Gixxer... endnu en opfølgning
Fra : Jon Larsen

Dato : 13-02-03 18:46

Hej igen.

Nu fandt jeg så ud af at det var en skrue fra en af spændebåndende til
karbs'ne det "lukkede" for fuld orkan, så det er ordnet.. Kunne ikke dy mig
for en lille tur ( 12 km, og har forsikring på den ) Den køre faktisk
udemærket, men er dog lidt død i de høje omdr. Nu vil jeg prøve at køre
nogle ture, når vejret er til det ogse om ikke lidt brug kan få dyret til at
makke ret. desuden vil jeg have orden på de nåleophæng, så tror jeg den er
der...
Ellers er der kun tilbage at vente på det gode vejr ;-D

--
MVH.
Jon Larsen