5/16 unc skruer
Fra : Niels

Dato : 11-02-03 18:49

Hej, jeg mangler 12 stk. undersænkede 5/16 unc unbracoskruer enten
galvaniserede eller rustfri, forhandleren tager 30 kr. stykket,er der nogle
her der ved hvor de kan købes ?
hilsen
Niels

Fra : Niels

Dato : 11-02-03 18:52

jeg glemte flg. 1 tomme lange(ca24mm) gevind hele vejen

Fra : Claus Rittig

Dato : 11-02-03 20:18

"Niels" <petersson@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> jeg glemte flg. 1 tomme lange(ca24mm) gevind hele vejen

> nogle

Ja, på stumpemarked i Herning er der hvert år en tysker med alt i rustfrit,
både metrisk og tomme mål, der kan du nok finde dem.

Rittig
(Jeg havde hans visitkort engang, men nu kan jeg ikke finde det.)

Fra : Søren Lindholt

Dato : 12-02-03 08:52

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in article
<3e494b59$0$9830$bc7fd3c@news.sonofon.dk>...
> [...]
>
> Rittig
> (Jeg havde hans visitkort engang, men nu kan jeg ikke finde det.)

Han har ikke været der de sidste to-tre gange, men her er firmaet:

http://www.montage-technik.de/montage/index.htm

Stort set ubrugelig hjemmeside, men der er da kontaktinfo...

--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 11-02-03 23:55

"Niels" <petersson@mail.tdcadsl.dk> wrote in message
> jeg glemte flg. 1 tomme lange(ca24mm) gevind hele vejen
>
> "Niels" <petersson@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> nogle

Nogen der leger med hjemmelavet kædehjul??

hehe.. prøv hos et båd-ekviperingsfirma.. de har de mest underlige ting, og
er glade for de der undersænkede..

der skaffede jeg fra da HD'en rev boltene til kædehjulet over ;)..

Mikkel

Fra : Søren Lindholt

Dato : 12-02-03 10:39

Mikkel Knudsen <morgenhaar@yahoo.com> wrote in article
<3e497f58$0$10969$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
og
> er glade for de der undersænkede..
>
> der skaffede jeg fra da HD'en rev boltene til kædehjulet over ;)..

Jeg skal da lige tilføje at jeg en gang købte nogen 8mm rustfri bolte i
Bauhaus.
De holdt ikke en gang til at blive tilspændt med korrekt moment!!

Fra : J.O.R.

Dato : 12-02-03 10:49

Niels <petersson@mail.tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e4938a8$0$71682$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej, jeg mangler 12 stk. undersænkede 5/16 unc unbracoskruer enten
> galvaniserede eller rustfri, forhandleren tager 30 kr. stykket,er der
> [...]

'
Prøv en skibs handel, hvis du har sådan en i nærheden, de kan normalt levere
rustfri skruer, måske også i tommer

mvh.
J.O.R.