Air Bag jakke demo i bella imorgen kl 1600
Fra : Thomas Hjort

Dato : 13-02-03 19:22

Der er Air Bag jakke demo i Bella Centeret imorgen kl. 1600 :)

Nogen der skal derud imorgen ved den tid?

mvh Thomas
SV650S

Fra : Hekto

Dato : 13-02-03 19:41

In article <b2gnon$20ag$1@news.cybercity.dk>, dsl54291@vip.cybercity.dk
says...
> Nogen der skal derud imorgen ved den tid?

.... og med kamera???
--
/Hekto

Suzuki LS650 - Kawasaki KR-1 - Who Knows?
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah - Yamaha SZR
www.dk.fritidmotorcykel.dk/hekto
http://dfm.nathue.dk/Hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Thomas Hjort

Dato : 13-02-03 21:39

"Hekto" <bs@MAPSONhekto.dk> skrev i en meddelelse
> In article <b2gnon$20ag$1@news.cybercity.dk>, dsl54291@vip.cybercity.dk
> says...
> >

> ... og med kamera???
> --

Ja! Men jeg har desværre ikke digikamera. Jeg går og lurerpasser med at
finde et godt tilbud inden sommerferien til Kreta :)

Mvh Thomas

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-02-03 21:50

Thomas Hjort wrote:
> Ja! Men jeg har desværre ikke digikamera. Jeg går og lurerpasser med at
> finde et godt tilbud inden sommerferien til Kreta :)

Der er også jakkedemo på søndag, og det bliver nok den dag jeg ta'r
derud..

Jeg skal nemlig muligvis skrue på yamaha'en lørdag, og imorgen har
jeg slet ikke tid.

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Richard

Dato : 13-02-03 21:58

Hekto wrote:
> In article <b2gnon$20ag$1@news.cybercity.dk>, dsl54291@vip.cybercity.dk
> says...

> ... og med kamera???

Ja, det kan jeg godt prøve at huske - hvad skal billederne bruges til?
- og på hvilken stand?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : Hekto

Dato : 13-02-03 23:13

In article <3E4C06D1.8060908@mail.dk>, richardPUNKTUMpade@mail.dk
says...
> Ja, det kan jeg godt prøve at huske - hvad skal billederne bruges til?
> - og på hvilken stand?

Jeg kunne forestille mig at vi var mange der godt kunne tænke os at se
sådan een, her i nyhedsgruppen??

Fra : Richard

Dato : 13-02-03 23:26

Hekto wrote:

> Jeg kunne forestille mig at vi var mange der godt kunne tænke os at se
> sådan een, her i nyhedsgruppen??

Jamen jeg skal gerne tage et par billeder; har desværre ikke digikamera,
men kan scanne dem så de er klar til upload onsdag, vil jeg tro. Er det
tids nok?

Fra : Hekto

Dato : 13-02-03 23:51

In article <3E4C1B73.1020505@mail.dk>, richardPUNKTUMpade@mail.dk
says...
> Jamen jeg skal gerne tage et par billeder; har desværre ikke digikamera,
> men kan scanne dem så de er klar til upload onsdag, vil jeg tro. Er det
> tids nok?

Super! ... det bliver spændende at se!

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 14-02-03 20:17

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Der er Air Bag jakke demo i Bella Centeret imorgen kl. 1600 :)
>
> Nogen der skal derud imorgen ved den tid?

Hej Thomas.

Ja, det var jeg, men jeg nåede desværre ikke at se demoen, da tiden
gik lidt hurtigere end forventet :-/

Nårhh !, men jeg måtte jo lige over og se på jakken, og den var
faktisk meget lækker, og i tilgift ikke "så" dyr.
Men jeg brokkede mig jo lidt, over at jeg ikke havde fået set demoen,
plus at den de havde hængende, var for lille til mig, så jeg ikke
kunne prøve en på !
Det var ikke noget problem, man hentede da bare en i min størrelse (
XXL ), og så spurgte manden sq`, om jeg ville prøve den i
oppustet tilstand ( dumme bemærkninger frabedes )

"Øeæhh ! ja da, det ville jeg da gerne !!? "

Fint sagde manden, så kom lige her ud,( gang arealet foran standen )
og så hev han sq` snoren !!

