Skal I ha' lakeret Jeres mc??? - Så læs de~
Fra : jackjensen

Dato : 11-02-03 14:16

Hej

Jeg har lige fået min kåbe, 2 fælge og diverse andet tilbage fra mc-maler.

Det er bare 100% i orden.

Jeg kan kun anbefale JP MC Lakering i Hvorslev.
Tlf.: 8646 4633 eller 2835 2833
Energivej 4, Hvorslev - 8860 Ulstrup

Jeg kører i samme klub som ham - MEN -
hvis ikke jeg var totalt tilfreds med arbejdet, havde jeg aldrig givet denne
anbefaling!
Han har ramt min "Italian Red" på min vfr til ug.

Ovenikøbet til en rimelig pris.
- Jeg får ingen procenter eller andet ud af dette.
(Og jeg er heller ikke med i firmaet

Mvh
Jack
Bikers4Fun
www.vfr.dk

Fra : Steffen Larsen

Dato : 11-02-03 14:47

Fra : jackjensen

Dato : 11-02-03 15:05

"Steffen Larsen" <zool@diku.dk> skrev i en meddelelse

> Lyder alt alt som ok. Men hvad var prisen og hvor stor er din kåbe
> (hvilken vfr har du?).
>
> Der er fordi jeg også meget gerne vil have malet min, men jeg gider kun
> hvis det er til en ordenlig pris..
>
> /Steffen
> SZR660

Hej Steffen

Jeg har en 750 vfr RC24 fra 89.
Jeg fik malet det ene mellemstykke på venstre side (revne blev også lavet
med glasfiber) + sidestykket i venstre side - lige efter kåben (det havde
også en revne, som blev udbedret med glasfiber).
Samt 2 fælge - som blev malet hvide med ca. 6 x klarlak + 1 stk. bagagebærer
for 2.500.

Mvh
Jack