Tysk auktion
Fra : Keld Loll Rasmussen

Dato : 04-02-03 18:52

jeg har lige hørt om en tysk side hvor man kan købe MC på auktion. Er der
nogen der kender den. ? M.V.H. Keld.

Fra : N. Christensen

Dato : 04-02-03 18:58
Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 04-02-03 19:03

Der er www.mobile.de

--
mvh Claus
(cb750f2 '77)

Fra : sumdj@ringamt.dk

Dato : 04-02-03 21:59

Er der nogen af jer der har erfaring med handel på ebay.de ???

Jeg tænker her på, hvordan man står "retslig", hvis man vinder en aktion,
og "Drømmecyklen " fra foto'er, viser sig at være 0 værd ?????

C-you
Mike

Fra : Michael K. S.

Dato : 04-02-03 22:12

On Tue, 4 Feb 2003 20:59:25 +0000 (UTC), sumdj@ringamt.dk wrote:

>Er der nogen af jer der har erfaring med handel på ebay.de ???

Handlet flere MC-dele,aldrig (endnu) hele cykler...Erfaringen herfra
udsiger at beskrivelsen oftest passer ret godt og det er relativt
sjældent at noget tales (skrives) op i væsentlig grad.

>Jeg tænker her på, hvordan man står "retslig", hvis man vinder en aktion,
>og "Drømmecyklen " fra foto'er, viser sig at være 0 værd ?????

Tjah - Tyskland har vel også en eller anden form for
forbrugerbeskyttelse,men a priori så står du nok ikke voldsomt godt.Du
kan se'fø'li nægte at betale,men vinder man en auktion så er den
principielt retsligt bindende.Det er dog set før at folk har nægtet at
betale med henvisning til at det beskrevne ikke svarer til det
faktuelle og det er nok det man i praksis vil gøre,med risiko for at
tyskeren retsforfølger een (må antages at være en ret lille
risiko,specielt hvis det vitterlig er et lig).

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : Søren Lindholt

Dato : 05-02-03 09:51

> [...]

>Jeg tænker her på, hvordan man står "retslig", hvis man vinder en aktion,
>og "Drømmecyklen " fra foto'er, viser sig at være 0 værd ?????

Der er en masse om det på siden. Det kræver dog man kan læse sproget...
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Armand

Dato : 05-02-03 03:27

Claus Ruglund Jakobsen <claus_ruglund*nospam*@jakobsen.tdcadsl.dk> skrev
i en news:b1outk$1il$1@sunsite.dk...
Er

> Der er www.mobile.de

- - - - - som IKKE er en auktions-side; men derimod en art "blå
avis-online"!

--
Armand.

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 05-02-03 10:03

Keld Loll Rasmussen wrote:
> jeg har lige hørt om en tysk side hvor man kan købe MC på auktion. Er
> der nogen der kender den. ? M.V.H. Keld.

Der findes også www.qxl.de der er ikke så meget motorcykler, men lidt er der
da.

MVH Rune

Fra : finn sander

Dato : 07-02-03 21:49

Har i sidste uge købt 39mm FCR keihin (mobile), prøv at finde det i dk
FS
90% af mine indkøb er fra Tyskland,

Fra : Hans Joergensen

Dato : 07-02-03 22:57

Keld Loll Rasmussen wrote:
> jeg har lige hørt om en tysk side hvor man kan købe MC på auktion. Er der
> nogen der kender den. ? M.V.H. Keld.

Muligvis http://www.ebaymotors.de ? (dvs. den tyske udgave af
ebaymotors.com)

Jeg kiggede på den så sent som i går, og så til min store glæde en
masse RD350-ting til salg

// Hans, ringelingelingdingding.
--
http://ph33r.dk - It sucks :)