie

Dato : 14-02-03 11:19

Hej,

Nogen der ved hvem sider med nøglen til den server der hoster Jørunds
videoer?

På R1 Forumet vil vi gerne gøre en indsats for at Jørunds gamle videoer igen
bliver tilgængelige, med hvem skal jeg kontakte.

Anyway..vi ville være taknemlig, hvis der er nogen der kan hjælpe.

Hilsen

Johnnie

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-02-03 10:27

Johnnie wrote:
> På R1 Forumet vil vi gerne gøre en indsats for at Jørunds gamle videoer igen
> bliver tilgængelige, med hvem skal jeg kontakte.
> Anyway..vi ville være taknemlig, hvis der er nogen der kan hjælpe.

Jeg har på et tidspunkt skrevet til den mailaddresse der står på
mindesiden, og tilbudt at hoste alle de store videoer på en 100mbit
internetforbindelse, men fik aldrig noget svar.

Hvis du får fat i nogle vil jeg stadig gerne lægge en spand plads og
en røvfuld båndbredde til rådighed.

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 14-02-03 11:41

"Johnnie" <swg@hotmail.com> writes:

> [...]
>
> På R1 Forumet vil vi gerne gøre en indsats for at Jørunds gamle videoer igen
> bliver tilgængelige, med hvem skal jeg kontakte.

Enten skal du have fat i Jørund's enke, Bente Seim, eller så skal du
have fat i hans (ex-)kolleger.

Jeg ved ikke hvor du får fat i dem, evt var det en mulighed at smide
en mail til Claus Bernth (fra Sports-MC), som muligvis kan hjælpe dig
med videre kontakt.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> Opinions are mine...

Fra : Megas

Dato : 14-02-03 13:12

Kai Harrekilde-Petersen wrote:

> [...]
>
> Jeg ved ikke hvor du får fat i dem, evt var det en mulighed at smide
> en mail til Claus Bernth (fra Sports-MC), som muligvis kan hjælpe dig

Jeg har 8 mpg´s liggende på hd´en fra nordchleife/Jørund. De fylder 388mb
ialt, så det er ikke de store filer, men hvis de kan bruges & der er en af
jer der bor i Kbh-området & har en bærbar med netkort, er I velkomne til at
kigge forbi & hente dem.. Jeg har kun 256/128m/bit adsl, så det vil tage for
længe at uploade dem over nettet..

Megas