Jep-så også udsendelsen- og sidder nu også med det nye nummer af Motorrad
hvor de har en prøvekørsel (ikke en egentlig test) af Sv1000S.
Også her er der stort set ros over hele linien - eneste lille kritik går på
den ab fabrik lidt for blødt afstemte forgaffel, men dette er ikke noget
problem da forgaffelen er fuldt indstilbar i både tryk og trækdæmpningen så
et par klik op klarer problemet.
Motorrad nævner dog den "overraskende sportslige kørestilling med
tilsvarende højt placerede fodhvilere og et hårdt polstret sæde" ØV! På
godt dansk betyder dette i sammenhæng med DSF's kommentarer om
kørestillingen for høje personer at hvis man har ret lange ben så ender man
i en kørestilling som en sammenfoldet lommekniv med knæene oppe om ørerne -
ikke lige min kop kaffe..
Meen- nu er der jo ikke andet end at få en prøvesidning for at se om det nu
også er så galt endda. Hvis det er lidt problematisk så kommer der jo helt
sikkert senere på tilbehørsmarkedet nogle fodhviler flyttebeslag
Nels Wolf
(som slet ikke kan vente med at se apparatet i virkeligheden og få en
prøvesidning..)
Hold da kæft hvor er forskærmen kort nedadtil
det ser godt ud men det
kommer forreste cylinder/udstødning og køler da ikke til efter et par ture
på grusvej
måske skærmen er så kort for at spare penge
På min SV650'er havde jeg monteret en forlænger fra ny, det ville nok også
være en ide på denne 1000'er.
Check lige den smarte placering af styrdæmperen, godt gemt væk foran den
nederste gaffelbro.
Den mc er da pæn, selvom jeg måske bedre kunne lide den "runde" 650'ers
design.
mvh Erland