Så står man der ( lidt beklemt, hvis du forstår ) og er lige pludselig
genstand, for en masse mennesker opmærksomhed.

Fin-fin, service / salgsteknik, for nu får de da solgt en jakke til
undertegnede, skal nu bare lige finde nærmeste forhandler

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Hekto

Dato : 14-02-03 22:39

In article <3e4d3fd8$0$71641$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, "Dennis
Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@tdcadsl.dk> says...
> [...]
>
> Fin-fin, service / salgsteknik, for nu får de da solgt en jakke til
> undertegnede, skal nu bare lige finde nærmeste forhandler

Halloooooo! ... det lyder spændende!

Fra : Richard

Dato : 14-02-03 23:02

Dennis Hellan Pedersen wrote:
> [...]
>
> Så står man der ( lidt beklemt, hvis du forstår ) og er lige pludselig
> genstand, for en masse mennesker opmærksomhed.

Æv, det ville jeg gerne have set. Overværede til gengæld "demoen", som
svarer til det du oplevede, og tog et par billeder af d'herrer før og
efter, jekken blev pustet op. Men det havde selvfølgelig været sjovere
med en kendt model ;)

Billederne finder jeg et sted at lægge på onsdag efter fremkaldelse og
scanning.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 15-02-03 08:48

Hov glemte lige http://www.hit-air.com

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : ludom

Dato : 15-02-03 17:16

--
"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Nårhh !, men jeg måtte jo lige over og se på jakken, og den var
> faktisk meget lækker, og i tilgift ikke "så" dyr.

Hvad er prisen ca?

Venligst,
Morten

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 15-02-03 21:47

"ludom" <ludom(nospam)@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> --
> [...]

4500,-- Kr

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : ludom

Dato : 16-02-03 12:31

> 4500,-- Kr

Jaa, det er ikke så galt, når man tænker på hvad man skal give for en Rukka
str. 36 til min kæreste....... 3300,- for den billigste og ca. 6000,- for
den dyreste......
Ved du iøvrigt om den fåes i så lille en str.? (36)

Det eneste der kan være lidt træls - som jeg ser det - hvis man skal hurtigt
af cyklen og glemmer at tage "stikket" ud inden man stiger af...........

Venligst,
Morten
VFR 750

Fra : ludom

Dato : 16-02-03 12:37

> [...]
den dyreste......
Ved du iøvrigt om den fåes i så lille en str.? (36)

Det eneste der kan være lidt træls ved jakken - som jeg ser det - hvis man

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 16-02-03 13:19

> Det eneste der kan være lidt træls ved jakken - som jeg ser det - hvis
man
> skal hurtigt
> af cyklen og glemmer at tage "stikket" ud inden man stiger af...........

Det tror jeg kun du glemmer én gang :)

> Venligst,
> Morten
> VFR 750
/Thomas

Fra : Armand

Dato : 16-02-03 13:02

Thomas Buus Andersen <t-buus@REMOVEget2net.dk> skrev i en

> "ludom" <ludom(nospam)@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> Det tror jeg kun du glemmer én gang :)

Mnjaeh :-/
Der er vel indtil flere der har glemt skivebremselåsen mere end én gang :-/
Mon ikke at man risikerer at lave jakke-stuntet lige så ofte?

--
Armand.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-02-03 16:25

Armand wrote:
> Mnjaeh :-/
> Der er vel indtil flere der har glemt skivebremselåsen mere end én gang :-/
> Mon ikke at man risikerer at lave jakke-stuntet lige så ofte?

Der skal 45kg træk til at udløse jakken ... så man burde vel have en
chance for at opdage den før den siger puf ?

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : ludom

Dato : 17-02-03 15:55

>"Hans Joergensen" skrev i en meddelse:

> Der skal 45kg træk til at udløse jakken ... så man burde vel have en
> chance for at opdage den før den siger puf ?

45kg....... - jaa, i værste faldt kan kunne man forestille sig at man med et
træk på 45kg. vælter sin mc, når man feks. skal skynde sig ind til kassen og
betale for en optankning :-/

Venligst,
Morten
VFR 750