Hvor i Kbh kan jeg få rep. min tanktaske?
Fra : ZUM

Dato : 07-02-03 09:10

Lynlåsen er smadret, og trænger akut til at blive skiftet.
Tasken er jo temmelig tyk/stiv, så jeg har fået 'afslag' et par
steder.
Nogen der har erfaring med, hvem/hvor jeg kan få repareret den ???

pft.
Jan

Fra : Bjørn S

Dato : 07-02-03 10:58

ZUM wrote:

> [...]
> steder.
> Nogen der har erfaring med, hvem/hvor jeg kan få repareret den ???

Måske : http://www.danskmcskind.dk/
- men der går rygter om at han er ved at flytte til Jylland

/Bjørn

Fra : Hekto

Dato : 07-02-03 11:23

In article <b1vvus$ke3$1@abbeden.bunk.cc>, bjosko@yahoo.com says...
> Måske : http://www.danskmcskind.dk/
> - men der går rygter om at han er ved at flytte til Jylland

Yep! ER lukket! :0(
--
Brian/Hekto

LS650 m. 1-in-1 * Kawasaki KR-1 m. KIPS & 2-in-2
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 07-02-03 21:00

"Hekto" <bs@hektoMAPSON.dk> wrote in message
> In article <b1vvus$ke3$1@abbeden.bunk.cc>, bjosko@yahoo.com says...
> >

> Yep! ER lukket! :0(
> --
> Brian/Hekto

Flyttet? Jamen!! Det kan han da ikke?
Det var en fed forretning at komme i og rep af diverse lynlåse var til
yderst overkommelige priser.
Ligger der nogen tilsvarende butikker i København eller i det hele taget på
sjælland?

Henrik
www.gsx.dk

Fra : Christer

Dato : 07-02-03 13:36

"ZUM" <zum@flashmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> steder.
> Nogen der har erfaring med, hvem/hvor jeg kan få repareret den ???

Prøv at tag den med ned til en sejlmager. De er vant til at arbejde med
van(d)skelige matrialer

Mvh
Christer

Fra : Armand

Dato : 07-02-03 16:33

Christer <chrille[REMOVE]@chrille.dk> skrev i en

> "ZUM" <zum@flashmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Prøv at tag den med ned til en sejlmager. De er vant til at arbejde
med
> van(d)skelige matrialer

Skomageren!

--
Armand.

Fra : Biker Mike

Dato : 13-02-03 21:14

Saddelmageren kan også bruges, prøv telefonbogen.

Hilsen Michael