For folk der ikke kan vente til 1.3 ;-)
Fra : Ann-Rikka Olsen

Dato : 10-02-03 14:03

.....så er nedtællingen her

http://www.mobilixnet.dk/~mob21913/billeder.html

Og os der har helårsforsikr. køre bare ;-D

MVH.
Jon Larsen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 10-02-03 17:59

> Og os der har helårsforsikr. køre bare ;-D

den var under bæltestedet )

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11
just because you're paranoid.. don't mean they're not after you

Fra : Michael

Dato : 11-02-03 02:42

"Ann-Rikka Olsen" <A-R.M.O@olsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> ....så er nedtællingen her
>
> http://www.mobilixnet.dk/~mob21913/billeder.html
>
> Og os der har helårsforsikr. køre bare ;-D

Den er meget god, men hvilken dato går du ud fra?
Hvis det er den 01-03-2003 så får jeg det til 17 dage og ik 16

Michael fra HMC
www.duerher.dk/hmc

Fra : AW på TRX

Dato : 11-02-03 09:21

> Den er meget god, men hvilken dato går du ud fra?
> Hvis det er den 01-03-2003 så får jeg det til 17 dage og ik 16

Jep, ifølge nedtællingen starter vi med at køre den 27/2 klokken 24.00.
....men det har nok også noget med det der helårsforsikring at gøre...

Jeg venter altså til 1/3, for jeg har ikke forsikring d. 28/2

Allan
TRX 850

Fra : Michael

Dato : 11-02-03 11:33

"AW på TRX" <awXXX@teamunique.dk> skrev i en meddelelse

> Jep, ifølge nedtællingen starter vi med at køre den 27/2 klokken 24.00.
> ...men det har nok også noget med det der helårsforsikring at gøre...
>
> Jeg venter altså til 1/3, for jeg har ikke forsikring d. 28/2

Ja så er det nok en meget god idè at vente

Michael fra HMC
www.duerher.dk/hmc

Fra : Jon Larsen

Dato : 12-02-03 16:57

> ....så er nedtællingen her
>
> http://www.mobilixnet.dk/~mob21913/billeder.html

.... Sorry...

Nu skulle tiden være rigtig bare synd der er en dag mere ;-(

--
MVH.
Jon Larsen